"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Örkit, gobot ja leadbelcherit

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
The Warmaster

Örkit, gobot ja leadbelcherit

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Tästä kuvasta puuttuu 11 arrer boyta (taustalla näkyy osa):
Kuva

Elikkäs tämmösiä ne ois. Rykmentit ovat puutteellisia, jotta voitte nähdä läheltä, miten ne on maalattu. Kuvan laatu voi olla huono syystä että ne on otettu kännykällä digikameran puutteessa.
HUOM! Nämä ovat myytävänä: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 826#710826
Viimeksi muokannut The Warmaster, Ma 04.02.2008 11:44. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Kuvan laatu on erittäin huono.
ja mitä figuihin tulee... Kyllä se kamera voiton vie ^^
Mutta tosiaan, suosittelen sinullekkin inkkejä käytettäväksi.
Ihan tuota perus aloittelija tasoa.
et cetera
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Vaikea sanoa kun ei saa selvää kuvista. Onko ihan web tai kännykän kameralla otettuja. Mutta kyllähän nuo ihan kivoilta näyttivät. Sen yhen ampujan letti oli liian kirkas.
Welcome to the jungle.
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

Osta dark green ink, saat sillä PALJON kontrastia ihoon. Osta myös hiekkaa ja static grassia, jotta alustaan tulee jotain, näyttää paremmalta usko pois.
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Adun

Viesti Kirjoittaja Adun »

Ledeille voisit hieman ruoste-efektiä noihin tykkeihin laittaa, tai tummentaa ainakin sitä suuaukkoa.. liian puhtaita ovat mielestäni.
The Warmaster

No petskules, mulla on dark green ink, ja olen käyttänyt sitä shamaaniin ja arrer boyhin!
riimumestari

Käytä paremmin. en nimittäin huomaa mitään inkkauksen jälkeä tuossa.
Wintersun

Viesti Kirjoittaja Wintersun »

Olet varmaan maalannu nuo snot greenillä joten laitas hight lighteja goblin greenillä vaikka.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Masa_90 kirjoitti:Olet varmaan maalannu nuo snot greenillä joten laitas hight lighteja goblin greenillä vaikka.
Luulen että onnistut sillon.
Itse kuviin en tiedä vielä ostanko noita.

edit: Niin ja ota kuvat tuolta siis kamera tuella niin tulee tarkempi.
Chaos Orc

Viesti Kirjoittaja Chaos Orc »

Noissa ainoa, mitä inkillä olet saanut aikaan on tummempi ja kiiltävä nahka.. Ei tykkää..
Mitä zeroke-intiaani tekee, kun hänellä on kivi kengässä? No ottaa sen pois!
Jez

Viesti Kirjoittaja Jez »

Turhan yksipuolisia-> Oot käyttäny vaan yhtä väriä per kohta?

Highlightteja ja varjostuksia kehiin.

-Inkkiä kuuluu sekottaa veteen ja heittää vaan sen verran et ne värjää ainoastaan syvänteet :o

Drybrushaamisellakin saa ihan jees tuloksia. Ei se niin vaikeeta oo :P

Ja sitä paremalla syyllä kannattaa niit parannella jos oot myymäs.. Rehellisesti sanoen en itse ostaisi tuon tason nappeja ikuna :/
VileKing
Viesti:

Viesti Kirjoittaja VileKing »

Kuvien laatu on hiukka anaalista...
Aikalailla alottelija tasoa arvaisin...?
"I am so Straight that, when i buy a House, the first thing i do is to brick up the back door." - Straight Dave
jehuletti

Viesti Kirjoittaja jehuletti »

Iho kiiltää aika pahasti. Millä maaleilla maalasit? Ja niinku JeZ sano niin kuivamaalauksella saa ihan kivaa jälkeä etenkin noihin possuihin
The Warmaster

Ilmeisesti olen saanut paljon huomiota maalaustaidoillani, mitä en olisi tosiaankaan tarvinnut. Nämä eivät ole parasta maalaustani, sillä nämä ovat täällä esillä VAIN koska tahdon päästä niistä eroon myymällä ne. Ymmärtääkseni näiden ns. "kriitikoiden" mukaan nämä ovat siis paskasti maalattu. Mutta mitä helvetin väliä sillä on, jos kuitenkin ostaja itse maalaa ne uudelleen???
En tarvii teidän neuvojanne nyt. Mutta silloin joskus kokemattomana kun maalasin nämä, olisin ilmeisesti tarvinnut.
Toivottavasti viesti meni perille.
riimumestari

Warmaster91 kirjoitti:Ilmeisesti olen saanut paljon huomiota maalaustaidoillani, mitä en olisi tosiaankaan tarvinnut. Nämä eivät ole parasta maalaustani, sillä nämä ovat täällä esillä VAIN koska tahdon päästä niistä eroon myymällä ne. Ymmärtääkseni näiden ns. "kriitikoiden" mukaan nämä ovat siis paskasti maalattu. Mutta mitä helvetin väliä sillä on, jos kuitenkin ostaja itse maalaa ne uudelleen???
En tarvii teidän neuvojanne nyt. Mutta silloin joskus kokemattomana kun maalasin nämä, olisin ilmeisesti tarvinnut.
Toivottavasti viesti meni perille.
Rankkaa tekstiä pojalta.
Olisihan se mennyt perille mikäli herra Warmaster91 olisi linkittänyt nämä esim myyntiviestiinsä/ilmoittanut ettei tahdo kommentteja(mikä sinänsä on outoa jos galleriaan laittaa/ampunu itsensä ennen tämän viestin kirjoittamista.

-kuittaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”