maaliongelma
- The Warmaster
maaliongelma
Miten maalit saa poistettua figusta? Riittääkö gw:n maaleille pelkkä vesikylpy?
No riippuu figusta.
Maalin poisto ainetta pystyy saamaan rautakaupoista.
Se on vaan niin tujua että se saattaa liian kauan olessaa kosketuksiisa muoviin, alkaa sulattamaan. Tina figut kyllä kestävät.
Muovi figuihin olen kuulut että mineraalitärpätti voisi tehota, tai
mänty-suopa.
No sanokaa te viisamat sotulaiset kun en ole aivan varma näistä.
Maalin poisto aine kyllä tehoaa.
P.s Haulla olisi saattanut löytyä vinkejä.
Maalin poisto ainetta pystyy saamaan rautakaupoista.
Se on vaan niin tujua että se saattaa liian kauan olessaa kosketuksiisa muoviin, alkaa sulattamaan. Tina figut kyllä kestävät.
Muovi figuihin olen kuulut että mineraalitärpätti voisi tehota, tai
mänty-suopa.
No sanokaa te viisamat sotulaiset kun en ole aivan varma näistä.
Maalin poisto aine kyllä tehoaa.
P.s Haulla olisi saattanut löytyä vinkejä.
näitä aiheita on nykyään kerran viikossa
dot 4 jarruneste, sopii metallille, hartsille ja muoville, on halpaa mutta myrkyllistä juotuna (glykoli). saa myös kaikilta huoltsikoilta.
tärpätti ei toimi kunnolla
asetoni/ksyleeni/kynsilakanpoistoaine toimii metallifiguilla
mäntysuopaa ja fairy powerspraytä ovat myös porukat suositelleet muovifiguille, mutta näistä ei ole itselläni kokemusta
Tarvitseeko tähän ketjuun lisätä enää mitään, paitsi ehkä ne n. 20 linkkiä aiempiin vastaaviin kyselyihin?
dot 4 jarruneste, sopii metallille, hartsille ja muoville, on halpaa mutta myrkyllistä juotuna (glykoli). saa myös kaikilta huoltsikoilta.
tärpätti ei toimi kunnolla
asetoni/ksyleeni/kynsilakanpoistoaine toimii metallifiguilla
mäntysuopaa ja fairy powerspraytä ovat myös porukat suositelleet muovifiguille, mutta näistä ei ole itselläni kokemusta
Tarvitseeko tähän ketjuun lisätä enää mitään, paitsi ehkä ne n. 20 linkkiä aiempiin vastaaviin kyselyihin?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
http://www.sotavasara.net/keskustelu/search.php
Kirjoita hakusanaksi vaikka poisto ja valitse hakualueeksi joko Maalaus, konverttaus ja maiseman teko tai Perusteet.
Kirjoita hakusanaksi vaikka poisto ja valitse hakualueeksi joko Maalaus, konverttaus ja maiseman teko tai Perusteet.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."