Epic: Armageddon Turnaus su 25.2 helsingissä
Ajatuskulkuni: "No onhan se hyvä, että päivitetty lista on virallinen, mutta kuka nyt oikeasti pelaa taulla?" *kliksu->1.sivu*.... O_o... *reps* 
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Kappas. Hena nakojaan lainasi Tau armeijaa turnaukseenSilveri kirjoitti:Ajatuskulkuni: "No onhan se hyvä, että päivitetty lista on virallinen, mutta kuka nyt oikeasti pelaa taulla?" *kliksu->1.sivu*.... O_o... *reps*
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
Lohikäärmeen Luola
- Viesti:
Penkkejä riittää kyllä reporankaisemmillekin Epic-pelaajalle, eli sekä korkeita baarijakkaroita isojen poikien pöydille sekä sitten niitä pikkutuoleja matalammille pöydille.
Tuolien lukumäärä on mitoitettu korttiturnauksia silmälläpitäen eli pyörivät siellä neljänkymmenen paremmalla puoliskolla... Eli pitäisi kyllä riittää!
Maastotyöpajaa muuten olisi tarkoitus pitää tänä tulevana torstaina 15.2. ja siihen mennessä pyrin maalaamaan ne loput Epic-maastot joita viime kerralla rakensimme että nähdään mitä tarvitaan lisää.
Tuolien lukumäärä on mitoitettu korttiturnauksia silmälläpitäen eli pyörivät siellä neljänkymmenen paremmalla puoliskolla... Eli pitäisi kyllä riittää!
Maastotyöpajaa muuten olisi tarkoitus pitää tänä tulevana torstaina 15.2. ja siihen mennessä pyrin maalaamaan ne loput Epic-maastot joita viime kerralla rakensimme että nähdään mitä tarvitaan lisää.
- Hammerheart
Mikä muuten on ollut teidän tapanne hoitaa transportit, eli merkkaatteko jotenkin mitä mikin vehje pitää sisällään vai omaatteko abstraktimman tavan päättää, että ketkä transportattavista ottavat hittiä, kun kärry lähtee alta? Jos siis esmes kuskaa nobeja, boyzeja ja grotteja wagoneissa.
Itse tykkään järjestelmästä, jossa tuhoutuvat transportit ovat aina täynnä, jos mahdollista, mutta niiden omistaja saa päättää niiden tuhoutuessa, että mitä jannuja sisällä oli.
Itse tykkään järjestelmästä, jossa tuhoutuvat transportit ovat aina täynnä, jos mahdollista, mutta niiden omistaja saa päättää niiden tuhoutuessa, että mitä jannuja sisällä oli.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- Hammerheart
Itse asiassa sanoin itse väärin tuon suosimani systeemin, eli siis transportit eivät aina ole täynnä, mutta sisällä on aina joku. Mutta tuo sanomasi tapa toimii myös oikein hyvin.Hena kirjoitti:Tuo abstraktimpi (joten yleensä nuo nobit ja muut paremmat tuppaavat kuolemaan myöhemmin). Jos en extra transportteja, niin myös tyhjät voivat pamahdella.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Tuo on minun tapani hoitaa. Helposti ne siina vieressa roikkuu ja viella helpommin sita erikoistransportit hoitaa.Hammerheart kirjoitti:Mikä muuten on ollut teidän tapanne hoitaa transportit, eli merkkaatteko jotenkin mitä mikin vehje pitää sisällään
IMO on taysin epauskottavaa etta nobit yms aina kestaisivat viimeiseen asti ja jos vastustaja onnistuu koukkaamaan haavottuvaiseen sivustaan niin kylla ansaitsee palkinnoksi tuhota transportit nobien etc alta.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
No yleensä ei olla säädetty niitä figuja niitten transporttien mukana. Nopeuttaa peliä. Mutta tuo on tietenkin totta tuo epäuskottavuus. Pitää varmaan joskus kokeilla toisella tavalla.tneva82 kirjoitti:Tuo on minun tapani hoitaa. Helposti ne siina vieressa roikkuu ja viella helpommin sita erikoistransportit hoitaa.
IMO on taysin epauskottavaa etta nobit yms aina kestaisivat viimeiseen asti ja jos vastustaja onnistuu koukkaamaan haavottuvaiseen sivustaan niin kylla ansaitsee palkinnoksi tuhota transportit nobien etc alta.
- Hammerheart
Minusta transportit ovat riittäviä kuolemanloukkuja ilman tätä ylimääräistä häslinkiäkin. Lisäksi infantry usein hakee suojaa tankin kyljestä ulkoillessaan, niin joskus voi olla hankala hahmottaa, että onko napit ulkona vai sisällä (toki voi sopia, että pitää sisälläolijat jossain omituisessa muodostelmassa, mutta kuitenkin ne vievät tilaa pöydältä).tneva82 kirjoitti:Tuo on minun tapani hoitaa. Helposti ne siina vieressa roikkuu ja viella helpommin sita erikoistransportit hoitaa.
Noh ei se paljoa hidasta kun ne standit siina vieressa kulkee mukavasti. Jos ei muuta niin nopeuttaa niiden laittamista disembarkissa kun ei tarvitse mistaan sivupoydalta kaivella esiin :-)Hena kirjoitti:No yleensä ei olla säädetty niitä figuja niitten transporttien mukana. Nopeuttaa peliä. Mutta tuo on tietenkin totta tuo epäuskottavuus. Pitää varmaan joskus kokeilla toisella tavalla.
Palvelu on ainakin hyvää... Hena, maalasin listastasi puuttuvat Vasarahait. Ylimääräisen 25 pisteen kohtalokin ratkesi: ainoa vaihtoehtosi on Sniper Drone.Silveri kirjoitti:Ajatuskulkuni: "No onhan se hyvä, että päivitetty lista on virallinen, mutta kuka nyt oikeasti pelaa taulla?" *kliksu->1.sivu*.... O_o... *reps*
Sunnuntai turnauksiin en osaa sanoa yhtään mitään. Fantsun kaverit päättää siitä. Edellinen paikan pitäjä sanoi, että katsojia ei voi tulla kun paikka on perjaatteessa kiinni.
Torstaisin on pelejä välillä, joten silloin jos eksyy paikalle voi katsella ainakin. Ja jos haluaa varmistaa, niin pistää viestiä minulle ja voin viestittää kun tiedän seuraavan pelin.
Torstaisin on pelejä välillä, joten silloin jos eksyy paikalle voi katsella ainakin. Ja jos haluaa varmistaa, niin pistää viestiä minulle ja voin viestittää kun tiedän seuraavan pelin.