Armybuilder ryssinyt taas sistereitten kanssa...
-
Brightstar
Armybuilder ryssinyt taas sistereitten kanssa...
tässä muutama päivä päivitin bulderini uusimpaan versioon. no, siinä vähän aikaa kiroillessani kaaoksen häviämistä siirryin taas kerran mehustelemaan erillaisilla sisters armeijoilla. kylläpäs minua odotti yllätys: a) exorcist oli kadonnut (minkä sitten löysin imperial armorysta) b) heille oli ilmestynyt uusi transport, opressor (tuostakin olin kuullut ennenkin huhuja) mutta se kolmas juttua alko ihmetyttää sitten todella kovaa: sisterit saa nykyään pintle-mounted heavyfalmereita!! onko tässä armybuilder ryssinyt vai olenko jäännyt jostain TÄRKESTÄ päivityksestä paitsi?
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
-
Armageddon
-
Brightstar
no ne filet mitä mä käytän tulee kyllä siltä armybuilderin tekijältä. oon laiska ja käytän sit "päivitä" nappia...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Armybuilderin kehittänyt Lone Wolf niminen firma ei tee mitään datafilejä, koska ei halua rikkoa tekijänoikeuksia ja joutua haastetuksi oikeuteen. Kaikki maksullisten pelien datafilet ovat yksityishenkilöiden tekemiä, myös ne sen päivitä napin takaa löytyvät.Darkstar kirjoitti:no ne filet mitä mä käytän tulee kyllä siltä armybuilderin tekijältä. oon laiska ja käytän sit "päivitä" nappia...
And they wonder how he dealt with stress so well..
Re: Armybuilder ryssinyt taas sistereitten kanssa...
Jeps, tuo on julkaistu "Imperial Armour Update" -kirjassa. Se ihminen, joka tekee nuo listat, laskee Imp-Armourit virallisiksi ja laittaa kaikki ne uudistukset AB:n fileihinsä. Itse en ole varma, ovatko nuo Imp.Armourit kuinka virallisia.Darkstar kirjoitti: sisterit saa nykyään pintle-mounted heavyfalmereita!! onko tässä armybuilder ryssinyt vai olenko jäännyt jostain TÄRKESTÄ päivityksestä paitsi?
Phil Kelly says "No!"