"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Armybuilder ryssinyt taas sistereitten kanssa...

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Brightstar

Armybuilder ryssinyt taas sistereitten kanssa...

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

tässä muutama päivä päivitin bulderini uusimpaan versioon. no, siinä vähän aikaa kiroillessani kaaoksen häviämistä siirryin taas kerran mehustelemaan erillaisilla sisters armeijoilla. kylläpäs minua odotti yllätys: a) exorcist oli kadonnut (minkä sitten löysin imperial armorysta) b) heille oli ilmestynyt uusi transport, opressor (tuostakin olin kuullut ennenkin huhuja) mutta se kolmas juttua alko ihmetyttää sitten todella kovaa: sisterit saa nykyään pintle-mounted heavyfalmereita!! onko tässä armybuilder ryssinyt vai olenko jäännyt jostain TÄRKESTÄ päivityksestä paitsi?
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Itse en ole kyseisiin muutoksiin aiemmin törmännyt.

Ja ne filet riippuu ihan siitä tekijästä (ei siis AB:sta)...
Brightstar

Viesti Kirjoittaja Brightstar »

no ne filet mitä mä käytän tulee kyllä siltä armybuilderin tekijältä. oon laiska ja käytän sit "päivitä" nappia...
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Darkstar kirjoitti:no ne filet mitä mä käytän tulee kyllä siltä armybuilderin tekijältä. oon laiska ja käytän sit "päivitä" nappia...
Armybuilderin kehittänyt Lone Wolf niminen firma ei tee mitään datafilejä, koska ei halua rikkoa tekijänoikeuksia ja joutua haastetuksi oikeuteen. Kaikki maksullisten pelien datafilet ovat yksityishenkilöiden tekemiä, myös ne sen päivitä napin takaa löytyvät.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Garoth
Valvoja

Re: Armybuilder ryssinyt taas sistereitten kanssa...

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Darkstar kirjoitti: sisterit saa nykyään pintle-mounted heavyfalmereita!! onko tässä armybuilder ryssinyt vai olenko jäännyt jostain TÄRKESTÄ päivityksestä paitsi?
Jeps, tuo on julkaistu "Imperial Armour Update" -kirjassa. Se ihminen, joka tekee nuo listat, laskee Imp-Armourit virallisiksi ja laittaa kaikki ne uudistukset AB:n fileihinsä. Itse en ole varma, ovatko nuo Imp.Armourit kuinka virallisia.
Phil Kelly says "No!"
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Imperial Armourit on virallisia, mutta ei välttämättöimiä.

Mistäs saisi Armybuilderin?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Fake

Viesti Kirjoittaja Fake »

.
Viimeksi muokannut Fake, Ke 22.12.2010 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Baldur

Viesti Kirjoittaja Baldur »

Guardsman kirjoitti:Imperial Armourit on virallisia, mutta ei välttämättöimiä.
Imperial Armour 1/2/Update -kirjat ovat opponents approval kamaa ja niitä ei saa kai käyttää käytännössä missään turnauksessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”