"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten tappaa lähistelevä Carnifex?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Gorbag kirjoitti:Hmm... no, Eversor assassinilla vois tietty munkittaa, kahdella sellasella olisi jo ehkä mahkuja tollasta 200 pisteen mölliä vastaan, mutta onpa harmillisesti 0-1 valinta tuo officio assassinorum operative.

invulnraabeli rukouksen voi tehdä molempien pelaajien assault phaseissa.
GKGM anyone? Lyö chargesssa 5 kertaa, osuu 3+ ja woundaa 4+ tai 5+, 1 haava sisään ja vain 3 2d6 tulosta ei tapa sitäfexiä (5-6, 6-5, 6-6). 145pts.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Litanies of Faith on kertakäyttöinen, eli säästää yhden faith pointin ja onnistuu yhdessä testissä ilman heittoa. Silti vaatii pirunmoista noppatuuria, että sen carnin saa tapettua ennen kuin faith pointit loppuvat - etenkin kun joku muukin armeijassasi voisi haluta käyttää niitä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Shining spear

Viesti Kirjoittaja Shining spear »

Itse olen tappanut tuommoisen carnixesin avatarilla( kolmas edit.) Ja toisen kerran aiheuttanut 2 woundii.
Blood runs, anger rises, death wakes, war calls!
juddo

Viesti Kirjoittaja juddo »

Shining spear kirjoitti:Itse olen tappanut tuommoisen carnixesin avatarilla( kolmas edit.) Ja toisen kerran aiheuttanut 2 woundii.
Hieman sattumanvaraista, jos oot "terveeseen"(kaikki 4-5 woundia tallella) fexiin törmännyt. Eldareista en tiedä, mutta en tuon varaan laskisi. Paitsi jos fexiä olisi pehmitetty ensin.

EDIT: Kuuluisikohan tämä ketju taktiikat osioihin?
Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

no pakko sanoo et carnit on aika petoja ja tämän keskustelun päätteeksi varmaan kukaan ei koskaan joudu sellaisen kanssa lähistelemään ^^ ellei sit juokse tarkoituksella sellasta kohti

mutta harva lähtee carnin kaa ottaa miehestä mitaa ja minä kuulun niihin. ;) paitsi et mul nainen ottaa pedosta mittaa =)
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Crystania kirjoitti:no pakko sanoo et carnit on aika petoja ja tämän keskustelun päätteeksi varmaan kukaan ei koskaan joudu sellaisen kanssa lähistelemään ^^ ellei sit juokse tarkoituksella sellasta kohti

mutta harva lähtee carnin kaa ottaa miehestä mitaa ja minä kuulun niihin. ;) paitsi et mul nainen ottaa pedosta mittaa =)
witch huntereiden edesottamuksia innolla seuraten ;) "Mama says DIE!"
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Vois kyllä itse kokeilla Canonessilla jolla on inferno pist. ja eviscerator, retinueen veteran ss jolle plasmapistooli ja eviscerator ja pari spessusiskoa meltoilla.
Ensin meltat, IP ja plasma pehmentään mölliä siten vaan painimaan keisarin henkisellä avustuksella(invu ja +2S).

Tosin tämäkin sisältää melkolailla tuuripelin hajua.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
ankara halla
Valvoja

Viesti Kirjoittaja ankara halla »

@Hanska

Melko vanha ketju johon et lisännyt mitään uutta.
Säännöt lukeneena varmasti tiedätkin, että vanhojen ketjujen nosto ilman hyvää syytä on Sotavasarassa kielletty.

Lukko.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Lukittu

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”