"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

hmmm... goblins?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
nobody

hmmm... goblins?

Viesti Kirjoittaja nobody »

keräiskö vaan night goblins ja goblins tai keränkä orceja myös? mun kamuilla on armejat hordes of chaos,dwarfs ja high elves. goblinila on se "fear elves" mikä antaa mulle paljon - mutta ne on nopeita joka antaa +. örkit on kylä vahvempii ja kestävempii ja..öööö goblinit on just pahiksii :):):):)
Drago^

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Kannattaa ottaa molempia, salaattikin maistuu paremmalta ja on hienompaa kun sen kanssa on tomaattia.
No pain no gain.
mayhem

Viesti Kirjoittaja mayhem »

no jos ottaa paljon esim ngobboja niin sitten se saattaa olla vähän ufoo jos sulla on yhtäkkii yks örkki rykmentti siel. mut jos ei oo välii et minkä näkönen se armeeja on niin voit ottaa vaikka kaikkii...
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Tappelut voitetaan massalla eikä niinkään hyvillä tyypeillä. On tullu huomattua että gobbo armeija pärjää paremmi kun örkki
Kaaos hammeri

Viesti Kirjoittaja Kaaos hammeri »

mä ainakin ottaisin molemmat ku jos sun kamul o hordes of chaossii
nii kannattaa ottaa örkkeiki ko niil kaaoksen ukoil o aika lail niit fear causing ukkoi varsinkin nurglel.ja örkit on aika hyvii lähikses.

Se riippuu pitkälti pelin koosta. tonnin matsiin ei kauheen paljon oteta merkkejä kun hintaa löytyy. voin kokemuksesta sanoa että kaaos warriorit ei välttämättä tykkää fanatikeistä ja netit on kanssa kova sana
Jubee

Viesti Kirjoittaja Jubee »

Kaaos hammeri kirjoitti:mä ainakin ottaisin molemmat ku jos sun kamul o hordes of chaossii
nii kannattaa ottaa örkkeiki ko niil kaaoksen ukoil o aika lail niit fear causing ukkoi varsinkin nurglel.ja örkit on aika hyvii lähikses.
Örkit ei pärjää kaaoksen ukoista millekkään lähistelyssä muille kuin maraudereille. Black orkit kyllä mutta ne on kalliita. Suosittelisin Chuckia ja Wolf/Spider ridereitä flänkkäämään. Ampuminen yleensäkin toimii HoC:sta vastaan.
Warchef

kahen tonnin matsiin 8 boltteria ja jotakin muuta sälää caaosit kaatuu
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Warchief kirjoitti:Tappelut voitetaan massalla eikä niinkään hyvillä tyypeillä. On tullu huomattua että gobbo armeija pärjää paremmi kun örkki
Tämä kyllä riippuu ihan myös vastustajan armeijasta ja taidoista. Ei niinkään yksikkö valinnoista.

Olen samaa mieltä Dragon^:n kanssa. Miksi valita kun saa molemmat hyvällä hinnalla. Gobot hoitaa fanatikit ja sotakoneet kun örkit hoitaa lähiksen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Warchef

oot oikeessa kapitaano armeijastahan se riippuu mut kaaoksia vastaan toimii (yleensä) niiltä kun ei oikeen ampumista löydy
Wellu

Viesti Kirjoittaja Wellu »

Lailliseen armeijaan et kyllä millään saa ahdettua kahdeksaa boltterii. ;)
Ikä on vain mielentila
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Wellu kirjoitti:Lailliseen armeijaan et kyllä millään saa ahdettua kahdeksaa boltterii. ;)
miten niin? kunhan peli on tarpeeksi iso niin kaikki on mahdollista

IRIADedit: 2 sukkaahan vie vain yhden specialin? ja näitä on 4 joten kyllä 2k listaan 8 sukkaa saa
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Wellu

Viesti Kirjoittaja Wellu »

Warchief kirjoitti:kahen tonnin matsiin 8 boltteria ja jotakin muuta sälää caaosit kaatuu
Tarkotinkin Wartchiefin mainitsemaa kahen tonnin armeijaa.. No joo, mun moka

Edit: Hups, en ottanukkaan huomioon tota 2 yhden choissilla-sääntöä, mun moka
Ikä on vain mielentila
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

I Ride in a Dragon kirjoitti: IRIADedit: 2 sukkaahan vie vain yhden specialin? ja näitä on 4 joten kyllä 2k listaan 8 sukkaa saa
Tollanen veto vois olla hyvä turneessa =) Jättää samalla fanat kotiin ja panostaa noiden vartioimiseen + nopeaan, susiin, hämiksiin ja mitä noilta nyt löytyy.
goblin king

Viesti Kirjoittaja goblin king »

Minä sanoisin että orcei mukaan,koska goblinit ovat lopulta niin heikkoja,että eivät pärjää esim.sellaiselle jolla on hyvä kestävyys.ta jos haluaa goblin armeijan niin sinne kannattaa ottaa mukaan trollei,giant, yms.
örkit valtaamaan se mikä niille kuuluu!
(mitäs tämä tarkoittaa..ihmä päähän pistos..) :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”