"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Korkeat ja matalat voimat?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Goblin 2

Korkeat ja matalat voimat?

Viesti Kirjoittaja Goblin 2 »

Kun Moria Goblin millä on miekka ja kilpi taistelee Mines of Morian
Aragonia vastaan millä taas on miekka.
Oon kuullu että osumiseen tarvitaan isompi noppa luku kuin toisella
(onko se totta?) ja sitten uhri (esim. moria goblin) liikkuu 2cm taaksepäin, sitten Aragornilla pelaava tyyppi iskee 5 tai 6.
(onko totta?) vai onko sillä helpompaa kun se on sankari (vai
onko pelkkä kesto isompi).
entä kun on haarniska miten se suojaa??
onks joku lisä suojaus heitto??
kiitos jo etukäteen.

(en tajuu ei mun mielestä tällä ole paikkaa kun sitä lord of ... juttuu on vaan 2 tilaa ja toiseen kuuluu laittaa armeija listoja, mihin tää tämmönen juttu pitää laittaa?)
Simpsons Friikki

Viesti Kirjoittaja Simpsons Friikki »

tämä kuuluu varmaan sääntö apuun.
Snafu

Re: Korkeat ja matalat voimat?

Viesti Kirjoittaja Snafu »

Goblin 2 kirjoitti:(en tajuu ei mun mielestä tällä ole paikkaa kun sitä lord of ... juttuu on vaan 2 tilaa ja toiseen kuuluu laittaa armeija listoja, mihin tää tämmönen juttu pitää laittaa?)
No hyvänen aika! Katsopa tonne vähän ylemmäs tässä osiossa. Siellä on tiedote, jonka nimi on: sääntöavustusta. Kysy sieltä.

edit: Itseasiassa olisi hyvä jos kaikki aloittelijat noin puolet sääntöavustusta osiosta, alkaen sivulta 30 (?), sillä uskoisin että jokainen löytää vastauksen sieltä omiin kysymyksiinsä.
Viimeksi muokannut Snafu, Su 18.03.2007 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

Ja ehkä herra voisi sen sääntökirjan kohta hankkia?
Sieltä löytyy kyllä säännöt ihan kaikkeen, mitä tällä hetkellä peleissäsi tarvitset..
Elrohir

Re: Korkeat ja matalat voimat?

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Vrasku kirjoitti:
Goblin 2 kirjoitti:(en tajuu ei mun mielestä tällä ole paikkaa kun sitä lord of ... juttuu on vaan 2 tilaa ja toiseen kuuluu laittaa armeija listoja, mihin tää tämmönen juttu pitää laittaa?)
No hyvänen aika! Katsopa tonne vähän ylemmäs tässä osiossa. Siellä on tiedote, jonka nimi on: sääntöavustusta. Kysy sieltä.

edit: Itseasiassa olisi hyvä jos kaikki aloittelijat lukisivat koko sääntöavustusta osion läpi, sillä uskoisin että jokainen löytää vastauksen sieltä omiin kysymyksiinsä.
Ihmisiä ei varmaan hirveästi huvita selata läpi 60 sivuista ketjua, josta yli puolet on vanhentunutta tietoa. Kannattaa pitää järki mukana, kun ehdottaa mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”