A
Masterille ottaisin Cloakin, koska suojaa paremmin kuin 5+ wardi, eikä pistehinnassa ole paljoa eroa. Muiden nercojen kamat ovat ihan jees. On tuossa neljässä necrossa omat riskinsä, mutta jos tykkää niin mikäs siinä.
Skelublokit ovat melko massiivisia siihen nähden, että on 10lvliä magiaa, jokaiselle necrolle ottaisin 10 blokin LA:lla, commandit jos pisteitä jää.
Kahdet ritarit ottaisin pois ja tilalle 2 basea hosteja sekä lepakoita.
Kanuunat ovat aika ovela ratkaisu, mutta d3 havaa ei satu tarpeeksi, ehkä toine pois ja Banshee?
Skelublokit ovat melko massiivisia siihen nähden, että on 10lvliä magiaa, jokaiselle necrolle ottaisin 10 blokin LA:lla, commandit jos pisteitä jää.
Kahdet ritarit ottaisin pois ja tilalle 2 basea hosteja sekä lepakoita.
Kanuunat ovat aika ovela ratkaisu, mutta d3 havaa ei satu tarpeeksi, ehkä toine pois ja Banshee?
"Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils" - Louis Hector Berlioz
kuten olen jo kerran täällä todennut, jokaisella necromancerilla kannattaa olla joku blokki mihin joinia, yhdelle necrolle, vaikka masterille, voisi antaa hevosen, tai jos ihan tyylillä mennään, winged nightmaren
joku ratsu kummiski, niin sen saa black knight blokkiin tai yksin lentelemään pitkin kenttää. jos winged nightmare, antaisin sille myös wristbandit. do as you please...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
kun kerran kaikki sanoo että vampire lord zombie dragonilla 2k peleihin ei käy niin ehdotan että otat.
vampire count winged nightmarella ja teet siitä blood dragonin niin saat jotain kovaa isku voimaa noitten muitten lisäksi kentälle
sille lance, echanted shield, wrist band of black gold , master strike , heart pierching
toi olis aika kova sana
ota Rod of Flaming Death tilalle staff of damnation nii siit tulee kivaa ^^
toiselle ketä kantaa kirjaa ota black periapt
tykit on asiaa kauheen moni ei odota koskaan et VC ampuis vastustajaa pois kentältä
vampire count winged nightmarella ja teet siitä blood dragonin niin saat jotain kovaa isku voimaa noitten muitten lisäksi kentälle
sille lance, echanted shield, wrist band of black gold , master strike , heart pierching
toi olis aika kova sana
ota Rod of Flaming Death tilalle staff of damnation nii siit tulee kivaa ^^
toiselle ketä kantaa kirjaa ota black periapt
tykit on asiaa kauheen moni ei odota koskaan et VC ampuis vastustajaa pois kentältä
Joo viedään se master necro etulinjaan. Aika voittajan valinta.Sephirot kirjoitti:kuten olen jo kerran täällä todennut, jokaisella necromancerilla kannattaa olla joku blokki mihin joinia, yhdelle necrolle, vaikka masterille, voisi antaa hevosen, tai jos ihan tyylillä mennään, winged nightmarenjoku ratsu kummiski, niin sen saa black knight blokkiin tai yksin lentelemään pitkin kenttää. jos winged nightmare, antaisin sille myös wristbandit. do as you please...
Muuten listasta. Skellublokkeihin voisi haluta championit necroja suojaamaan. Yhden ritariyksikön tilalle ehkä lepakkoja.
Masterilta wardi pois ja pari scrollia tilalle ja kahden scrollin necrolle spell familiar. Wardien ja muiden suojien ottaminen master necrolle on mielestäni aika turhaa, jos se on joutunut combattiin on jotain tullut mokattua jo aika pahasti.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
ainiin, se marssiminen...Pikku kirjoitti:Joo viedään se master necro etulinjaan. Aika voittajan valinta.Sephirot kirjoitti:kuten olen jo kerran täällä todennut, jokaisella necromancerilla kannattaa olla joku blokki mihin joinia, yhdelle necrolle, vaikka masterille, voisi antaa hevosen, tai jos ihan tyylillä mennään, winged nightmarenjoku ratsu kummiski, niin sen saa black knight blokkiin tai yksin lentelemään pitkin kenttää. jos winged nightmare, antaisin sille myös wristbandit. do as you please...
mutta winged nightamre voisi olla aika viekas valinta, sitä ei saa kiinni, ja marssiminen yltää periaateessa 32" päähän...
tee kuten lystää, jakaisin kuitenkin edes yyhden slkeleblokin kahteen, niin saat sen viimesenkin necron suojaan...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
No ei niinkään se marssiminen vaan sen nappulan pitäminen hengissä.Sephirot kirjoitti:ainiin, se marssiminen...Pikku kirjoitti:Joo viedään se master necro etulinjaan. Aika voittajan valinta.Sephirot kirjoitti:kuten olen jo kerran täällä todennut, jokaisella necromancerilla kannattaa olla joku blokki mihin joinia, yhdelle necrolle, vaikka masterille, voisi antaa hevosen, tai jos ihan tyylillä mennään, winged nightmarenjoku ratsu kummiski, niin sen saa black knight blokkiin tai yksin lentelemään pitkin kenttää. jos winged nightmare, antaisin sille myös wristbandit. do as you please...
mutta winged nightamre voisi olla aika viekas valinta, sitä ei saa kiinni, ja marssiminen yltää periaateessa 32" päähän...
tee kuten lystää, jakaisin kuitenkin edes yyhden slkeleblokin kahteen, niin saat sen viimesenkin necron suojaan...
Re: 2k Vampire Counts (listaa muokattu)
Mitäs järkeä tossa nyt sit oli? Magia ei pysy samana kun viidellä nopalla taikoja viskova hirmu vaihtui kolmen nopan pieruun.Arctico kirjoitti:Vampire Count 330pts
+ Level 2
+ Necrach
- Dark Acolyte
- Master of The Black Arts
- Nehekhara`s Noble Blood
Vaihtui Master Necro tähän, magia pysyi lähes samana, mutta Ld 9 ja 6" lisä range magiaan olivat liian hyviä ratkaisuja jäädäkseen käyttämättä. Suojaa ei ole, mutta tätä ei olekaan tarkoitettu lähistelyyn, ja skelut suojaa. Magialla pitäisi saada kylvettyä kuolemaa ihan mukavasti.
Ota vaikka neljäs necro Lv. 2 upilla ja Cloakilla niin säästät 175 pistettä joilla saa vaikka buustattua blokkeja.
Tai Masteri Necro takas
GW,MTG,PC,Lauta-ja Konsolipelit
Assassin´s Creed 65€, Mario Galaxy 55€, Ratchet&Clanck Future 65€
http://www.kolumbus.fi/pelimesta
Väittäisinpä, että joku noista bloodlinepowereista tekee siitä ainakin lvl3. Aika harvoin sillä masterilla tulee mitään viidellä nopalla heiteltyä.Pelimesta kirjoitti:Mitäs järkeä tossa nyt sit oli? Magia ei pysy samana kun viidellä nopalla taikoja viskova hirmu vaihtui kolmen nopan pieruun.Arctico kirjoitti:Vampire Count 330pts
+ Level 2
+ Necrach
- Dark Acolyte
- Master of The Black Arts
- Nehekhara`s Noble Blood
Vaihtui Master Necro tähän, magia pysyi lähes samana, mutta Ld 9 ja 6" lisä range magiaan olivat liian hyviä ratkaisuja jäädäkseen käyttämättä. Suojaa ei ole, mutta tätä ei olekaan tarkoitettu lähistelyyn, ja skelut suojaa. Magialla pitäisi saada kylvettyä kuolemaa ihan mukavasti.
Ota vaikka neljäs necro Lv. 2 upilla ja Cloakilla niin säästät 175 pistettä joilla saa vaikka buustattua blokkeja.
Tai Masteri Necro takas
Aaa niinpä olikin, en huomannut tota uppia.. My Bad.Pikku kirjoitti: Väittäisinpä, että joku noista bloodlinepowereista tekee siitä ainakin lvl3. Aika harvoin sillä masterilla tulee mitään viidellä nopalla heiteltyä.
siinä tapauksessa voihan tota kokeilla, mutta mihin tarvitset tätä
liidua?Pikku kirjoitti:Ld 9
Toi äsköinen viesti tuli jostain kumman syystä 2 kertaa kerpele!
Missäs vaiheessä olen kirjoitellut jotain leadershipistä?Pelimesta kirjoitti:Aaa niinpä olikin, en huomannut tota uppia.. My Bad.Pikku kirjoitti: Väittäisinpä, että joku noista bloodlinepowereista tekee siitä ainakin lvl3. Aika harvoin sillä masterilla tulee mitään viidellä nopalla heiteltyä.
siinä tapauksessa voihan tota kokeilla, mutta mihin tarvitset tätäliidua?Pikku kirjoitti:Ld 9
- Cannonball
Väittäisin kysymyksen olleen suunnattu listan tekijälle.
Lista itsessään aika tavanomainen, kanuunat aika velmu ratkaisu. d3 woundiakin satuu jo ihan mukavasti, etenkin kun vähän keskitetään sitä tulta.
Lista itsessään aika tavanomainen, kanuunat aika velmu ratkaisu. d3 woundiakin satuu jo ihan mukavasti, etenkin kun vähän keskitetään sitä tulta.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
- Walloittaja
- Viesti:
Vampyyri vs Master Necro on pitkälti mielipidekysymys; molemmat hoitavat saman homman suunilleen samalla tavalla.
Ite tiputtaisin Rod of Flaming Deathin yhdeltä Necrolta ja ottaisin tilalle esim. rullan & Black Periaptin.
Samoin kymmenen kokoiset lurkki-blokit häiritsevät, imo liian pieni. Parempi käyttää isompia, jotta ne selviävät combatissa ilman, että on pakko nostaa lisää ennen kuin joku tulee päälle.
2 Spirit hostia? Hmph, kolme on kyllä aika pitkälti minimi mitä nuita kehtaa 2k:ssa kentälle tuoda. Samoin ritareiden, ainakin osan, bardingia harkitsin uudestaan; se 2" lisää chargeen on oikeesti paljon.
Ite tiputtaisin Rod of Flaming Deathin yhdeltä Necrolta ja ottaisin tilalle esim. rullan & Black Periaptin.
Samoin kymmenen kokoiset lurkki-blokit häiritsevät, imo liian pieni. Parempi käyttää isompia, jotta ne selviävät combatissa ilman, että on pakko nostaa lisää ennen kuin joku tulee päälle.
2 Spirit hostia? Hmph, kolme on kyllä aika pitkälti minimi mitä nuita kehtaa 2k:ssa kentälle tuoda. Samoin ritareiden, ainakin osan, bardingia harkitsin uudestaan; se 2" lisää chargeen on oikeesti paljon.
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
- opootti
- Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)
Arcticolle:
Ite oon kanssa pyöritellyt nykyään vampyyrejäni necrarchien johtamana. Eniten olen tykästynyt Necrarch Bsb:iin b.nightmarella ja NNB:lla. Tätä kaveria on sitten raahattu kentällä kuuden Black Knightin mukana. Yksikössä on ollut ainakin std, champpa ja war banner. Yksikön salaisuushan on kolme staattista resoa+ hyvä save joiden turvin voidaan ottaa jopa chargeja vastaan. Thralli ei pärjää mättösankareille ja siksi champpa aina haastaakin jos sellainen sattuu thrallin kanssa kosketuksiin. Perusjamppoja thralli kuitenkin tappaa helposti pari vuorossa ja bsb tuo yhden vakio reson mukaan. Lisäksi Necrarchit taikovat kahdella nopalla 7+ invoa hyvällä todennäköisyydellä ja etulinjassa taisteleva maagi voi herätellä porukkaa vihollisen taakse ja sivustoille. Tämä kaveri maksaa kuitenkin vain 12 pistettä enemmän kuin necro, mutta on monta kertaa monikäyttöisempi.
Toinen asia joka pisti silmään on countin NNB. En ole itse kokenut sitä kovin hyödylliseksi. Samaan hintaan saisi yhden ekstra loitsun ja 5+ wardin. Kyseessä on kuitenkin kenraalisi jonka kuolema yleensä tarkoittaa tappiota sinulle. Minä en riskeeraisi yhden power ja dispell nopan takia kenraalini henkeä. Kolme noppaa ja +1 tulokseen riittää myöskin loitsimiseen hyvin.
Lisäkantaman antava b.power ei minua myöskään vakuuta. Mielestäni yhden to cast nopan re-roll on parempi. Ottaa pannuun nuo miscastit sen verran pahasti, varsinkin jos ne vievät kenraalilta woundin.
Nämä kaksi ncrarchia ehdottamillani muutoksilla ja kaksi necroa D.scrollin, Book of Arkhanin, Spell Familiarin ja Power stonen kanssa ois meikäläisen ehdotus. Power noppia ois kymmenen joilla sitten viskottaisiin armotta 7+ invoa necrarcheilla kahdella nopalla ja necroilla kolmella. Jos joku sattuisi saamaan tanssin niin sitten varmaan sitä invon sijaan.
Tossa on jonkin verran eroa sinun näkemykseen, mutta kannattaa harkita. Ite oon tykännyt ja tulosta ollaan saatu aikaan.
Ite oon kanssa pyöritellyt nykyään vampyyrejäni necrarchien johtamana. Eniten olen tykästynyt Necrarch Bsb:iin b.nightmarella ja NNB:lla. Tätä kaveria on sitten raahattu kentällä kuuden Black Knightin mukana. Yksikössä on ollut ainakin std, champpa ja war banner. Yksikön salaisuushan on kolme staattista resoa+ hyvä save joiden turvin voidaan ottaa jopa chargeja vastaan. Thralli ei pärjää mättösankareille ja siksi champpa aina haastaakin jos sellainen sattuu thrallin kanssa kosketuksiin. Perusjamppoja thralli kuitenkin tappaa helposti pari vuorossa ja bsb tuo yhden vakio reson mukaan. Lisäksi Necrarchit taikovat kahdella nopalla 7+ invoa hyvällä todennäköisyydellä ja etulinjassa taisteleva maagi voi herätellä porukkaa vihollisen taakse ja sivustoille. Tämä kaveri maksaa kuitenkin vain 12 pistettä enemmän kuin necro, mutta on monta kertaa monikäyttöisempi.
Toinen asia joka pisti silmään on countin NNB. En ole itse kokenut sitä kovin hyödylliseksi. Samaan hintaan saisi yhden ekstra loitsun ja 5+ wardin. Kyseessä on kuitenkin kenraalisi jonka kuolema yleensä tarkoittaa tappiota sinulle. Minä en riskeeraisi yhden power ja dispell nopan takia kenraalini henkeä. Kolme noppaa ja +1 tulokseen riittää myöskin loitsimiseen hyvin.
Lisäkantaman antava b.power ei minua myöskään vakuuta. Mielestäni yhden to cast nopan re-roll on parempi. Ottaa pannuun nuo miscastit sen verran pahasti, varsinkin jos ne vievät kenraalilta woundin.
Nämä kaksi ncrarchia ehdottamillani muutoksilla ja kaksi necroa D.scrollin, Book of Arkhanin, Spell Familiarin ja Power stonen kanssa ois meikäläisen ehdotus. Power noppia ois kymmenen joilla sitten viskottaisiin armotta 7+ invoa necrarcheilla kahdella nopalla ja necroilla kolmella. Jos joku sattuisi saamaan tanssin niin sitten varmaan sitä invon sijaan.
Tossa on jonkin verran eroa sinun näkemykseen, mutta kannattaa harkita. Ite oon tykännyt ja tulosta ollaan saatu aikaan.
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
- Grimgor ironhide
minusta et tarvitse tuota dispel scrollia sillä sulla on jo aika paljon
DS-noppia.. siitä saisit nuo 25 pojoa joilla voit pistää doomwolffit
noihin susi yksikköihin.. (usko mua, se kannattaa kyllä sillä kun
charget sillä johonkin blockiin niin se saa enintään siitä sen
doomwolffin tapettua sillä olet laittanut ne yhteen jonoon. sudet
selviävät seuraavaan combattiin jolloin vihun yksikkö saa skeletonit
kylkeensä,
. Näppärää!)
kylkeensä,
92% of teens have moved on to rap. If you are part of the 8% who still listen to real music, copy and paste this into your signature.
Metal is what we love.
Metal is what we love.
- Walloittaja
- Viesti:
Ei näin, ei. Monesti tulee tilanteita jolloin yksinkertaisesti ei voi vain koittaa dispellata nopilla, vaan se taika on pakko estää; eli toisin sanoen käyttää se rulla.Grimgor ironhide kirjoitti:minusta et tarvitse tuota dispel scrollia sillä sulla on jo aika paljon
kylkeensä,. Näppärää!)
Doomwolf ideasta: Hiukan ontuvaa, mihin tarvitset doomwolffia siihen, että laitat sudet jonoon ja vain yhden b2b combatissa? Ja Ikävä kyllä jos menet jonkun jalkiväki-boksinkin kylkeen viidellä sudella niin murenet pois, kuoli sinulta sitten 1 tai 4 sutta. Samoin kehtaisin rankasti epäillä viiden suden jonon saamista jonkun kylkeen, 5x50mm jono on kuitenkin suht. kömpelö (vielä mahdollisesti ilman marssimista, sillä kenraalin ei voi olettaa olevan aina hukkien lähistöllä).
Mä voisin ihan hyvin pelata noita Harpyjoita vaikka niillä ei ois yhtään attackia! (c) Nazreg
- opootti
- Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)
Ei siihen blokkiin lyödä yksin kiinni ellei ole tarkoitus jumittaa toista omaksi vuoroksi paikoilleen. Doom wolf junalla on flankki ja mahdollisesti jopa kaksi tappoa. Vihollisella lippu, ylivoima ja maksimissaan yksi tappo. Eli blokki jää varmasti susien kanssa tappeluun omalle vuorolle kun vain kaksi sutta kuolee maksimissaan resoon.Walloittaja kirjoitti:Doomwolf ideasta: Hiukan ontuvaa, mihin tarvitset doomwolffia siihen, että laitat sudet jonoon ja vain yhden b2b combatissa? Ja Ikävä kyllä jos menet jonkun jalkiväki-boksinkin kylkeen viidellä sudella niin murenet pois, kuoli sinulta sitten 1 tai 4 sutta. Samoin kehtaisin rankasti epäillä viiden suden jonon saamista jonkun kylkeen, 5x50mm jono on kuitenkin suht. kömpelö (vielä mahdollisesti ilman marssimista, sillä kenraalin ei voi olettaa olevan aina hukkien lähistöllä).
Edestä päin kyseinen juna varmasti jumittaa ja toisinaan jopa voittaa ratsastamattomat yksittäiset hirviöt sekä kärryt. Myös ritareilla ja ns hirviö jalkaväellä on tuskallista saada susia tapettua kierroksessa pois jos sudet ovat rynnäköineet. Eli toimiihan se edestäkin päin ei vaan blokkeihin.
Kyllä toi champpion mun mielestä on ihan hyvä lisä susille vaikka yksikkö onkin junassa kömpelö. Ei yksiköllä kuitenkaan aina ole pakko junassa kulkea.
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...