"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sampolan miniatyyrikerho

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Voimatassu

Viesti Kirjoittaja Voimatassu »

Eihän nyt muutama "pikkuseikkailija" haittaa, enhän minunkaan pituus pilviä hivo. Mutta siis 7. luokalla seikkailen.
Perjantaina tavataan, ellei jotain kummallisen ihmeellisen hassuja juttuja pääse osittain tapahtumaan minulle.
Tsirpuntze

Viesti Kirjoittaja Tsirpuntze »

Olisin varmaan tulossa katsomaan paikan "meininkiä" ensi perjantaina, jos saan kaverin houkuteltua mukaan

Jeah. Itse en varmaankaan lähde sinne nolaan itteeni milään maalaamattomilla WIP empirellä. 400pts Alpha legioonaa sais kohta up `n runnig niin sinne sit. (legioona tällä hetkellä jäissä)
Viimeksi muokannut Tsirpuntze, La 21.04.2007 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

Sinne vaan paljon porukkaa... Siellä on ihan hauskaakin! :D niin ja ketä muita siellä oli muka lukiosta kun minä ja Himulus ollaan kanssa lukiossa (siis minä olen, Himulus kympillä)?
Indeed...
DrPullasorsa

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Mukaan vaan kaikki! Jos et kehtaa pelata maalaamattomilla figuilla niin tule vaikka vain maalaamaan... ;) Itsellänikin ovat vielä aikalailla vaiheessa omat Daemonhunterini (400p.)
Viimeksi muokannut DrPullasorsa, Pe 23.03.2007 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näitä sattuu...
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Wahtisaari kirjoitti:Sinne vaan paljon porukkaa... Siellä on ihan hauskaakin! :D niin ja ketä muita siellä oli muka lukiosta kun minä ja Himulus ollaan kanssa lukiossa (siis minä olen, Himulus kympillä)?
Ainakin kasvi (Ilari, se jätkä joka maalasi niitä tyranideja ja minä (se jätkä joka pelasi sillä FB kaaosarmeijalla ;)

Sitten parin viikonpäästä pari kaveria, joista ainakin toinen on lukion ekalla, tulee vilkaisemaan meininkiä. (pelaavat FBtä kummatkin eli voin järkätä jonkinlaista "paritusta" ;) )

Mutta pyhitetään tämä aihe mahdolliselle infolle tulevista kerroista ja kyselypalsatana niille jotka vieläkin ihmettelevät jotain kerhoon liittytyvää. Jos peliseuraa etsitte niin onhan meillä tämä.

Sääli sinänsä kun peliporukoissa ei ole liikettä yhtään :(
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Viime perjantaina kun kävin siellä pelailemassa taisin unohtaa mittanauhan matkasta lähtiessä. Sattuikohan joku korjaamaan talteen? Laittakaa vaikka yv:tä jos löysitte. Tavallinen sininen rullamitta siis kyseessä. Olis kiva takaisin saada se, onhan sillä vähintäänkin tunnearvoa, ja käyttöarvoa myös :) .
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

Tilat vaihtuvat ahtauden vuoksi neljänteen kerrokseen luokkaan 405.
Voimatassu

Nyt kun on paikan tunnelmat käyty katsomassa, niin voisi kysyä josko olisi ensi kerralle peliseuraa fabaan? Pelailen O&G:llä ja peli voisi olla 500-1000pts. Maalata kun en jaksa koko iltaa.
Mieten on?
(Valitettavasti Peliporukoihin en pääse, sinne kun ei nyt pääse rekisteröitymään)

(Vastus taisi jo löytyä)
Kurimus

"Sää kuulut mun kaaosfederaatioon!"

Tollaista olen kuullut parina viime kertana siellä käydessä, ja tällä kertaa voisin vaikka siihen liittyäkiin 400p Emperor's Childrenillä :) . Ellei nyt haittaa että pari figua on maalaamatta (kaikkia daemonennejä ei millään ehdi maalata perjantaiksi)?
-Sörkan Sika-Harri-
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

Kurimus kirjoitti:"Sää kuulut mun kaaosfederaatioon!"

Tollaista olen kuullut parina viime kertana siellä käydessä, ja tällä kertaa voisin vaikka siihen liittyäkiin 400p Emperor's Childrenillä :) . Ellei nyt haittaa että pari figua on maalaamatta (kaikkia daemonennejä ei millään ehdi maalata perjantaiksi)?
PARI MAALAAMATONTA FIGUA! EI KUULE KÄY! SIIS MITÄ SÄÄ KUVITTELET? ET TÄÄLLÄ JOLLAIN MAALAAMATTOMILLA KIVILLÄ PELATAAN? EI KUULE ONNISTU! (no okei, ihan sama onko maalattua.)
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

leevizer kirjoitti:
Kurimus kirjoitti:"Sää kuulut mun kaaosfederaatioon!"

PARI MAALAAMATONTA FIGUA! EI KUULE KÄY! SIIS MITÄ SÄÄ KUVITTELET? ET TÄÄLLÄ JOLLAIN MAALAAMATTOMILLA KIVILLÄ PELATAAN? EI KUULE ONNISTU! (no okei, ihan sama onko maalattua.)
unohdit måste hymiön :P
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Kurimus

No tällä viikolla ne Daemonetet on sentään daemonetteja eikä hormagauntteja niin kehtaa sentään ehdottaa peliin liittymistä :) . Ja puolet on sentään jo maaleissa, katsoo nyt jos neljännenkin vielä saisi aikaan :O
-Sörkan Sika-Harri-
Voimatassu

Noh, onhan minullakin joka kymmenes figu maaleissa, vai kenties joka viidestoista? En tiedä, mutta en pahemmin usko, että moni panee pahakseen. Maalaan armeijan kuitenkin loppuun, mutta en jaksa odottaa sitä viittä vuotta ennen kuin rupean pelaamaan. ;)
leevizer

Kerhossa taas tänään hyvä tunnelma... MUTTA MIKSEI KUKAAN PELAA FABAA????
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Voimatassu

No kun koska kattokaas kun minä en sattunut jostain syystä pääsemään edes osittain sinne.. --> Kyyti teki lakon.
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

Me oltais vissiin ton yhen kaverin kanssa tulos joku päivä sinne ihan haisteleen ilmaa ja meininkiä. Kunhan saadaan ittemme liikkeelle(perjantait on aina vaikeita). Armeijat ei ole läheskään edes proxytus-kunnossa joten pelaan ei pystytä, mut se sit aikanaan.

Niin ja mites kesä? Tuolla koululla tuskin pääsee sillon pelaileen niin mikä on suunnitelma tälle ajalle? kooma?
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
leevizer

Tänä perjantaina kerhoa ei pidetä koska koulu on lomana suljettu O.O suuri yllätys. kesäksi koitamme saada TAKK:sta tiloja. kerron lisää myöhemmin. Syyslukukauden alkaessa taas sampolaan.
Armo(uri)a ei anneta!
Wahtisaari

Viesti Kirjoittaja Wahtisaari »

No perhana! En pääsekkään ens perjantaina kun olen menossa hesaan. Eli kun olin luvannut sen 1,5k pelin Eldareita vastaan, pitää perua se. :( Kahden viikon päästä kyllä kävisi se matsi...
Indeed...
Roizo

Viesti Kirjoittaja Roizo »

Wahtisaari kirjoitti:No perhana! En pääsekkään ens perjantaina kun olen menossa hesaan. Eli kun olin luvannut sen 1,5k pelin Eldareita vastaan, pitää perua se. :( Kahden viikon päästä kyllä kävisi se matsi...
Asia ok, pelataan silloin parin viikon päästä sitten.
"Pain is an illusion of the senses, despair is an illusion of the mind."
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

niin kukas sitä hold emiä oli tulossa, vai pitäisköhän pysyä ihan figulinjalla.. :D

Joo no oli miten oli, mutta kai sitä pitäis silti taas vähän maalailla, kattoo nyt että miten jakselee.
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”