HOC Nurgle-armeija about. 2000pt.
HOC Nurgle-armeija about. 2000pt.
tässä olis:
Sorcerer of Chaos 226pt.
-sword of might,dead's head,mark of nurgle, barbed steed
Warriors of Chaos 490pt. 15 kpl
shields,plague banner,mark of Nurgle,chosen
plaguebearers 10kpl 160pt.
Ps: pitäis saaha 400pt:tä pierastua jostain, ideoita?
PS 2.0:Ei sais maksaa ku korkeintaan 40e
Sorcerer of Chaos 226pt.
Warriors of Chaos 490pt. 15 kpl
shields,plague banner,mark of Nurgle,chosen
plaguebearers 10kpl 160pt.
Ps: pitäis saaha 400pt:tä pierastua jostain, ideoita?
PS 2.0:Ei sais maksaa ku korkeintaan 40e
Viimeksi muokannut Jester, Ke 21.03.2007 19:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
muuta aspa ihan suosiolla exaksi, teho lisääntyy kummasti, ja ota siltä sitten tuo talisman pois, se on niin turha ettei sillä tee mitään.
kummaltakin kaikki kamat pois ja toiselle kaksi dispel scrolliia ja toiselle power familiar. Kummallekkin myös level 2 uppi.
-Heretic
armeijassa saa olla vain yksi kappale tiettyä taikaesinettä, poikkeus on dispel scrollit ja power stonetSorcerer of Chaos 226pt.
nämä ottaisin pois, eivät ole hyviä ja niitä on liian vähän että saisivat mitään aikaan. Kärry ja rakkeja tilalle.plaguebearers 10kpl 160pt.
Näitä ei taida olla HOC kirjassa? Ovat muistaakseni SOC-kirjassa tulleita lisäyksiä jotka eivät taida olla ees laillisia enää. Ovat myös turhia. Petoherdi tai lisää warruja tilalle.Flayerkin 8kpl 168pt.
-Heretic
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
tuosta kyllä on puhuttu ja ymmärtääkseni ne ovat sallittuja, kuten vaikka hellcannon, eihän siitä olisi mitään ideaa figua tehä jos sitä ei enää ihmiset kuukauden päästä saisi peluuttaa...Heretic kirjoitti:Näitä ei taida olla HOC kirjassa? Ovat muistaakseni SOC-kirjassa tulleita lisäyksiä jotka eivät taida olla ees laillisia enää. Ovat myös turhia. Petoherdi tai lisää warruja tilalle.
ja tuolla oli toinenkin virhe joka pisti silmään...
ymmärtääkseni et voi ottaa kummallekin unitillesi plague banneria...
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Hellcannon onkin poikkeus noissa SOC listoissa ja sitä saa käyttää tavallisessa HOC listassa. Flayerkinejä ei saa käyttää muualla kuin Archaon's horde listassa. Niille ei muuten ole edes taidettu tehdä virallisia figujakaan.amis kirjoitti:tuosta kyllä on puhuttu ja ymmärtääkseni ne ovat sallittuja, kuten vaikka hellcannon, eihän siitä olisi mitään ideaa figua tehä jos sitä ei enää ihmiset kuukauden päästä saisi peluuttaa...Heretic kirjoitti:Näitä ei taida olla HOC kirjassa? Ovat muistaakseni SOC-kirjassa tulleita lisäyksiä jotka eivät taida olla ees laillisia enää. Ovat myös turhia. Petoherdi tai lisää warruja tilalle.
ja tuolla oli toinenkin virhe joka pisti silmään...
ymmärtääkseni et voi ottaa kummallekin unitillesi plague banneria...
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
plague bannerit saa laittaa molemmille joukkueille ja Flayerkinejä tietääkseni saa käyttää ja niin aijonkin käyttää...
tulkees haastaan rollon kerholle ens lauantaina.
Ja en aio ottaa flayeja pois käytöstä sillä mistä mä toiset 186 pistettä pierasen!?
://edit\\: en aio ottaa petoherdiä. vihaan petoherdiä
-Eetvartti
tulkees haastaan rollon kerholle ens lauantaina.
Ja en aio ottaa flayeja pois käytöstä sillä mistä mä toiset 186 pistettä pierasen!?
://edit\\: en aio ottaa petoherdiä. vihaan petoherdiä
-Eetvartti
OMGZoneHands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
antakaa mulle faktoja siitä että flayerkinejä EI saa käyttää MUUTA kuin archaon's horde listissä. siis pitääkö siinä olla archaon että niitä voi käyttää???!!!!
Selvä.Edward kirjoitti:antakaa mulle faktoja siitä että flayerkinejä EI saa käyttää MUUTA kuin archaon's horde listissä. siis pitääkö siinä olla archaon että niitä voi käyttää???!!!!
Storm of Chaos FAQ kirjoitti:Can new units, Magic Items, Skills etc that appear in these Storm of Chaos lists be used in regular armies of the relevant type?
A: Only where specifically stated (such as the Dark Elf magic items, the Hellcannon and Malakai Makaisson’s Goblin-Hewer).