Delf Noble
Itse vaihtaisin Lifetakerin normaalin repeateriin. BS 6 kun osut muutoinkin hyvin, ja S3 aika huono woundaamaan, niin re-roll minusta myös aika turha.
Itse panostaisin suojaan eli Enchanted shieldin vaihtaisin Shield of Ghrondiin tai sitten enchanted shieldin lisäksi Crown of Black Iron.
Itse panostaisin suojaan eli Enchanted shieldin vaihtaisin Shield of Ghrondiin tai sitten enchanted shieldin lisäksi Crown of Black Iron.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
- Executioner
- opootti
- Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)
Remington varmaankin tarkoitti ettei lifetakeriä kannattaisi ottaa, vaan laittaa rxb sen tilalle ja ehdotti rxb:n kaveriksi kahta eri itemi komboa.Albifrons kirjoitti:Noblelle voi ottaa magic itemeitä 50p:n arvosta ja noista kahdesta tulee 60p.
Ja itse viestin aiheesta:
Dark Pegasus noblet on jo perustavaroiden HA, SDC, Shield, Lance ja RxB kanssa kohtalaisen kovia kavereita. Ei niille välttämättä tarvitse mitään maagisia varusteita, vaan pisteet voi myös hyvällä omalla tunnolla käyttää joukkoihin ja niiden upgradeihin. Noblea voi myös käyttää hieman vapaammin kun sen hinta ei kohoa pilviin eikä sen kuolema siten kirpaise niin paljoa.
Tosin jos listassasi ei vielä ole seal of ghrondia eikä toista sankaria kelle sitä laittaa, niin suosittelen sen kuitenkin ottamaan vaikka sitten DP Noblelle.
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
- opootti
- Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)
Tämä ei nykylaitoksessa passaa. Vain yksi maaginen panssari per hemmo (kts. Magic Armour, rulebook). Muiden tavallisten panssareiden paitsi kilpien yhdistäminen Shield of Ghrondin kanssa kylläkin passaa.Executioner kirjoitti:Kilpeen voi kuitenkin yhdistää muut taikapanssarit, ja on periaatteessa +1 T.
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
Enchanted shieldissä nimenomaan lukee että voi yhdistää muiden taikahaarniskojen kanssa.opootti kirjoitti:Tämä ei nykylaitoksessa passaa. Vain yksi maaginen panssari per hemmo (kts. Magic Armour, rulebook). Muiden tavallisten panssareiden paitsi kilpien yhdistäminen Shield of Ghrondin kanssa kylläkin passaa.Executioner kirjoitti:Kilpeen voi kuitenkin yhdistää muut taikapanssarit, ja on periaatteessa +1 T.
Ei muuten lue.Jubee kirjoitti:Enchanted shieldissä nimenomaan lukee että voi yhdistää muiden taikahaarniskojen kanssa.
Harmillista että Alessio meni muuttamaan tuota. Ei siksi että combo erityisemmin kiinnostaisi, vaan siksi että kuusi vuotta kestänyt "mutta enchanted shield on poikkeus" päteminen menee nyt aivan hukkaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Aivan niin.opootti kirjoitti:Remington varmaankin tarkoitti ettei lifetakeriä kannattaisi ottaa, vaan laittaa rxb sen tilalle ja ehdotti rxb:n kaveriksi kahta eri itemi komboa.
Tosi juttu. Pätevä normivarustuksellaankin eli hätyyttää hyvin sotakoneiden miehistöjä ja pienempiä yksiköitä sekä jahtaa puskavelhoja.opootti kirjoitti: Dark Pegasus noblet on jo perustavaroiden HA, SDC, Shield, Lance ja RxB kanssa kohtalaisen kovia kavereita. Ei niille välttämättä tarvitse mitään maagisia varusteita, vaan pisteet voi myös hyvällä omalla tunnolla käyttää joukkoihin ja niiden upgradeihin. Noblea voi myös käyttää hieman vapaammin kun sen hinta ei kohoa pilviin eikä sen kuolema siten kirpaise niin paljoa.
"You're right. The Devil has come. Look