Hitaasti muttavarmasti meikä on aloitellut myös 40k pelaamisen ja Tau on minun mieleiseni armeija, kikkailua ja IMO siistit figut. Asia joka minulla on 40k listoissa on että tankkeja pitää olla niitä kun ei tuolla FB puolella näy (patsi empiren ST) ja kun on noissa minun Fb armeijoissa isot möllit vähissä. Eli siis toisin sanoen Hammerheadit on ja pysyy. Muuten parannus ehdotuksia otetaan vastaan.
HQ
-Shas'el (Missle pod&Plasma rifle, Multi-tracker) 87
2xShas'vre (Missle pod&Plasma rifle, Multi-tracker) 144
Heavy
-Hammerhead Gunship (rail gun, smart missile system,
multitracker) 175
-Hammerhead Gunship (rail gun, smart missile system,
multitracker) 175
Troop
- 8xFire warrior+Shas'ui 90
Devilfish (smart missile system, Targeting array
multi tracker) 115 (215)
- 8xFire warrior+Shas'ui 90
Devilfish (smart missile system, Targeting array
multi tracker) 115 (215)
Elites
-3xCrisis Btalesuit (missile pod, Plasma rifle,
Multi-tracker) 186
Hieman nuo piene fire warru ryhmät mietittyttää, kun massasta on hieman pulaa.
Tau 1.2k
Seekerit pois, et omaa yhtään MARKERLIGHT:iä jolla niitä ammutaan. Decoy Launcherit kaikkiin koneisiin ja targeting arreytä suiteille. Pudota Body Guardit Elite Slotteihin yksinään, niin pääset hyödyntämään IC-statusta komentajallasi.
Olet mitä syöt, minä olen ihminen
Azured kirjoitti:Hammerhead ilman Multi-Trackeria on kuin perunat ilman lihaa
- Cannonball
Hammereille ei koskaan seekereitä vaikka armeija olisi pullollaan markerlighteja. Ainoa oikea tapa käyttää seekereitä on kikkailla ne Piranhalla jonkin kovahkon tankin kylkeen, tai vielä mieluummin perään. Multitrackerin olet osannut ottaa, mutta decoytkin tarvitsisi. Lisää hammerin kestoa suorastaan ihmeellisesti. Tankeille kannattaa myöskin hankita target lockia, jota itse peluutan hammereilla aina. Aina kun losautat vihun tankkia railgunilla menee SMS täysin hukkaan, mutta TL:llä voit pommittaa railgunilla tankkia ja SMS:llä sitä lähestyvää meltagunittajaa.
Suiteille suosittelen joka joukkueeseen ainakin paria shield dronea ottamaan hittiä. Ilman droneja riittää pari S8 asetta jotka saavat ammuttua ja suitit kärsivät kroonisesta instant deathistä. Tuolla kokoonpanolla suitit varmaan ovat useimman aikaa ampumiselta piilossa, joten niiden tarve ei ole kovin krooninen, mutta jo pari Shield Dornea voi pelastaa päiväsi kun vastustaja onnistuu kikkaamaan suittisi jyvälle.
Fish of Fury... omasta kokemuksestani väitän devilfish-palomies-kikkailua täysin yliarvostetuksi taktiikaksi. En sitten oikein tiedä, tiettyjä vastustajia vastaan aika kiva, useimmilta tulee kympillä turpaan.
Äläkä piittaa massan puutteesta, sitä TAUkeilla on aina. Tänään juuri pelasin combat patrollia kaverin IG:tä vastaan. Ittellä ni kentällä 16 figua, hänellä 40+3 vehivleä. Vein niin ylivoimaisesti että ihan hävetti. Ei se TAUkeilla ole massasta kiinni.
Suiteille suosittelen joka joukkueeseen ainakin paria shield dronea ottamaan hittiä. Ilman droneja riittää pari S8 asetta jotka saavat ammuttua ja suitit kärsivät kroonisesta instant deathistä. Tuolla kokoonpanolla suitit varmaan ovat useimman aikaa ampumiselta piilossa, joten niiden tarve ei ole kovin krooninen, mutta jo pari Shield Dornea voi pelastaa päiväsi kun vastustaja onnistuu kikkaamaan suittisi jyvälle.
Fish of Fury... omasta kokemuksestani väitän devilfish-palomies-kikkailua täysin yliarvostetuksi taktiikaksi. En sitten oikein tiedä, tiettyjä vastustajia vastaan aika kiva, useimmilta tulee kympillä turpaan.
Äläkä piittaa massan puutteesta, sitä TAUkeilla on aina. Tänään juuri pelasin combat patrollia kaverin IG:tä vastaan. Ittellä ni kentällä 16 figua, hänellä 40+3 vehivleä. Vein niin ylivoimaisesti että ihan hävetti. Ei se TAUkeilla ole massasta kiinni.
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Ööh... mistäs ne seekerit oli ilmestyny. Mutta siis tuosta Targetin areystä olen hieman eri mieltä kun nyt tuo multi-tracker antaapi ampua molemmilla aseilla yhtä aikaa vaikkakin osutaan hieman heikommin niin silti se tuntuu jotenkin järkevämmältä räiskiä useammin.
Nothing to see here move along noob.
Kun pistät ne suitit yksittäisinä Team Leadereina eliittiin, niin taidat saada molemmat. Toinen hard-wiredina näes.Bagemono kirjoitti:Mutta siis tuosta Targetin areystä olen hieman eri mieltä kun nyt tuo multi-tracker antaapi ampua molemmilla aseilla yhtä aikaa vaikkakin osutaan hieman heikommin niin silti se tuntuu jotenkin järkevämmältä räiskiä useammin.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- Cannonball
Jeps. Sen lisäksi yksinäistäminen lisää elinkaarta. Kolmen lascannonin patteri: instakillataan koko posse vai yksi suitti sillä ampumamahdollisuudella. Lisäksi tulitusta saa jaettua tarpeen mukaan.
Väitä vastaan, olen mestari.