Joo. Poistumisen estäminen olisi paitsi epäreilua kai vähän laitontakin. Jos vatsa kurnii, eikä messukeskusravinnon hinta/laatu tyydytä, voi pyytää järjestäjiltä lipukkeen, jolla pääsee takaisin sisään. Lähistöllä on useita ruokakauppoja ja ravitsemusliikkeitä, ainakin Pasilan asemalta saa tavallista burgeria, peruskebabia ja normaalia koirapizzaa.sarathain kirjoitti:Saakos tuolta poistua kesken kaiken esim. syömään ja pääse vielä takaisinkin?
HELSINKI FANATIC 2 31.3.-1.4.2007 Helsingin Messukeskuksessa
- ankara halla
- Valvoja
Tälläinen FAQ kysymys: Kun tankit tulevat escalationissa reservistä kentälle, lasketaanko ne liikkuneiksi niiden oman vuoron alussa? Jos lasketaan niin kuinka paljon ne ovat liikkuneet?
Ja toisekseen, onko jo tehty jotain printattavaa FAQ:ia esitetyistä kysymyksistä? Jos on niin onko linkkiä?
Kiitos.
Ja toisekseen, onko jo tehty jotain printattavaa FAQ:ia esitetyistä kysymyksistä? Jos on niin onko linkkiä?
Kiitos.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Eikös ne vaan lasketa liikkuneiksi sen verran, kun liikkuvat pöydän reunalta. Eli, mittaa pöydän laidasta esim 6", laita tankkisi kaukaisin kohta tähän kohtaan, ja se on liikkunut 6". Näin sitä käsittääkseni pelataan yleisesti. Tällöin tankki lasketaan aina liikkuneeksi, mikä on ihan järkevääkin - ajaahan se taisteluun reservistä.ankara halla kirjoitti:Tälläinen FAQ kysymys: Kun tankit tulevat escalationissa reservistä kentälle, lasketaanko ne liikkuneiksi niiden oman vuoron alussa? Jos lasketaan niin kuinka paljon ne ovat liikkuneet?
.
- ankara halla
- Valvoja
Eli Land Raider joutuu siis pakosti liikkumaan yli 6" koska on sattuu olemaan sitä pidempi? Ei sinänsä, ihan järkevä tulkintahan tuo kyllä on, mutta potkii joitakin tankkeja enemmän korville kuin toisia.ExoCowboy kirjoitti:Eikös ne vaan lasketa liikkuneiksi sen verran, kun liikkuvat pöydän reunalta. Eli, mittaa pöydän laidasta esim 6", laita tankkisi kaukaisin kohta tähän kohtaan, ja se on liikkunut 6". Näin sitä käsittääkseni pelataan yleisesti. Tällöin tankki lasketaan aina liikkuneeksi, mikä on ihan järkevääkin - ajaahan se taisteluun reservistä.ankara halla kirjoitti:Tälläinen FAQ kysymys: Kun tankit tulevat escalationissa reservistä kentälle, lasketaanko ne liikkuneiksi niiden oman vuoron alussa? Jos lasketaan niin kuinka paljon ne ovat liikkuneet?
.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"
Laita kyljelleen? Vai pelkäätkö et tulee ammuksia sivuarmoriin?ankara halla kirjoitti:Eli Land Raider joutuu siis pakosti liikkumaan yli 6" koska on sattuu olemaan sitä pidempi? Ei sinänsä, ihan järkevä tulkintahan tuo kyllä on, mutta potkii joitakin tankkeja enemmän korville kuin toisia.ExoCowboy kirjoitti:Eikös ne vaan lasketa liikkuneiksi sen verran, kun liikkuvat pöydän reunalta. Eli, mittaa pöydän laidasta esim 6", laita tankkisi kaukaisin kohta tähän kohtaan, ja se on liikkunut 6". Näin sitä käsittääkseni pelataan yleisesti. Tällöin tankki lasketaan aina liikkuneeksi, mikä on ihan järkevääkin - ajaahan se taisteluun reservistä.ankara halla kirjoitti:Tälläinen FAQ kysymys: Kun tankit tulevat escalationissa reservistä kentälle, lasketaanko ne liikkuneiksi niiden oman vuoron alussa? Jos lasketaan niin kuinka paljon ne ovat liikkuneet?
.
wanhan liiton örkki pomo
-
Santtu Toivakka
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Ovat liikkuneet sen verran kuin joutuvat pöydän reunalta liikkumaan, kuten yllä todettiinkin.ankara halla kirjoitti:Tälläinen FAQ kysymys: Kun tankit tulevat escalationissa reservistä kentälle, lasketaanko ne liikkuneiksi niiden oman vuoron alussa? Jos lasketaan niin kuinka paljon ne ovat liikkuneet?
40K:n kyssärit on nyt kasattu tuonne:ankara halla kirjoitti: Ja toisekseen, onko jo tehty jotain printattavaa FAQ:ia esitetyistä kysymyksistä? Jos on niin onko linkkiä?
http://www.chaosboyz.org/docs/fanatic07/40kqa.html
Koitan saada Faban kysymyksetkin yhteen kasaan. Huomenna iltapäivällä voisi tulla valmista.
There appears to be a misunderstanding here. In scenario 4 both the anvil and the casket should be deployed normally, as they are not flying units. Only flying units are delayed. Did I understand your intent correctly?supic kirjoitti:Scenario 4 when units are not deployed but appear on turn 1. What will happen to dwarf anvil or TK casket?
Thanks for making it an international tournament. :)
-
Santtu Toivakka
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Linkitin FAQ-hakemiston myös Helsinki Fanatic 2 -infosivulta, jos vaikka viimehädässä lisätietoa janoavat sieltä(kin) kautta osuisivat perille.Santtu Toivakka kirjoitti:Tuonne on nyt kasattu suurin osa esitetyistä kysymyksistä.
Ari Veintie
fantasiapelit.com admin & development
Fantasiapelit Tudeer Oy
Fantasiapelit Tudeer Oy
hi. thats Supic. Sorry for asking - that was a problem with translation - didnt get a word FLYING
WoC - "Tempest of Change" // Päivitetty 23.3.2009
Kysytään vielä onko tuoleja mahdollisesti saatavilla huomenissa?
Tänään kun kävin paikan päällä tsekkaamassa ympäristön etukäteen, niin en ainakaan huomannut siinä lähettyvillä mitään kattavaa istuinvarastoa.
Tänään kun kävin paikan päällä tsekkaamassa ympäristön etukäteen, niin en ainakaan huomannut siinä lähettyvillä mitään kattavaa istuinvarastoa.
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...
Ymmärtääkseni istuinvarasto mahtui rullakkoon, semmoiseen about 70x70 cm pohjaltaan ja puolisentoista metriä korkea metallihäkki, jossa on pyörät allaCython kirjoitti:Kysytään vielä onko tuoleja mahdollisesti saatavilla huomenissa?
Ari Veintie
Fantasiapelit Tudeer Oy
Fantasiapelit Tudeer Oy
-
Santtu Toivakka
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Lauantaina paras ajakohta ollee maalausarvostelujen aikaan ja sunnuntaina paras armeija -äänestykseen varattuna aikana ehtinee hyvin. Tietty jos kumpikin pelaaja on tosi nopeita, niin saattahan sitä ehtiä myös pelien välillä...Warchief kirjoitti:mihin aikaan turnauksessa on ruokailumahdollisuus kun siinä sääntö paketin aikataulussa ei semmoista ole
ST
- Amazing Slug
- Amazing Slug
Humalainen slugi on kovin pelottava otus..Amazing Slug kirjoitti:ja olemma kovin, öh, nautintoaineissa...
mutta ei se mitään olemma fanaatikosokon voittakia...
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"