Tauren Hunter
Tauren Hunter
-----------
Viimeksi muokannut Aissi, Ma 02.07.2007 23:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Aivan loistava, ei mitään huonoa
Pikku töherryksiäni löydät osoitteesta: http://galleria.sotavasara.net/galleria/165/
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Main Army: Necrons
Second: Eldars
Third: Space Marines ( Myymässä pois,kysykää lisätietoa YV:llä)
Perspektiivi ei ihan toimi.
Etualan tauren ja lemmikki näyttävät seisovan taustakuvaa
vasten, johtunee rankoista mustista varjoista. Nyt näyttäisi
siltä että lemmikki heittää varjon vuorenseinälle, mikä taas saa ne
näyttämään kovin pieniltä ja siltä kuin olisivat varsin lähellä. Kuvasta puuttuu tilaa. Jos olisit jättänyt enemmän savannia taurenin ja vuorien väliin, olisi perspektiivikin helpompi saavuttaa. Mutta oppia ikä kaikki. Viivapiirros sulla kyllä on hallinnassa ja taureniksi sen tunnistaa.
Etualan tauren ja lemmikki näyttävät seisovan taustakuvaa
vasten, johtunee rankoista mustista varjoista. Nyt näyttäisi
siltä että lemmikki heittää varjon vuorenseinälle, mikä taas saa ne
näyttämään kovin pieniltä ja siltä kuin olisivat varsin lähellä. Kuvasta puuttuu tilaa. Jos olisit jättänyt enemmän savannia taurenin ja vuorien väliin, olisi perspektiivikin helpompi saavuttaa. Mutta oppia ikä kaikki. Viivapiirros sulla kyllä on hallinnassa ja taureniksi sen tunnistaa.
Lemmikin kehon turkissa hieman laiskoteltu ja laitettu vain tuollaista tylsähköä viivoitusta joka on aivan eriä tyyliä kuin muuten kuva, tämä olisi minusta yksi silmäänpistävimmistä virheistä tuon lemmikin varjojen kanssa.
Sorkat hieman hassut, elukan puoleinen on vääristynyt ja toisessa karvat ovat hieman laiskemmin tehty, rauhassa koko työ loppuun!
Liipasinkäsi on hieman hassun muotoinen, aivan kun se olisi murtunut tai jotain tuosta ranteen seutumilta.
Puita voisi vahvistaa hieman, hukkuvat vuoriin.
EDIT: Näyttäisi osan ruohosta näkyvän viitan läpi, vanhat kumitukset kummittelemassa?
Sorkat hieman hassut, elukan puoleinen on vääristynyt ja toisessa karvat ovat hieman laiskemmin tehty, rauhassa koko työ loppuun!
Liipasinkäsi on hieman hassun muotoinen, aivan kun se olisi murtunut tai jotain tuosta ranteen seutumilta.
Puita voisi vahvistaa hieman, hukkuvat vuoriin.
EDIT: Näyttäisi osan ruohosta näkyvän viitan läpi, vanhat kumitukset kummittelemassa?
No pain no gain.
-
Necron Loiri
Mielestäni hahmot erityisesti Tauren ovat erittäin onnistuneita. En huomannut niissä oikeastaan mitään silmiin pistävää virhettä. Taustaa olisi voinut vielä parannella. Susivaara kertoikin jo pahimman virheen. Puitakin voisi korostaa, koska ne eivät erotu vuorista riittävästi. Nopeasti katsottuna ne näyttivät kuruilta/halkeamilta vuorissa. Mutta kyllä se siitä! Yleisasu on kuitenkin upea.
-
Necron Loiri
- Finklestein
haistan sarkasmia.. Hauska piirrustustyyli. Tosin varjot ja perspektiivit hukassa. Ja puita ei kannata ottaa wowista mallia, näyttävät meinaan aivan naurettavilta latvasta.Necron Lord kirjoitti:Kyllä parantui selvästi. Enpä osaa enää moittia mistään.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Lue otsikko, se esittää tauren hunteria wöwistä.Adun kirjoitti:Anteeksi jos kuulostan röykeältä, mutta mitä tuo elukka esittää? Kissaa? Piikkisikaa? Sutta?
http://www.wowinsider.com/images/2005/1 ... hunter.jpg
EDIT: Jos haluat tietää elukasta niin se on susi.
http://www.blizzard.com/inblizz/fanart/ ... /ss287.jpg
No pain no gain.
Kiitokset kommentoijille, tässä vaiheessa mainittakoon (kun on tullut jonkin verran haukkuja) Että tämä on ensimmäinen IKINÄ kunnolla tekemiäni fantasiapiirustus, joten ei tässä vielä tavoitella kuuta taivaalta. Piirustusaiheet ovat olleet tähän asti muita.
Drago^ taisikin vilauttaa jo kuvaa blizzun fan art-galleriasta. Tästä kuvasta oon ottanut petistä mallia, + jotain taurenista, kyseessähän on ensimmäinen tämän aiheen piirustus. Näin ei tarvinnut lähteä aivan tyhjältä pöydältä, sekä oppii hahmojen fysiikan.
Drago^ taisikin vilauttaa jo kuvaa blizzun fan art-galleriasta. Tästä kuvasta oon ottanut petistä mallia, + jotain taurenista, kyseessähän on ensimmäinen tämän aiheen piirustus. Näin ei tarvinnut lähteä aivan tyhjältä pöydältä, sekä oppii hahmojen fysiikan.
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Heti alkuu sanotaan että mun mielestä wowi on p*rseestä mutta sehän on minun mieli peide jolla on viellä jonkun verran elämää.
Toi ei kyl liittynny mitenkää aiheesee.
Joo mut kuvaan.Mun mielestä noi kädet on aika pienen näköset ja ne on muutenkin aika hassut, ja sit tolla sudella on jotenkin outo turkki. Tausta on erin omainen, onkei ehkä vähän tyhjähkö mutta ei se nyt nii pahasti haittaa. ja noihin metailleihin ois voinnu tehä jotai kivaa.
No mut mikä mää oon suo neuvvoo ku kuvis o vaa 9 sii ei oo paljoo sanottaavaa arvosanaks saisit meijjän kuviksen maikalta varmaan jonkun 7-9 väliltä emmää tiiä mutta itte annan 8½
Toi ei kyl liittynny mitenkää aiheesee.
Joo mut kuvaan.Mun mielestä noi kädet on aika pienen näköset ja ne on muutenkin aika hassut, ja sit tolla sudella on jotenkin outo turkki. Tausta on erin omainen, onkei ehkä vähän tyhjähkö mutta ei se nyt nii pahasti haittaa. ja noihin metailleihin ois voinnu tehä jotai kivaa.
No mut mikä mää oon suo neuvvoo ku kuvis o vaa 9 sii ei oo paljoo sanottaavaa arvosanaks saisit meijjän kuviksen maikalta varmaan jonkun 7-9 väliltä emmää tiiä mutta itte annan 8½
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Itse olen julkaisusta viime joulukuuhun asti pelannut, ja on sitä elämää minulla ollut. Vain koska jostain pelistä ei pidä, ei sitä pelaajia pidä haukkua ''elämättömiksi''. Määritteleppäs ''elämä''. Käsittääkseni ''elämällä'' tarkoitetaan yksilön syntymän ja kuoleman välistä aikakautta, ei miten kyseisen aikakauden aikana käyttäydytään, mitä syödään, tai pelataan. Vaikka jotain peliä pelaisi yli puoli vuorokautta päivittäin, ei henkilö menetä prosentteja elämästään. Kannattaisi herran hieman ajatella ennen kuin postaat.Ogre_dude kirjoitti:Heti alkuu sanotaan että mun mielestä wowi on p*rseestä mutta sehän on minun mieli peide jolla on viellä jonkun verran elämää.
[/rant]
Ja takaisin aiheeseen. Tarkoitatko nyt ensimmäistä *fantasia-aiheista* piirustusta, vai vapaa-ehtoista piirtämistä yleensä? Itselläni ei ole oikeen minkäänlaista piirtämisen lahjaa, mutta ihan kivaltahan tuo näyttää. Taurenin pärstässä tuntuu olevan jotain outoa, mutta sama 'virhe' on myös alkuperäisessä teoksessa. Ihan mukava.
Ogre Dude ne koulun kuviksen opettajat on aika amatöörejä...Ja Adunin kanssa samaa mieltä että ketään ei voi leimata jonkun tietyn pelin perusteella....Ja oletko edes kokeillut kyseistä peliä ennen kuin haukut sitä?
Mutta kuvasta ihan laadukasta työtä.Minusta tuo suden takaosa on vähän outo.Luulen että olisit saanut paremmankin taidoillasi.Vuoristä tykkään ja puut on aivan kuin wowista (itse en pelaa, mutta nähnyt kaverin luona).Eli hyvä hyvä.
Mutta kuvasta ihan laadukasta työtä.Minusta tuo suden takaosa on vähän outo.Luulen että olisit saanut paremmankin taidoillasi.Vuoristä tykkään ja puut on aivan kuin wowista (itse en pelaa, mutta nähnyt kaverin luona).Eli hyvä hyvä.
Antti_94 kirjoitti:
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Ja jos 10 tauta juoksee rivissä niin ei iigeet voi väistää sitä potkua. Muutama ainakin vahingoittuu / kuolee siitä ja sitten alkaa vaan hakata miekoilla!
Tarkoitan juuri *fantasia-aiheista* piirustusta (eli lajityypin hahmoja, yliluonnollisia tapahtumia jne.)Adun kirjoitti:Tarkoitatko nyt ensimmäistä *fantasia-aiheista* piirustusta, vai vapaa-ehtoista piirtämistä yleensä?
Kädet voivat näyttää ehkä hieman lyhkäsiltä, kun hunter tuo pyssynsä silmien eteen tähdätäkseen. Tämä on kuitenkin sellainen "sen mikä itse näkee on oikein" väite.
En tiedä kuviksenopettajien kokemuksesta, mutta itselläni tuo numero on aina ollut 10.
EDIT: Ai niin, perpektiiviä on paranneltu nyt jonkin verran, ettei takana oleva vuori tunnu töksähtävän niittyyn, millä tauren seisoo. En enää kuitenkaan lähetä kuvaa, kun näin pienestä operaatiosta on kyse.