Menothia (exemplareja 5.4. , sivu 2)
Tuoreimman jaakon silmät ovat todella loistavat ( sekä laadultaan että lopputulokseltaan ) ja koko ryhmä näyttää oikein hyvältä. Ei huippulaatua, mutta erittäin hyvää työtä kuitenkin ja itse ainekin tykkään. Väriteema on onnistunut ja ainoa mitä tältä istumalta jään kaipaamaan on syvyyttä valkoiseen. Nyt näyttää tasaisen siistiltä kauttaaltaan.
Tässähän tulee jo huono oma tunto, kun muut laittelee kuviansa jaakoista ja oma Ironclad seisoo metrin päässä odottavana. Onneksi se katsoo toiseen suuntaan ettei ihan rupea omatunto kolkuttamaan. Josko huomenna saisi loput tehtyä ja kuvia aikaiseksi...
Tässähän tulee jo huono oma tunto, kun muut laittelee kuviansa jaakoista ja oma Ironclad seisoo metrin päässä odottavana. Onneksi se katsoo toiseen suuntaan ettei ihan rupea omatunto kolkuttamaan. Josko huomenna saisi loput tehtyä ja kuvia aikaiseksi...
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- figunarkki
Tuo vihreän ja kerman yhdistelmä toimi melkeinpä aina. Tosin tuo valkoinen näyttää jotenkin tahmealta (tosin voi johtua kuvista), mutta muuten silmää miellyttävä näky. Baset ovat myös hyvät.
http://2011.piraattivaalit.fi/patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
heh, dark angels menothia.
mutta joo, kiva että joku kokenutkin maalaaja uskaltautuu vähän poiketa kirjan väri teemoista(kun WM:stä on kyse).
ainut mitä voin sanoa, on että mielestäni vähän liian kliinisiä. jotenkin warmachineen mielestäni kuuluu sellainen ruoste ja lika, ja vehkeethän savuttavat kokoajan pirusti, niin luulisi saastaakin tulevan. Saastasta puheen oleen, ajattelin itse kokeilla tehdä mustasta lampaanvillasta savua jaakkojen piippuihin... vähän punasta kun vielä brushailee savun "juureen" niin avot!
mutta joo, kiva että joku kokenutkin maalaaja uskaltautuu vähän poiketa kirjan väri teemoista(kun WM:stä on kyse).
ainut mitä voin sanoa, on että mielestäni vähän liian kliinisiä. jotenkin warmachineen mielestäni kuuluu sellainen ruoste ja lika, ja vehkeethän savuttavat kokoajan pirusti, niin luulisi saastaakin tulevan. Saastasta puheen oleen, ajattelin itse kokeilla tehdä mustasta lampaanvillasta savua jaakkojen piippuihin... vähän punasta kun vielä brushailee savun "juureen" niin avot!
Alun alkujaan minun itseasiassa pitikin tehdä kuluneen ja taistelua nähneen näköinen porukka, mutta luovuin ajatuksesta, kun ei ole oikein ikinä sellaisen malaaminen sujunut (lukuunottamatta skaven mordheim warbandia, jossa ei juuri muuta ole kuin ruskean eri sävyjä). Pelkän realistisuuden takia en viitsi likaa yms. alkaa vääntämään, kun ei maagisesti kontrolloitavat höyryrobotit muutenkaan mikään realismin huippu ole.
moi
-
Peikkovasara
- Viesti:
Oho! Tämän olin missannut jostain syystä totaalisesti!
En ole aikaisemmin juuri Warmachinen nappuloita katsellut, mutta nyt tutkiskelin oikein kunnolla. Tykkään väriteemasta erittäin paljon ja toteutus on hyvä. Vaikken itse osaakaan maalata, niin ehdottaisin pieniä parannuksia seuraaviin:
1. Miekat jotenkin "vanhemman" värisiksi. Vähän ruostetta tai jotain
2.Sama pätee kaikkiin koneisiin, nyt ovat kovin kauniita, kuin suihkusta juuri tulleita
3. Krusadereihin voisi laittaa toiseenkin käteen jotakin. näyttää jotenkin tyhjältä.
Muuten erinomaisia. Tälläiset hyllyäni koristamaan ottaisin mielelläni.
En ole aikaisemmin juuri Warmachinen nappuloita katsellut, mutta nyt tutkiskelin oikein kunnolla. Tykkään väriteemasta erittäin paljon ja toteutus on hyvä. Vaikken itse osaakaan maalata, niin ehdottaisin pieniä parannuksia seuraaviin:
2.Sama pätee kaikkiin koneisiin, nyt ovat kovin kauniita, kuin suihkusta juuri tulleita
3. Krusadereihin voisi laittaa toiseenkin käteen jotakin. näyttää jotenkin tyhjältä.
Muuten erinomaisia. Tälläiset hyllyäni koristamaan ottaisin mielelläni.
Joo, kuten olen aiemminkin sanonut kaikenlaista likaa ja battle damagea tuli kyllä mietittyä, mutta tällaiseen kuitenkin päädyin, enkä ole niitä muuttamassa. Crusaderin käteen olisi sinänsä huono konvertoida mitään, koska peliteknisesti vasemmassa kädessä on open fist ja itse tosin tykkään tuosta ihan paljaasta nyrkistä. Kiitos kuitenkin ehdotuksistaPeikkovasara kirjoitti:Oho! Tämän olin missannut jostain syystä totaalisesti!
moi
-
Hedelmäpeli
- Peliporukkavalvoja
noh jopas on figut jäbän työpöydältä tänne tupsahtaneet. katselin tossa aikaisempia viestejä,ja kummeksuin että miksi ihmiset vaatii aina damagea figuihin sillä varjolla etteivät figut oli suoraan "tehtaalta"tulleen näkösiä?"entäs jos ovatkin"? kaikki on joskus uusia. mut siis tykkään ihan sikana ainaki näissä figuissa puhtoisesta olemuksesta, kirkkaat selvät värit,siisti maalaus,hyvän näköstä skulptia ja avot. kyllä noilla luulis maalaus pinnat machinessa irtoovan jos sellaisia jaetaan ja parhaita armeijoita.
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
JES!
Kyllä tietää miksi sai toiseksi parhaa maalus tittelin BOG:n turneessa, (en vieläkään ole saanut kunniakirjaa, perkeleen yrittäjät jokta tekevät toitä firman eteen, eikä kavereiden jotka järjestää turneita....)
Ainoa mikä hieman häritsee on, Revengerin (vai Devout, aika varmaan Reve) ja Knights Exemplar unit leaderin massivisen kokoiset alustat, ainakin ryhmäkuvassa näyttäsi että molemmat figut olisivat yhtä korkeita kuin Crusader.
Kyllä tietää miksi sai toiseksi parhaa maalus tittelin BOG:n turneessa, (en vieläkään ole saanut kunniakirjaa, perkeleen yrittäjät jokta tekevät toitä firman eteen, eikä kavereiden jotka järjestää turneita....)
Ainoa mikä hieman häritsee on, Revengerin (vai Devout, aika varmaan Reve) ja Knights Exemplar unit leaderin massivisen kokoiset alustat, ainakin ryhmäkuvassa näyttäsi että molemmat figut olisivat yhtä korkeita kuin Crusader.
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
/fluffi natsi mode onHedelmäpeli kirjoitti: katselin tossa aikaisempia viestejä,ja kummeksuin että miksi ihmiset vaatii aina damagea figuihin sillä varjolla etteivät figut oli suoraan "tehtaalta"tulleen näkösiä?"entäs jos ovatkin"?
WM fluffi maalimassahan yksikään Jaako ei tule tehtaalta suoraan, vaan käy Ns. koulutus jakson jossa Cortxsissa asuva sielu opetetaan toimimaan niinkuin armeijaan kuuluu, ja yleinsähän jaakolla on ikää noin 10+V
Toissin eihän tämä tarkoita että niisä pitäsi olla Battle damagea, paitsi jos on Merkki jaakoja jotka eivät varmasti ole tullut suoraan tehtaalta.
/mode off
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Kyllä ne onkin suunnilleen crusaderin korkuisia, mutta se nyt on makuasia pitääkö vaiko eikö ja minä pidän ja se on pääasiaTuska kirjoitti:JES! Ainoa mikä hieman häritsee on, Revengerin (vai Devout, aika varmaan Reve) ja Knights Exemplar unit leaderin massivisen kokoiset alustat, ainakin ryhmäkuvassa näyttäsi että molemmat figut olisivat yhtä korkeita kuin Crusader.
Eipä tuo mitään kunhan joskus lähettelet. Yritä tähän kunniakirjaan saada oikea sijoitusen vieläkään ole saanut kunniakirjaa, perkeleen yrittäjät jokta tekevät toitä firman eteen, eikä kavereiden jotka järjestää turneita....
moi
Jep koitetaan saadaSamuli.H kirjoitti:Kyllä ne onkin suunnilleen crusaderin korkuisia, mutta se nyt on makuasia pitääkö vaiko eikö ja minä pidän ja se on pääasiaTuska kirjoitti:JES! Ainoa mikä hieman häritsee on, Revengerin (vai Devout, aika varmaan Reve) ja Knights Exemplar unit leaderin massivisen kokoiset alustat, ainakin ryhmäkuvassa näyttäsi että molemmat figut olisivat yhtä korkeita kuin Crusader.. Varsinkin tuo warderin figu suorastaan huusi jotain koroketta.
Eipä tuo mitään kunhan joskus lähettelet. Yritä tähän kunniakirjaan saada oikea sijoitusen vieläkään ole saanut kunniakirjaa, perkeleen yrittäjät jokta tekevät toitä firman eteen, eikä kavereiden jotka järjestää turneita.....
Ja totta toinen pitää toinen ei, itsehän pidän pieneistä korokkeista ei ihan noin massivisita mutta hienoja silti.