Pakottaako Khornen Frenzy hyökkäämään O&G Fanaticin kimp
Pakottaako Khornen Frenzy hyökkäämään O&G Fanaticin kimp
Morjens.
No kysyn yhtä todella hankalaa pelilistä asiaa.
Eli olemme Razwrakan kanssa hämilläme siitä että kun O&G Fanaticien kimppuun ei voi hyökätä, no Khornen Frenzy taas pakottaa hyökkäämään kaiken kimppuun, no nyt kysynkin että onko minun hyökätävä vihollisen Fanaticin kimppuun, oman käsitykseni mukaan se on mahdotonta, sillä eihän sen kimppuun voi hyökätä, sehän lukee flufissa, vaikka Frenzy voi kyllä pakottaa hyökkäämään. Tyhmältähän se tuntuisi kun kamuni pistäisi pari fanaticia kentälle, ja sotilaani hyökkäisivät päätä pahkaa niiden kimppuun, ja tappattaisivat itsensä.
(Toivottavasti ymärsitte että mitä minä taas selitin)
(P.s Kysymysmerkki ei mahtunut otsikkooon mukaan, jaa no näköjään siitä jäi koko loppu osa pois.)
Kiitos etukäteen.
-Swarmp.
No kysyn yhtä todella hankalaa pelilistä asiaa.
Eli olemme Razwrakan kanssa hämilläme siitä että kun O&G Fanaticien kimppuun ei voi hyökätä, no Khornen Frenzy taas pakottaa hyökkäämään kaiken kimppuun, no nyt kysynkin että onko minun hyökätävä vihollisen Fanaticin kimppuun, oman käsitykseni mukaan se on mahdotonta, sillä eihän sen kimppuun voi hyökätä, sehän lukee flufissa, vaikka Frenzy voi kyllä pakottaa hyökkäämään. Tyhmältähän se tuntuisi kun kamuni pistäisi pari fanaticia kentälle, ja sotilaani hyökkäisivät päätä pahkaa niiden kimppuun, ja tappattaisivat itsensä.
(Toivottavasti ymärsitte että mitä minä taas selitin)
(P.s Kysymysmerkki ei mahtunut otsikkooon mukaan, jaa no näköjään siitä jäi koko loppu osa pois.)
Kiitos etukäteen.
-Swarmp.
-
Mithrandir
onko se tosiaan vielä unitti? vai vain tyhjä miehittämätön sotakone? Sääntöjä pikaisesti vilkuillen en löytänyt noin suoraa vastausta tuohon sotakoneiden tai frenzyn kohdasta. Estääkö se siis myös marssit tms?Mithrandir kirjoitti:Jep, mutta sitävastoin, Frenzy pakottaa hyökkäämään esim. hylättyjen, tyhjien sotakoneiden kimppuun.
On se hullu verenjano kyllä aika merkillinen asia.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
-
Mithrandir
- Lord Mikke
Eikös ne aina ole poistettu? Tai ainakin pisteet saa kotiin jos crewit tappaa.Kaps kirjoitti:Eikös tyhjät sotakoneet nykyään poisteta heti kentältä?Mithrandir kirjoitti:Jep, mutta sitävastoin, Frenzy pakottaa hyökkäämään esim. hylättyjen, tyhjien sotakoneiden kimppuun.
On se hullu verenjano kyllä aika merkillinen asia.
Peril of Warp
- Ammusvarasto
- Viesti:
- Cannonball
Kyllä voi. Joskin yleensä aika hankala operaatio sotakoneiden ollessa hajautettuna omalla kenttäpuoliskolla. Tykkikukkulalla toimii paremmin.Cannonball kirjoitti:Eikös esim. halvemmasta sotakoneesta voi juoksuttaa miehistön kalliimpaa miehittämään ja näin säästää pisteitä?
TK-armeijani blogi Toistaiseksi jäissä...