Dire avengers ja Guardians
Dire avengers ja Guardians
1)Eli miten näillä kannattaa pelata esimerkiksi tauta vastaan? Mikä näiden tarkoitus on? Kuolevat minulla heti vaikka yritänkin niitä suojassa pitää, serpenttiin voin laittaa toiset, mutta kummat?
2)Eldarien paras tankkien tuhooja?
Protector of nerds.
Re: Dire avengers ja Guardians
1) Guardianien tarkoitus on istua coverissa heavy-aseen kanssa ammuskelemassa ja olla sen verran halpa ryhmä ettei vastustajan kannata paljoa tulta niihin uhrata. Silloin pysyvät sen verran hengissä että ehkä saavat jotain tuhottua.Konstaa kirjoitti:1)Eli miten näillä kannattaa pelata esimerkiksi tauta vastaan? Mikä näiden tarkoitus on? Kuolevat minulla heti vaikka yritänkin niitä suojassa pitää, serpenttiin voin laittaa toiset, mutta kummat?
Dire Avengereilla on tarkoitus tuhota vastustajan kevyesti panssaroituja joukkoja. Mahdollisuus on joko juoksuttaa näitä ja toivoa ettei vastus ammu niitä koska ovat suht halpa yksikkö jolla ei ole raskaita aseita, tai sitten laittaa Serpentiin ja heittää suoraan vastustajan eteen tekemään Bladestorm. Mahdollisuuksien mukaan tietysti mieluiten niin että kovin moni vihu ei näitä tämän jälkeen pääse ampumaan tai rynnäköimään.
2) Fire Dragonit, jos vain pääsevät ampumaan. Voi olla hankalaa lyhyen kantaman takia. Pidemmältä kantamalta todennäköisesti Wraithlord aseistuksena Bright Lance ja Eldar Missile Launcher.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Sotatonttu
Dire Avengerit Serpenttiin Tauta vastaan. Guardianeja voit pitää sitten vaikka lihakilpenä. Laitat vaan ne etummaiseksi ottamaan osumaa ja vetämään tulitusta pois aspect warrioreista. Tämä on minulla toiminut hyvin ja pienemmissä, vaikkapa tuhannen pisteen peleissä warlockin concealilla omaava tarpeeksi iso squadi voi käytännössä viedä koko vastustajan ampumisen yhden vuoron ajaksi. Seuraavalla vuorolla sitä olisi sitten hyvä olla jo assaultissa niillä aspecteilla.
Swooping Hawkit toki kelpaavat tankkien tuhoajiksi haywire kranaateillaan, kunhan niille ottaa interceptin avuksi.
Swooping Hawkit toki kelpaavat tankkien tuhoajiksi haywire kranaateillaan, kunhan niille ottaa interceptin avuksi.
- The Warmaster
- Half-breed
-
Sotatonttu
Sitäpä juuri taisi Half-breed tarkoittaa. Sääntökirja tosiaan kannattaa hankkia. Sen avulla on helpompi miettiä mikä toimii hyvin mitäkin vastaan ja suunnitella taktiikoita.Rampe kirjoitti:Sori mut mä en tiiä noita lyhenteitä, ja mulla ei oo rulebookkia jos sitä tarkotitHalf-breed kirjoitti:Lukaiseppa LBB:n s. 25.Rampe kirjoitti:Mistä terrainista saa milaiset seivit?
- Half-breed
No se on sitten voi voi. Sinun pitää vain odotella nätisti siihen asti, että saat sen sääntökirjan hyppysiisi.Rampe kirjoitti:Ni-in se pitäisi hommata, mutta figut ovat etusijalla. Veljelläni on rulebook joten on ole käyttäny massejani siihen. Ja niin on myös kavereillanikin. Muttä nyt en pääse sitä rulebookkia lukemaan.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.