2000 pistettä Empireä
2000 pistettä Empireä
Lords
Empire General
Full plate armour
Shield
Barded warhorse
Sword of power
156 pts
Heros
Warrior Priest
Second warhammer
Armour of meteoric iron
Icon of Magnus
144 pts
Lvl 2 Wizard
Dispel scroll
Dispel scroll
150 pts
Lvl 2 Wizard
Rod of power
130 pts
Core
25 Swordsmen
Full command
Det 1: 6 Archers
Det 2: 10 Free company
273 pts
25 Halberdiers
Full command
Shields
218 pts
10 Handgunners
Marksman
Hochland long rifle
105 pts
Special
6 Knights of inner circle
Full command
Steel Standard
216 pts
20 Greatswords
Full command
278 pts
Great cannon
100 pts
Great cannon
100 pts
Rare
Helblaster volley gun
110 pts
Total: 1980 pts
- - -
Tällainen lista olisi tarkoitus väsätä, eipä tuossa mitään yllättävää mahda olla.
Nappeja armeijaan tuli 127 ja kaikki olisi tarkoitus nimetä josta luultavasti tulee rakentamisen hankalin vaihe.
Itseäni on mietityttänyt ottaako Steel Standard vai jotain kamaa vielä nimeämättömälle kentsulleni.
Empire General
Full plate armour
Shield
Barded warhorse
Sword of power
156 pts
Heros
Warrior Priest
Second warhammer
Armour of meteoric iron
Icon of Magnus
144 pts
Lvl 2 Wizard
Dispel scroll
Dispel scroll
150 pts
Lvl 2 Wizard
Rod of power
130 pts
Core
25 Swordsmen
Full command
Det 2: 10 Free company
273 pts
25 Halberdiers
Full command
Shields
218 pts
10 Handgunners
Marksman
Hochland long rifle
105 pts
Special
6 Knights of inner circle
Full command
Steel Standard
216 pts
20 Greatswords
Full command
278 pts
Great cannon
100 pts
Great cannon
100 pts
Rare
Helblaster volley gun
110 pts
Total: 1980 pts
- - -
Tällainen lista olisi tarkoitus väsätä, eipä tuossa mitään yllättävää mahda olla.
Nappeja armeijaan tuli 127 ja kaikki olisi tarkoitus nimetä josta luultavasti tulee rakentamisen hankalin vaihe.
Itseäni on mietityttänyt ottaako Steel Standard vai jotain kamaa vielä nimeämättömälle kentsulleni.
Viimeksi muokannut Seyda, Su 08.04.2007 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä ne detatchmentit voisivat olla ihan hyviä.
Minä ottaisin free company detatchmentit flankkeihin noiden crossbowmenien sijasta. Mutta vielä tarvitsee jostain ne 20 pistettä.
Ottaisin mielummin flagellantit sekä tyylillisesti että toimivuudenkin takia. Sillä en oikein tykkää greatswordien tyylistä ja ne ovat pelkästään stubborneja mutta flagellantithan ovat unbrekable.
Minä ottaisin free company detatchmentit flankkeihin noiden crossbowmenien sijasta. Mutta vielä tarvitsee jostain ne 20 pistettä.
Ottaisin mielummin flagellantit sekä tyylillisesti että toimivuudenkin takia. Sillä en oikein tykkää greatswordien tyylistä ja ne ovat pelkästään stubborneja mutta flagellantithan ovat unbrekable.
No, ainakaan itse en vaihtaisi mahtimiekkojani flagellantteihin. Kuitenkin omaavat järeät aseet, hyvän haarniskan, stubbornisuuden ja saavat deduja. Nämä saavat myös fc:n. Flagellantit kuolevat aika nopsaan varmaankin jopa perus fast cavarlyyn, jos rynnäkön alle jäävät. Heillä ei nimittäin ole minkäänlaista armoria ja se perusihmisen toughtness. Onneksi kuitenkin seuraava vuoro onkin yleensä valoisampi flagellanteille (eivät kuitenkaan juokse karkuun). Silti itse olen päätynyt gs:iin.ToWeL kirjoitti: Ottaisin mielummin flagellantit sekä tyylillisesti että toimivuudenkin takia. Sillä en oikein tykkää greatswordien tyylistä ja ne ovat pelkästään stubborneja mutta flagellantithan ovat unbrekable.
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
State troopit on liian pienissä yksiköissä, et varmaankaan halua että yksikkösi alkavat menettää staattista resoaan ensimmäisestä casualtystä. Ehdotan 25-päkkiä, pisteitä vapautuu tiputtamalla joko varsijouset tai handgunnerit.
Onko priestillä tässä listassa jokin erityinen funktio? Eikö se kannattaisi vaihtaa bösbiin?
Onko priestillä tässä listassa jokin erityinen funktio? Eikö se kannattaisi vaihtaa bösbiin?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vaihdoin varsijouset 5 lisä ukkoon per unitti. Mutta nyt minulla on 20 pts jäljellä enkä satu nyt keksimään niille käyttöä.jullevi kirjoitti:State troopit on liian pienissä yksiköissä, et varmaankaan halua että yksikkösi alkavat menettää staattista resoaan ensimmäisestä casualtystä. Ehdotan 25-päkkiä, pisteitä vapautuu tiputtamalla joko varsijouset tai handgunnerit.
Eipä tuolla mitään erikoista tarkoitusta ole, lähinnä kokeilumielessä sen otin, GS:iin laitettavaksi. Mutta olisiko böbsi Griffion Standardilla parempi?jullevi kirjoitti:Onko priestillä tässä listassa jokin erityinen funktio? Eikö se kannattaisi vaihtaa bösbiin?
Viimeksi muokannut Seyda, Su 08.04.2007 20:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itse ajattelen sen menevän tuonne GS blokkii poistmaan fearin ja vaikka antamaan hatredin.jullevi kirjoitti:Onko priestillä tässä listassa jokin erityinen funktio? Eikö se kannattaisi vaihtaa bösbiin?
Kuitenki vahtaisin yhden maagin bösbiin. Taikalipput maksaa, joten pelkkä tanko riittäisi.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Mutta jos vaihtaisin maagin böbsiin, olisi minulla kummiskin pisteitä taikalippuun.
Jos vaikka vaihtaisin Rod of power maagin captainiin Griffion standardilla ja Full plate armorilla, jäisi 17 pistettä vapaaksi plus 20 varsijousista.
Kasvattaisinko niillä toisen blockin 30 (tai 31) ja laittaisin böbsin sinne?
Jos vaikka vaihtaisin Rod of power maagin captainiin Griffion standardilla ja Full plate armorilla, jäisi 17 pistettä vapaaksi plus 20 varsijousista.
Kasvattaisinko niillä toisen blockin 30 (tai 31) ja laittaisin böbsin sinne?