Dwarf 1k
Dwarf 1k
kaverini haluu tietää jälleen onko lista hyvä pienen hiomisen jälkeen
Hero
Thane 71p
Shield
Great weapon
Master Engineer 79p
Great weapon
Rune of Stone
Core unit
Thunderes ( 10 ) 140p
Quarrellers ( 10 ) 110p
Dwarf warrior ( 20 ) 180p
Shield
Special unit
Grudge thrower 95p
Engineer
Cannon 115p
Valiant rune
Rune Of burning
Bolt Thrower 45p
Bolt Thrower 45p
Rare unit
Organ gun 120p
Total:1000p
Risut ja ruusut
Hero
Thane 71p
Shield
Great weapon
Master Engineer 79p
Great weapon
Rune of Stone
Core unit
Thunderes ( 10 ) 140p
Quarrellers ( 10 ) 110p
Dwarf warrior ( 20 ) 180p
Shield
Special unit
Grudge thrower 95p
Engineer
Cannon 115p
Valiant rune
Rune Of burning
Bolt Thrower 45p
Bolt Thrower 45p
Rare unit
Organ gun 120p
Total:1000p
Risut ja ruusut
-
The Delffipelaaja
Lisää lähitaistelioita.Ottaisin mukaa Special uniteista ryhmän Ironbreakereita tai mitä nyt löytyykään,ja karsisin ammuskelioita.
Dwarfit on kuitenkin enemmän lähitaistelia kansa. Warrioreita myös ryhmä lisää. Mutta pelaat tyylillä millä tahdot eikä minulla siihen ole sanomista. Ja tosiaan jos joudut lähitaisteluun olet kusessa.
Dwarfit on kuitenkin enemmän lähitaistelia kansa. Warrioreita myös ryhmä lisää. Mutta pelaat tyylillä millä tahdot eikä minulla siihen ole sanomista. Ja tosiaan jos joudut lähitaisteluun olet kusessa.
Myynnissä Dwarfeja. Jos kiinnostaa katso http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=67457
ÖÖ! Olen erimieltä siitä, että kääpiöt olisivat enempi lähitaistelija kansa kuin AMPUJA kansa??!!!! Siis kääpiöt ovat paras ampuja kansa mitä koko sotavasara maailmasta löytyy! Aamen.Gram kirjoitti:Lisää lähitaistelioita.Ottaisin mukaa Special uniteista ryhmän Ironbreakereita tai mitä nyt löytyykään,ja karsisin ammuskelioita.