"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

:: Hardanth Eldar :: peliarmeija-blogi :: Elokuun päivitys

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

Tämäpä oli tippunut alas... Koskas migsula meinaat antaa meidän fanien nauttia kauniista keltaisesta väristä seuraavan kerran?? :P
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
migsula

Viesti Kirjoittaja migsula »

elfman kirjoitti:Tämäpä oli tippunut alas... Koskas migsula meinaat antaa meidän fanien nauttia kauniista keltaisesta väristä seuraavan kerran?? :P
Huomenna.

Tosin vähemmän keltasta ku yleensä. Alas valuminen johtuu jatkuvasta maailmalla ramppaamisesta ja oikeen elämän kiireistä, mutta nyt ois tarkotus tehoilla jonku verran ja sitte taas parinkuukauden hiljasuus ja kesällä 1500pojoo kasaan "liianlepposten" kamppanjaan.

...muutenki vähän karkaa mopo kädestä ku halusin kokeilla taas kaikkea kivaa ja maalaa ihan kunnolla.
☠️
migsula

Osku kirjoitti:Eipä osunut silmään, niin voitko kertoa mitä väriä olet tuohon basen hiekkaan vetänyt, näyttää sen verran hyvältä.
Valkoselle pohjalle:

Game Colour Khaki pesu
Model Colour American Tan (tjkv)
drybrush Model COlor vaalein harmaa
special sekotus washi ruskeen sävyi+inkkei.
Eldar "kiveen" vaan vaaleen harmaa pesu.

...sori, että öö...kesti ;)
☠️
migsula

DIRE AVENGERS

Vaihtelua elämään - ei kaikki oo keltasta. Ei ollu kamerassa jalustaa, ni vähän rakeista kuvaa, mutta kummiski. Lakkaamatta vielä, eli oon Highlitannu snadisti överiks.

Oon aika tyytyväinen kaikkeen paitsi harjakset jäi vähän valjuiks, mutta syytän skulptia ja siihen et meni aikaa enemmän ku ois halunnu...mikä vaan tarkottanee sitä ettei tuu toista ryhmää, ku sitte niitten Harlekiinejenki kanssa menee ikä ja terveys...

Seuraavaks ois tarkotus maalaa ryhmä Rangereita (sitten onki jo laillinen armeija) - eli taas vaihtelua, ja sitte pääsee oikeen maalaa taas, eikä tälleen anaalisti värittellä ku näitä. Ollu niin makeeta maalaa valkoselle pohjalle, et ei kyllä tuu toista näin tummaa ryhmää tähän armeijaan.

Kuva
☠️
Buhrdur

Viesti Kirjoittaja Buhrdur »

Ohhoh! Kerrankin jotain näin upeita Eldareita! Eniten uusisssa ukoissa miellytti siniset edgaukset.
Peikkovasara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peikkovasara »

Auts... Erittäin kauniita eldareita. Mukavan "maagisen" oloisia, vaikkeivät sitä olekaan. Näissä on sitä jotain, mikä omista napeistani puuttuu. Siniset merkit ja keltavalkoiset harjakset näyttävät erittäin hyvältä, myös päähepun panssari on älyttömän hieno. Saako udella tuon panssarin värien salaisuutta?
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Poikkean edellisistä kommenteista. Muhun ei oikein säväyttänyt nämä napit, tietty ymmärrettävää, kun peliarmeijaa kasataan niin jokainen nappi ei voi olla yksitellen käsittelyssä.

Mielestäni kuitenkin aikaisemmin esitellyt eldarit ovat tasoltaan korkeammalla. En näistä mitään erityistä huomautettavaa löydä, mutta ei nappaa. Korostukset kieltämättä aika extremet, joka tässä vaiheessa hivenen tökkii, toivottavasti lakka himmentää sopivasti. Jotenkin jää sellanen fiilis, että armorit on tosiaan tehty kiireessä, kun taas figujen yksityiskohdat on hinkattu tosi näteiks. Kiva säväytys muuten toi johtohemmon "metallinen" rintamus.

Baset hyvät, ruohoa ehkä kaipaan edelleen. Liput ja muut jo mainitsemani yksityiskohdat hyviä. Ryhmänä hyvä.

Odotellaan kuitenkin niitä keltaisia nappeja, ne on parempia ;) Ja tietty, että armeija valmistuu.
EskoMorko

Viesti Kirjoittaja EskoMorko »

Siniset korostukset miellyttävät omaa silmääni erityisesti.

Muutenkin hienoa työtä ja hiukan vaihtelua muuten niin vaaleasävyiseen kokonaisuuteen

;)
Joo-Ontsu

Viesti Kirjoittaja Joo-Ontsu »

Minua eivät nuo hailaitit haittaa, vaikka extremet onki. Tuon kessun metallinen rintamus on hieno, niinkuin täällä on jo todettukkin. Nuo timantit ovat huonompia verrattuna näihin aikaisempien timantteihin, mutta silti ovat hyviä. Ainoa mikä jäi häiritsemään oli tuo kessun jalan alla oleva harmaa juttu. Näyttää jotenki keskeneräseltä.
Taitaa olla tulossa yksi suomen hienoimmista peliarmeijoista ;)
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Migsula: Kiitos... housut meni pesuun ja lasku tulee sinulle :roll:

No ei ihan. Mukavan päteviä nappeja etten sanoisi. Ikävä kyllä jäivät mielestäni hieman vaisuiksi edellisiin Elluihisi verrattaessa. Siniset hailaitit ovat mielestäni erittäin hienot mutta harjakset sukkaavat ja pahasti, ikävä kyllä. Kokonaisuudesta voisin sanoa että eivät ole ihan sitä tasoa mitä olen tottunut sinulla näkemään. Mutta jokatapauksessa kelponappeja ja kun otetaan vielä huomioon, että peliarmeijaa ollaan tekemässä :)
Draike

Viesti Kirjoittaja Draike »

Mukavia pelinappeja mutta joudun komppaamaan taavettia siinä että näyttävät jotenkin olevan alempaa tasoa kuin aiemmat Eldarit. Peliarmeija tietty tarkoitus ja siihen oikein sopivia.

Mukavasti on kuitenkin armeija edistynyt, odottelemme lisää.
THE MASTER

Viesti Kirjoittaja THE MASTER »

Tosi hienolta näytää tykkäsin erityisesti War Walkerista mutta kaksi asiiaa jäivät muna nakertamaan... Miksi Kaikki tekevät samallaisen jet bike konversion että laitaa sen tyypin siihen viereen ota Tom Lambertilta mallia hänellä on kokonainen Seer Consili jet bikeillä ja ne istuu niissä...Vaikka maalaus ei ole samaa luokaa mutta kuitenkin. Ja sitten noi Avengerit on niin tummia että näytäisivät siltä kun ne ei kuuluisi samaan joukoon kun kaikki muu on kirkaan keltasta...
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Haluisin tietää minkä takija näitten Avengerssit on yleensä melkeen musta vaikka armeija olisi keltanen, ja miksi kaikki eliitikin on ihan eri väreillä kun muu joukko ( paitsi Wave Serpent Transport ja Wraithguard). kysynpähän vaa ?

ja sitten asiaan, itestäni toi sininen mikä noissa armoreissa on niin on ihan siisti ja noi harjat on onnistunut kivasti, mutta ton pomo tyypin rinta panssari ei mun mielestä oo nii kauheen siisti. Muuten ihan kivan näkönen peli porukka kyl toi mun mielestä on monesta mun näkemästä peli armeijjasta parempi.
Ota sit ku oot saannu maalatuks ne Rangerit nii sellanen kiva ryhmä kuva nii näkee millanen toi sun poppoo on yhtenä kasana.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Tyylikästä jälkeä. Etenkin aseiden metallit ovat jotenkin tosi hotit, jonka vuoksi tuo exarchin panssari näyttääkin jotenkin kummalta. Tai siis siinä on osa kuopista varjostettu todella voimakkaasti ja osaa taas ei juuri lainkaan. Tekeekö kuva tepposet vai enkö vain ymmärrä jotain oleellista?

Lannevaatteen freehandit voisivat olla tasaisemmat ja näyttävämmät, mutta lippu on hemmetin kiva.

Tykkään visiosta kyllä kovasti.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hammer

Viesti Kirjoittaja Hammer »

Kummaa porukkaa täällä...

Eka sanotaan että liian keltaisia, tee niistä tummia. Ja sitten kun tekee tummaa, niin heti sanotaan että liian tummia, olisit tehny niistä keltaisia. *silmät pyörii päässä*

Ja sit tyypit, jotka eivät tunne näemmä ollenkaan eldarien fluffia tulee valittamaan että miksi aspektit on eri väreissä kuin muu armeija... Sopii kysyä GWltä, se on niiden keksintöä.
(Ja tietty jos Miksu olis maalannu nää keltaisiksi, niin sitten huudettais kuorossa että miksi fluffin hylkäsit, oi kurjake!)
*täytyy lopettaa silmien pyörittely, ettei ne putoa päästä*

Kauheen negatiivinen muutenkin koko sotun figupuoli...

Itse tykkäsin näistä näin kuvina ja tiedän tykkääväni vielä enemmän kun näen livenä ja Miksun maalauksen nyanssit tulevat esiin. (Tuppaavat hukkumaan kuvissa).
If knowledge can create problems, it is not through ignorance that we can solve them.
- Isaac Asimov
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Hammer kirjoitti:Kummaa porukkaa täällä...

Eka sanotaan että liian keltaisia, tee niistä tummia. Ja sitten kun tekee tummaa, niin heti sanotaan että liian tummia, olisit tehny niistä keltaisia. *silmät pyörii päässä*

Ja sit tyypit, jotka eivät tunne näemmä ollenkaan eldarien fluffia tulee valittamaan että miksi aspektit on eri väreissä kuin muu armeija... Sopii kysyä GWltä, se on niiden keksintöä.
"(Ja tietty jos Miksu olis maalannu nää keltaisiksi, niin sitten huudettais kuorossa että miksi fluffin hylkäsit, oi kurjake!)
*täytyy lopettaa silmien pyörittely, ettei ne putoa päästä*

Kauheen negatiivinen muutenkin koko sotun figupuoli...

Itse tykkäsin näistä näin kuvina ja tiedän tykkääväni vielä enemmän kun näen livenä ja Miksun maalauksen nyanssit tulevat esiin. (Tuppaavat hukkumaan kuvissa).
En nyt ota migsulan figuja esille, sanoin mielestäni asiani rakentavasti.

Mutta tuohon kommentointiin, mielestäni galleria on juurikin menny aika huonoon suuntaan, kun yleisimmät kommentit ovat juurikin sitä: "voiihQdaa miten cool xd!1!!" Rakentavaa ja KRIITTISTÄ palautetta tulee harvemmin, mikä on mielestäni sääli. Enkä tarkoita kriittisellä nyt sitä toisten töiden suohon polkemista. Uskon, että hyväkin maalari oppii ja osaa arvostaa hieman huonommankin maalarin neuvoa tai mielipidettä. Harvemmin pelkistä kehuista oppii mitään, kiva niitä on lukea, sitä en kiellä. Itse koitan ehkä hivenen tiukentaa linjaani ja samaa toivon sitten muiltakin, kun esimerkiksi kommentoitte töihini.

Kuva ei varmastikkaan anna oikeutta figuillesi migsula. Livenä luonnollisesti eri meininki näitä tarkastelle. Pitäydyn mielipiteessäni, hienoja figuja ja hieno kokonaisuus. Näistä jäi kuitenkin minulle uupumaan se jokin. Odottelen silti innolla seuraavaa päivitystä. :)
migsula

Taavetti - ihan samaa mieltä kanssasi!

Itse postitan kuvia täällä ensisijaisesti näyttääkseni niitä muille, koska monet on tykänny niitä katella ja jotkut jopa inspiroituneet omien projektejensa kanssa. Samalla saan mielipiteitä ja kuten tässäkin ketjussa, kysyn erikseen asioista joista en itse ole varma.

Samalla toivoo saavansa lisää potkua armeijan maalaamiseen, mikä on aika pitkäjänteistä hommaa...(so much so, että harvemmalla GD, tai edes Ropecon voittajalla on yhtään armeijaa millä pelata ;)) Ongelma on, että jos täällä sitten eräs yksilö haluaa tarkoituksella vituilla ja fiilis menee muutenki yltiönegatiiviseks, ni jätetään blogi tähän (kuvien ottamiseen ja käsittelyynki menee aikaa) ja postitetaan kuvat valmiista armeijasta niille jota kiinnostaa.

On ymmärrettävää että kommentoinnin kohde vaikuttaa kritiikin tasoon. Perus hyvät maalarit ylistetään GD voittajiks ja Eavymetallia paremmiks ja päinvastoin. Siihen törmää useilla alueilla elämässä. Onneksi kenenkään onnellisuus tai minä kuva ei muodostu muoviukoista ja tärkeintä harrastuksen kannalta on että tykkää omistaan.
☠️
susivaara

Viesti Kirjoittaja susivaara »

Pidän armeijan alustasi. Paljon.
Inspiroi itseäkin yrittämään omiensa kanssa vähän
enemmän, vaikken eldareita maalaakaan.

Mielestäni väriteemasi toimii todella kivasti.
Ja tumma yksikkö sopii vaaleiden sankareiden
ja koneiden kaveriksi vallan mukavasti, seuraahan
tuossa kuitenkin saman sävyiset metallit ja keltainen
mukana.

Pelipöytätaso on kyllä sanana sellainen kummitus,
että mielestäni sen olisi voinut pitää tästä topicista
ulkona. Ainakin omaan korvaani se kalskahtaa keskiarvolta
siitä mitä pelipöydillä näkee, ja sitähän tämä sinun
armeijasi nyt ei todellakaan ole.

Ehdottomasti komeimmat tällä foorumilla näkemäni
eldarit, Rämön pojan tullessa hyvänä kakkosena.

Muutama kommentoija voisi mennä himpun itseensä
ja pohdiskella minkäsävyistä kritiikkiä haluaisi itse
vastaanottaa. Kritiikissä ei sinänsä ole mitään vikaa,
mutta muutamassa viestissä sävy sen esittämiseen
oli sitä luokkaa, että minuakin ulkopuolisena alkoi
sapettaa.

Älä turhaan lopeta blogitusta, tätä on ilo seurata.
Ollaan vaan ihmisiksi, jookosta?
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Samaa mieltä Choron kanssa. Sulle on varmaan tullut joku näky unessa tai jotain kun on noi niin prameita. Selkeä visio ja sen näkee.

Mitä yksikköjä aiot armeijaasi maalata ja aiotko kerätä kaikkia armeijoita yhden? Näyttäisi puuttuvan ainakin kaarti ja 'nidit ellei niitä sitten ole joskus ennen ollut...

Rakentelekos figut silloin kun huvittaa vai aiotko yrittää saada valmiiksi johonkin tiettyyn tapahtumaan?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

No, olkoot muut mitä mieltä haluavat, minä ainakin tykkään ja paljon. Harvoin oikeesti näkee näinkin kyvin maalattua peliarmeijaa. Oikeesti, migsula ansaitsee suuren hatun noston, sillä hän jaksaa vääntää näinkin hyvää tasoa jokaiseen nappiin!

Selkeesti migsula haluaa erottua joukosta hyvin maalatulla armeijalla ja mun mielestä nää napit ylittää kyllä reippaasti sen "pelipöytä" tason. Olkaa te muut eri mieltä, minä olen tätä mieltä.

pakollinen hymiö -> :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”