Lizardmenien 1500pts. Lista uudistunut, lukekaa ihmeessä!
Jaa, nii normaalisti 16 sauruswarruuha o 192pts. ja siten lisäsin niide armorsavee Blessed Spawning of Quetzl:lla, nii luulin et se pitää laskea 16x15, nii et jokaselle tulee eriksee toi Qetzl joka maksaa 15pts. Se on melko halpaa sitte ku saa kummiski 1 armorsavee lisää 16 sauruswarriorille vaivaisella 15pisteellä! Tähän toivoisin varmistusta
Skink braven pidän noilla blowpipereillä.
ps. en pysty vastailemaan vähään aikaan ku on jonkilainen muutaman tunnin harkkaleiri. ehkä joskus 17.00 pystyn taas vastailemaan..
Skink braven pidän noilla blowpipereillä.
ps. en pysty vastailemaan vähään aikaan ku on jonkilainen muutaman tunnin harkkaleiri. ehkä joskus 17.00 pystyn taas vastailemaan..
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eipä sillä +1 bs:llä tee mitään, koska skinkeillä yleensä haetaan sitä 6:sta kun niillä on poisoni. Parempi jättää se 5p käyttämättä mihinkään, jos ei keksi mitään. Nyt vihu saa vain 5p enemmän kun yksikkösi tuhoutuu.Joo-Ontsu kirjoitti:Joo.. skink brave on vaa nyt tuolla blowpipereillä, ku sil on 1 parempi ballistic ja ei se maksa muutaku 5pts. jos joku muu keksii jotain hyötykäyttöä ylimääräisille 5 pisteelle nii kertokoon
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
No sauruyksia löytyy vielä 16 noiden 16lisäksi, joskin kokoamattomia ja maalamattomia, ja sitten kans 12 4edikan(?) sauruswarruu. täytyy kattoo tota listaa vielä, tai sitten teen kokonaan uuden kolm,annen listan.
itseasiassa toi toka ista on rahatilanteeni kannalta parenmpi,ku salamantereitaki löytyy jo entuudestaankin 2.
Tossa keskiviikkona olen menossa GW:seen ja sieltä taidan ostaa 2 groxigoria ja yhen scar veteraanin. Eli tulis armeijaan 2 scar veyeraania ja skink priest kolmanneksi dispellaamaan mageja 2 scrollilla. Sitten vatmaan 2 unittia sauruswarruja, ja 3 x 10 skinkkiä. Ja sitten täytyy kattoo et kuinka paljon pisteitä jää, nii niillä sit groxeja, cavaralyä ja salamantereita... Onko täysin hullu ajatus tuo toinen scar veteran?
itseasiassa toi toka ista on rahatilanteeni kannalta parenmpi,ku salamantereitaki löytyy jo entuudestaankin 2.
Tossa keskiviikkona olen menossa GW:seen ja sieltä taidan ostaa 2 groxigoria ja yhen scar veteraanin. Eli tulis armeijaan 2 scar veyeraania ja skink priest kolmanneksi dispellaamaan mageja 2 scrollilla. Sitten vatmaan 2 unittia sauruswarruja, ja 3 x 10 skinkkiä. Ja sitten täytyy kattoo et kuinka paljon pisteitä jää, nii niillä sit groxeja, cavaralyä ja salamantereita... Onko täysin hullu ajatus tuo toinen scar veteran?
Joo, aion laittaa nyt uudessa listassa 3 groxia, ja katon jos antiikkisen laitan, tuleehan siitä lisää s6 iskuvoimaaDrago^ kirjoitti:Kroxigorit turhan isossa porukassa, 3 on tarpeeksi. Antiikkinen ei ole tarpeen.
Eli?Drago^ kirjoitti:Jos toinen scarru olisi BSB? Silloin ei pitäisi lähteä joukot karkuun sitten millään.
Mut jokatapauksessa toi toinen, on nopea liikkuja, 9" ja sillä on HW ja se saa 6 iskua rynniessä ja armor save 3+. Ja skinkki priesti pystyy suojaamaan sitä maagisilta tulituksilta ainakin ekan kahden vuoron ajan ku se pääsee kiinni selustaan.
Toinen veteraaneista tulee käppäilemään toisten sauruswarrioreiden kanssa.
Juu, juuri sain tietää, että mitä suunilleen kaverini listaan tulee ja siihen tulee jotai tällästä.
Hero - kharaz the-one-eye
Core- 17 chaos warrioria
-2x10 beast herbiä
Special/Rare
-joku shagotti, se lohikäärmeorge heppu
- 13 blague beaderia
Varmaa niitä salamantereita otan 2, ne hoitelee aikalailla noi beastit. Scar Veteraanilla hakkaan ton shagotin,kharazin tai kaamos warrioreita, tai blague beadereita.
Muut tulee perässä ja hakkaa ne mitä jäljelle on jäänyt
Hero - kharaz the-one-eye
Core- 17 chaos warrioria
-2x10 beast herbiä
Special/Rare
-joku shagotti, se lohikäärmeorge heppu
- 13 blague beaderia
Varmaa niitä salamantereita otan 2, ne hoitelee aikalailla noi beastit. Scar Veteraanilla hakkaan ton shagotin,kharazin tai kaamos warrioreita, tai blague beadereita.
Muut tulee perässä ja hakkaa ne mitä jäljelle on jäänyt
Jaa-a. Täytyypä katsoa. Siis takoitattko, että otan sille jonkun maagisen standardin 50pts. rajoituksella? En ole ihan perillä,ku en sääntöjäkään aivan kunnolla osaa. Tästä tulee vain harjoituspeli, ja lähinnä katselen, että miten pelissä nuo kaksi täysin eri tehtäviin tarkoitettua veteraania toimivat.... Toinen liikkuu sauruswarrioreiden matkassa ja toinen menee yksikseen härnäämään, ja luultavasti tuo pari tappoa, tai ainakin muutaman woundi shagotille. Riippuen, että mihin olisi järkevin hyökätä. Ehkä tuo warrujen unitti olis aika hyvää tuhottavaa veteraanille, vaikkakin se closiksessa kestääkin max. muutaman vuoron, riippuen noppaonnesta joka tähänmennessä on ollut minulla erinomainen ku jotai pieniä BFSP oon pelaillu 
Joo, en nyt tähän peliin, ehkä seuraavaan katon tota lipunkantajaa. Ku tämä on ensimmäinen pelini liskomiehillä jamuutenkin eka "kunnon" pelini, nii katon vaa et mitä kannatttaisi jatkossa käyttää.Drago^ kirjoitti:En maagista. Tarkoitan, että "ylennät" sen lipunkantajaksi. Tämä löytyy liskokirjan sivulta 59 (army battle standard), säännöt sääntökirjasta sivulta 82-83. Kannattavampaa kylläkin saattaisi olla vain ottaa joku kiva aseistus tyyliin Great weapon.
- |chaos|lord|
''Salamanterit on huonoja chaosta vastaan, yleensä vastassa on kovaa armoria knightien muodossa. Pudota pois.''
eli voit käyttää salamantereita iha hyvin(ellei sitten tavallisten chaos warriorien armourit pelota..
?)
minulla ei valitettavasti sitten ole knightejä..
(minä olen se joka pelaa joo-ontsua vastaan chaoksella..?)
eli voit käyttää salamantereita iha hyvin(ellei sitten tavallisten chaos warriorien armourit pelota..
minulla ei valitettavasti sitten ole knightejä..
(minä olen se joka pelaa joo-ontsua vastaan chaoksella..?)
|chaos|lord| kirjoitti:Ootko muutes huomannu et Demonit on aika p*skoja?salaneuvos kirjoitti:Kyllä! Sulatetaan ne Helvettiin täältä...
Sinulla on liikaa Speciaaleja, ja sinulla on 2 samaa magic itemiä; kun annat sauruksille jonkin spawningin ne muuttuvat spesiaaleiksi, toinen teke niistä rareja.
Kannattaa varmaankin vaihtaa sotekin spawning Quetzelin spawninkiin sauruksilla
ihan normi shieldi Jaguaari saurukselle. ehkä joku Wardi sille.
Scouttaavat skinkit ehkä liian isoissa ryhmissä.. pienennä 12-10 :een
Kannattaa varmaankin vaihtaa sotekin spawning Quetzelin spawninkiin sauruksilla
ihan normi shieldi Jaguaari saurukselle. ehkä joku Wardi sille.
Scouttaavat skinkit ehkä liian isoissa ryhmissä.. pienennä 12-10 :een