"The number of the beast", todellakin
Epätavallisia pelisattumuksia
- Lord Mikke
- Lord Mikke
Minulla kävi kerran vähän samanlainen tuuri palomiehieni kanssa. Khornen liutenant onnistui selviämään lähistelyyn 12 ryhmää vastaan, ja koska sillä oli 6 iskua chargessa axe of khorne mukaan luettuna, niin nauroin että "ei se niitä kaikkia tapa, höhöö!"Minorith kirjoitti:Rikoin vanhan Axe of Khorne ennätykseni ja Lordini vetäisi chargessa 18 Attackia. Heitin siis yli 10 6:sta peräjälkeen samassa chargessa. Sluggapoikia itketti.
No, siinä vaiheessa kun 6 iskua muuttui 26 iskuksi niin minä löin pääni seinään. Koko ryhmä teurastettiin, mikä on varmaan sanomattakin selvää.
Peril of Warp
- The Captain
- Valvoja
Mitä?Swarmp kirjoitti:No mulla ja Razwrakkalla oli eka peli.Jossa pelasimme Chaos vastaan Eldar ja sain Chaos Lordilla Writhlodin maahan.Kun atack oli neljä ja Loordillani oli Power weapon. :D
Ainoa hyvä tuuri koko pelissä. :D
(No ei se kai mitenkään kummalinen peli sattumus ollut, mut laitoinpahan kummiskin.)
No kerron koko jutun.Kolmos vuoro alkoi ja sain liikuttaa Loordiani lähemäksi Wl.No Wl:llä oli kiinostunut muistaakseni jostain muusta ja räiski Star Cannonilla joukojani.Seuraava vuoro alkoi ja katos kummaa sain aloittaa vuoron. :D
Hyökkäsin Lordilla ja sain kaikilla nopilla osuman (4)
siten löin Woudit ja sain 3 aikaiseksi mutta Wl selvisi yhdestä, sen jälkeen hyökkäsin raptoreilla pysäyttääkseni Wl:n, ammuin melta gunilla mutten osunut, Wl:n viimeistelin Obliteratorin Lascannonilla. :D
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Darkmage7280
Kyse ei ollutkaan tapahtuman ainutlaatuisuudesta vaan erikoislaatuisuudesta: monen kierroksen kilpajuoksu pistoolilla paukutellen, ja viimeisellä kiekalla sitten pum.Lord Mikke kirjoitti:No siis, ohan nyt kolme kutosta peräkanaa aika saavutus, vaikka kysy onkin tuurista.
"The number of the beast", todellakin
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
-
Sami Jumppanen
-
Sami Jumppanen
Montako niitä snipuja oli? Sitä ihmetelen, että miten sinä sait ammuttua sitä ollenkaan? Oliko vastustaja niin taukki, jotta toi sen niin lähelle, että sitä pääsi ampumaan? Mutta jos niitä pyssyjä on neljä tai enemmän, niin pitäisihän sitä sen kolme woundia saada aikaiseksi pelin aikana.daider kirjoitti:Thats nothing, itse tapoin GK Grand Masterin kolmessa perättäisessä pelissä sniper riflella.
- Lord Mikke
Estetäämpä vastustajaa ampumasti mitään sinun joukkojasi, ja niin että sinun on ammuttava kaikki vastustajalta. Ja tämän taktiikan olisi toimittava joka rodulla.Sami Jumppanen kirjoitti:Montako niitä snipuja oli? Sitä ihmetelen, että miten sinä sait ammuttua sitä ollenkaan? Oliko vastustaja niin taukki, jotta toi sen niin lähelle, että sitä pääsi ampumaan? Mutta jos niitä pyssyjä on neljä tai enemmän, niin pitäisihän sitä sen kolme woundia saada aikaiseksi pelin aikana.daider kirjoitti:Thats nothing, itse tapoin GK Grand Masterin kolmessa perättäisessä pelissä sniper riflella.
Sitäpaitsi ehkä ei oleteta että Grand Master kuolee joihinkin snipuihin, ainakaan ilman että kyseessä on Alaitocien vastaavat.
Peril of Warp
Mie ammuskelin Space wolvesien päälle rynnäköivää 7(kö?)hengen ryhmää obleilla, hevi pulttereilla ja sain muutaman alas, ajattelin siinä että kyllä nää oblit tulee selviää noista, obleja kun oli kuitenkin 3.
No ei tässä, wuffet käy päälle, räiskii kahdella bolt pislalla naamaan, kumpikin osuu ja woundaa, heitän ykköset 2+ seiveihin, how unfortunate...
Rynnäkössä iskevät, ekana priesti hakkaa, saa 4 läpi ja 3 haavaa.
Seivit, yksi kuoli ykkösiin, taas. Ei ihme kun invut piti heittää.
Sitten muut fistiä lukuunottamatta lyövät eivätkä saa aikaiseksi mitään.
Fisti lyö yhtäaikaa, itse taas vaihteeksi ykköset osumiin ja vihu läpäisee kaikki kolme. Ok, taas ykköstä kolmosta siitä väliltä.
Oblit kuolleita, mukavaa.
Konsolisointia viereiseen 5 hengen perus undivided ryhmään ja kaikki paskaksi heti, joutui heittämään prinssin niskaan ennekuin kaatuivat, silti tässäkin tuli ykkösiä yhdet parit 2+ seiveihin.
Samalla olin toisella puoliskolla samassa pelissä ampunut 5 hengen normi ryhmää jo kolmisen vuoroa saamatta mitään aikaan, mutta muutaman kaatumisen paitsi sitä plasmaa joka siellä oli.
Seuraavalla vuorolla plasma tykittää rapidia Melu marsuihin (noise marines), kaksi kuollutta, ok.
Ammun taas, hevi pultterilla, neljällä boltterilla ja kahdella Blasmastalla. Ei mitään, samainen plasma pistää paskaksi Melu marsut, lopullisesti.
Sitten ampumista ja ei mitään, alkaa tuntua jo normaalilta.
Tässä tapahtuu se hauskin kohta, plasma etenee Defin lähelle, osuminen, 6, penetraatio 6, tulos 6.
Tämän jälkeen tuo sama plasma ampuu muutaman alas normi Unidivided ryhmästä, juoksevat pakoon, hienoa mites tässä näin kävi.
Ennen sitä Defi taas oli ampunut yhtä viiden hengen fängi ryhmää lätyillä, ekalla kaksi alas ja neljä seuraavaa vuoroa ei mitään.
Oblit olivat ennen tuota yrittäneet ampua tohjoksi Venerable dredukkaa kolmella lassilla, eihän niistäkään tullut mitään, mutta sheikkausta.
Vastustaja sai melkoisen hyvät pisteet noilla, vaikka voitinkin pelin täpärästi. Peli oli yhtä munkkia lähes alusta loppuun.
No ei tässä, wuffet käy päälle, räiskii kahdella bolt pislalla naamaan, kumpikin osuu ja woundaa, heitän ykköset 2+ seiveihin, how unfortunate...
Rynnäkössä iskevät, ekana priesti hakkaa, saa 4 läpi ja 3 haavaa.
Seivit, yksi kuoli ykkösiin, taas. Ei ihme kun invut piti heittää.
Sitten muut fistiä lukuunottamatta lyövät eivätkä saa aikaiseksi mitään.
Fisti lyö yhtäaikaa, itse taas vaihteeksi ykköset osumiin ja vihu läpäisee kaikki kolme. Ok, taas ykköstä kolmosta siitä väliltä.
Oblit kuolleita, mukavaa.
Konsolisointia viereiseen 5 hengen perus undivided ryhmään ja kaikki paskaksi heti, joutui heittämään prinssin niskaan ennekuin kaatuivat, silti tässäkin tuli ykkösiä yhdet parit 2+ seiveihin.
Samalla olin toisella puoliskolla samassa pelissä ampunut 5 hengen normi ryhmää jo kolmisen vuoroa saamatta mitään aikaan, mutta muutaman kaatumisen paitsi sitä plasmaa joka siellä oli.
Seuraavalla vuorolla plasma tykittää rapidia Melu marsuihin (noise marines), kaksi kuollutta, ok.
Ammun taas, hevi pultterilla, neljällä boltterilla ja kahdella Blasmastalla. Ei mitään, samainen plasma pistää paskaksi Melu marsut, lopullisesti.
Sitten ampumista ja ei mitään, alkaa tuntua jo normaalilta.
Tässä tapahtuu se hauskin kohta, plasma etenee Defin lähelle, osuminen, 6, penetraatio 6, tulos 6.
Tämän jälkeen tuo sama plasma ampuu muutaman alas normi Unidivided ryhmästä, juoksevat pakoon, hienoa mites tässä näin kävi.
Ennen sitä Defi taas oli ampunut yhtä viiden hengen fängi ryhmää lätyillä, ekalla kaksi alas ja neljä seuraavaa vuoroa ei mitään.
Oblit olivat ennen tuota yrittäneet ampua tohjoksi Venerable dredukkaa kolmella lassilla, eihän niistäkään tullut mitään, mutta sheikkausta.
Vastustaja sai melkoisen hyvät pisteet noilla, vaikka voitinkin pelin täpärästi. Peli oli yhtä munkkia lähes alusta loppuun.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
No täs ois yks:
Mä ja mun veli päätettii ottaa lähistappelu piruuttas mun demoniprinssin ja sen warbossin keske.Mä sain totta kai alottaa,ja sain siihe 2 woundii,failasin instakillaamisen plagiswordin kaa.Sit sen vuorolla se sai aikaa yhen woundin petskules attack squigin kaa!!ja kaikkein ärsyttävint oli se,ku koitin heittää seuraavan roundin osumia(4 attack)KAIKILLA YKKÖNEN!!!onneks lopult voitin sen plagiswordin ansiost
Mä ja mun veli päätettii ottaa lähistappelu piruuttas mun demoniprinssin ja sen warbossin keske.Mä sain totta kai alottaa,ja sain siihe 2 woundii,failasin instakillaamisen plagiswordin kaa.Sit sen vuorolla se sai aikaa yhen woundin petskules attack squigin kaa!!ja kaikkein ärsyttävint oli se,ku koitin heittää seuraavan roundin osumia(4 attack)KAIKILLA YKKÖNEN!!!onneks lopult voitin sen plagiswordin ansiost
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
No nyt kun on vuoden vanha thredi nostettu ylös niin otan muutamia sattumia viime kertaisesta pelistä (necrons vs deldars 1k).
Yksi oli kun Dark Eldar lordi assaulti monoliittia vastaa 6 to-hit heittoa jotka sai re-rollata. Eli kyseessä on kerrostaloa hakkaava super-ninja eikä se osunut kertaakaan. Muutenkin noppa onni lahjakkaasti suosi minua ja teurastin koko vastustajan armeijan neljässä vuorossa viimeiseen mieheen menettämättä itse kun 3 necron warrioria koko pelin aikana.
Jos joku vastaa että Deldarit on vain niin huono armeija niin otettiin uusinta matsi siten että vaihdettiin armeijoita (minä pelasin täysin samoilla deldareilla necroneita vastaan) ja voitin pelin kolmessa vuorossa (menetyksiä kyllä tuli enemmän kun necroneilla).
Yksi oli kun Dark Eldar lordi assaulti monoliittia vastaa 6 to-hit heittoa jotka sai re-rollata. Eli kyseessä on kerrostaloa hakkaava super-ninja eikä se osunut kertaakaan. Muutenkin noppa onni lahjakkaasti suosi minua ja teurastin koko vastustajan armeijan neljässä vuorossa viimeiseen mieheen menettämättä itse kun 3 necron warrioria koko pelin aikana.
Jos joku vastaa että Deldarit on vain niin huono armeija niin otettiin uusinta matsi siten että vaihdettiin armeijoita (minä pelasin täysin samoilla deldareilla necroneita vastaan) ja voitin pelin kolmessa vuorossa (menetyksiä kyllä tuli enemmän kun necroneilla).
Tähän voisi lisätä aika tuoreen...
Great Galactic Bashissa olin nekroneja koittamassa. Viimeisessä pelissä viisi vai kuusi immortalia oli tallustanut aukealle, huomaamattaan koko mariiniarmeijan kantamalle. Joka ukko röykytti noita parhaansa mukaan, mutta kaksi jäi pystyyn varmistamaan mukavasti wbb:t. "Niin olis tässä tää podin BS2 storm boltteri vielä" ja vainaiksi.
1/729 chanssi, no sattuuhan näitä.
Great Galactic Bashissa olin nekroneja koittamassa. Viimeisessä pelissä viisi vai kuusi immortalia oli tallustanut aukealle, huomaamattaan koko mariiniarmeijan kantamalle. Joka ukko röykytti noita parhaansa mukaan, mutta kaksi jäi pystyyn varmistamaan mukavasti wbb:t. "Niin olis tässä tää podin BS2 storm boltteri vielä" ja vainaiksi.
Nyt saa avautua. Tornion turnee puolessa välissä. Tähän mennessä tapahtunutta:
1. Yhden pelin aikana Night Fight estää Dark Reaper ryhmää ampumasta kun vastapuolen oblikset pääsevät ampumaan melkein samalta matkalta koko ajan.
2. Samassa taistelussa vastustajan berzerkkerit raivoavat kaksi kertaa, molemmilla kerroilla 6" ylimääräistä ja pääsevät tuuman tarkkuudella taisteluun.
3. Viiden pelin aikana Wraithguardin tappolista:
Ampumalla ei mitään (potentiaalia Ezekieliin ja Khornen prinsessaan)
Lähiksessä 10 kroottia, kaksi kaaosmarsua, kaksi Termistä ja kaksi berzerkkeriä.
4. Dark Reaperit ampuvat 4 marsua pois, toisen ryhmän marsu kostaa ampumalla yhden missilen, tappaa Reaperin ja ryhmä pakenee. 224 pts yhdellä laukauksella.
5. Yksi terminaattori tappaa lähiksessä 2 Wraithguardia, Warlockin ja 3 Dark Avangeria, taistelun kestäessä vuorolta 2 vuoroon 6.
Siinä yhden päivän pahimmat.
1. Yhden pelin aikana Night Fight estää Dark Reaper ryhmää ampumasta kun vastapuolen oblikset pääsevät ampumaan melkein samalta matkalta koko ajan.
2. Samassa taistelussa vastustajan berzerkkerit raivoavat kaksi kertaa, molemmilla kerroilla 6" ylimääräistä ja pääsevät tuuman tarkkuudella taisteluun.
3. Viiden pelin aikana Wraithguardin tappolista:
Ampumalla ei mitään (potentiaalia Ezekieliin ja Khornen prinsessaan)
Lähiksessä 10 kroottia, kaksi kaaosmarsua, kaksi Termistä ja kaksi berzerkkeriä.
4. Dark Reaperit ampuvat 4 marsua pois, toisen ryhmän marsu kostaa ampumalla yhden missilen, tappaa Reaperin ja ryhmä pakenee. 224 pts yhdellä laukauksella.
5. Yksi terminaattori tappaa lähiksessä 2 Wraithguardia, Warlockin ja 3 Dark Avangeria, taistelun kestäessä vuorolta 2 vuoroon 6.
Siinä yhden päivän pahimmat.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Tämä on muuten melko vanha topicci, mutta lisätään vielä yksi:
Tuolla Helsinki Fanaticissa sattui paras peli ikin Necroja vastaan. Vuorolla kaksi Lictor tulee ja assaultoi 16 vahvuiseen warruryhmään, tappaa pari ja ne juoksi ulos kentältä, samalla vuorolla vastustajam Monoliitti syväiski keskelle armeijaa, ampuu ja saa tulokseksi woundin kahteen zoaniin parin gauntin tapon lisäksi. Seuraavalla vuorolla tapoin sen kahdella glänärillä. Loppupeli olikin pelkkää alamäkeä vastustajan kannalta, 20-0 minun hyväksi ^^
Tuolla Helsinki Fanaticissa sattui paras peli ikin Necroja vastaan. Vuorolla kaksi Lictor tulee ja assaultoi 16 vahvuiseen warruryhmään, tappaa pari ja ne juoksi ulos kentältä, samalla vuorolla vastustajam Monoliitti syväiski keskelle armeijaa, ampuu ja saa tulokseksi woundin kahteen zoaniin parin gauntin tapon lisäksi. Seuraavalla vuorolla tapoin sen kahdella glänärillä. Loppupeli olikin pelkkää alamäkeä vastustajan kannalta, 20-0 minun hyväksi ^^
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Necron Loiri
Tämä on ikivanha sattuma ja todennäköisesti väärillä säännöilläkin pelattu.
Ankaran lähitaistelun jälkeen Genestealer-yksikössä on jäljellä enää yksi Genestealer. No, hän näkee edessään n. 15 catachan-perusjampan yksikön, joka on aika pahasti "käärmemuodostelmassa". Tyrkkypelaaja ajattelee, että mitäs tätä yhtä enää säästelemään, heitetään se vielä itsemurhalähikseen. Genestealer rynnäköi katteja vastaan ja tappaa muutaman. Catachanit eivät saa mitään aikaiseksi engaged modelien harvasta lukumäärästä johtuen ja heittävät morale checkiä, mutta feilaavat. Katit häviävät vielä Sweeping Advancenkin ja hupsista keikkaa, yksi genestealer tappoi n. 15 catachania yhdessä assault phasessa.
Ankaran lähitaistelun jälkeen Genestealer-yksikössä on jäljellä enää yksi Genestealer. No, hän näkee edessään n. 15 catachan-perusjampan yksikön, joka on aika pahasti "käärmemuodostelmassa". Tyrkkypelaaja ajattelee, että mitäs tätä yhtä enää säästelemään, heitetään se vielä itsemurhalähikseen. Genestealer rynnäköi katteja vastaan ja tappaa muutaman. Catachanit eivät saa mitään aikaiseksi engaged modelien harvasta lukumäärästä johtuen ja heittävät morale checkiä, mutta feilaavat. Katit häviävät vielä Sweeping Advancenkin ja hupsista keikkaa, yksi genestealer tappoi n. 15 catachania yhdessä assault phasessa.
Pistetään tänne nyt veljen viimeisimmästä pelistä. Veli oli ottanut listaansa Sniper Drone teamin. Vastustajalla oli Dark Angels-chapter käytössä.
Dronet joutuivat closecombattiin terminator squadin kanssa. Hämmästys oli suuri kun dronet kirjaimellisesti pieksivät terminaattoreita closecombatissa. Sama toistui vielä mukaaantulleilla assaultsquadilla. Dronet, jotka ovat kehnoja lähitaistelijoita, pieksevät assaultsquadia miten sattuu.
Dronet joutuivat closecombattiin terminator squadin kanssa. Hämmästys oli suuri kun dronet kirjaimellisesti pieksivät terminaattoreita closecombatissa. Sama toistui vielä mukaaantulleilla assaultsquadilla. Dronet, jotka ovat kehnoja lähitaistelijoita, pieksevät assaultsquadia miten sattuu.
-
Necron Loiri