"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

warmachine: The Deathjack

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ironman

warmachine: The Deathjack

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Moro,

Cryxillä olen kaavaillut osallistuvani Ropeconin warmachine-turnaukseen ja pikkuhiljaa tässä pistänyt figuja maaleihin. Tässä kuvattuna muutamien tuntien uurastuksen tuloksena syntynyt Deathjack. Kuvat ovat hieman tummia ja rakeisia, mutta nyt ei vaan pystynyt parempaan. Toivottavasti noista jotain selvää saa. Kommenttia saa laittaa myös tulemaan jos siltä tuntuu.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Onhan se ihan pirun komea. Tekniikat toimii ja värimaailma on mukavan omaperäinen, valoefekti erityisesti tuossa edessä ihan törkeän hieno.

Mutta minäpä en kommentoi galleriaa ellen löydä jotain valitettavaa ;) Eli miulla pisti silmään tällä kertaa figun beissin värit, jotka ei kyllä sovi tuohon. En tiedä miten muut ajattelevat, mutta minusta sille voisi tehdä jotain mikä erottaisi sen tuosta figusta selvemmin.

Keep 'em coming!
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Luu-Kasa

Viesti Kirjoittaja Luu-Kasa »

Erittäin hieno, varsinkin metalli näyttää mahtavalta. Sopivan kuluneen näköistä eikä mitään kiiltävää kromia. Väriteema on hyvä, ei mikään liian räikeä. Lisää samanlaisia kiitos.
Salonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Salonen »

Mitäköhän tuohon tuotokseen voi sanoa. Täydellistä on ainoa sano mikä kuvastaa nappia.

Itse en pidä noista Warmachine nappien "nallekarhu" -maisuudesta, mutta sen olet pelastanut jälleen yhtä loistavalla tuotoksella.

Ei ollakkaan vähään aikaan saatu sotussa nauttia sun tuotoksista, joten tuntuu taas mukavalta nähdä että hengissä ollaan viälä ;)

T:Salonen
http://comitatus-miniturae.org/index.php
- "Noi Furyt on ihan mielesairaita" Amazing Slug
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Erittäin onnistunut figu. Kokonaisuus on yhtenäinen, ja selkeä. Valoefektit on tehty rohkeasti ja lopputulos on toimiva.
Kuvien laatu ei valitettavasti ole paras mahdollinen mutta se ei figua pahenna.
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

loistavaa maalausjälkeä, myönnetään. mutta noiden ihmisten tiedoksi, jotka omaperäisen väriteeman perään huutelee, että tuo taitaa olla Prime:remixistä lähes suoraan vedetty väriteema. saatan olla väärässäkin, mutta minä ainakin haluasin noin loistavalta maalarilta nähdä jotain muuta kuin straight from the book väriteemaa.
Corgimaster

Viesti Kirjoittaja Corgimaster »

no hui saakuli, toi on ihan järjettömän hieno kaikin puolin.
etenkin noi olkapäitten pääkallot, vihreät osat ja niistä tuleva source lighting ja sitten noi riimut etupanssarissa on mahtavia :)

kohta nähdään vissiin lisää cryxiläisiä, jos kerta maalaat noita normaalilla tahdillas :P
"vi vi ***** dry dry drybr brushaa gob gob goblin gg greenillä"
Ironman

Viesti Kirjoittaja Ironman »

Ravenous kirjoitti:loistavaa maalausjälkeä, myönnetään. mutta noiden ihmisten tiedoksi, jotka omaperäisen väriteeman perään huutelee, että tuo taitaa olla Prime:remixistä lähes suoraan vedetty väriteema. saatan olla väärässäkin, mutta minä ainakin haluasin noin loistavalta maalarilta nähdä jotain muuta kuin straight from the book väriteemaa.
Ravenous on täysin oikeassa. Tämä on vieläpä maalattu privateerin Cryx paintsetissä tulevilla default väreillä, että kovin omaperäinen tuo tuskin on;)
Slave of Yesterday

Viesti Kirjoittaja Slave of Yesterday »

Laatukamaa. Se kertonee kaiken. Eli se on todella hyvin maalattu.
Ei sitä surulla eletä sanoi spurgu, kun naurulokkia grillasi.
Hän itse

Viesti Kirjoittaja Hän itse »

Seksikäs. Teknisesti mahtavaa laatua, on se jotenkin tylsä. Ehkä liian tavanomainen tyyli pistää minulla silmään, mutta eipä se mitään. One heck of a job!
"Watch my back" , sanoi kyttyräselkä.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Heti kun tän näin, niin tuli fiilis "Eipä se Ironman ole taaskaan uskaltana kokeilla omaa luovuuttaan"... Miun mielestä sie oikeasti hukkaat taitojasi ihan turhaan näillä "out-of-the-box"-maalauksilla...

Tässä työssä tosiaan paistaa valmis väriteema läpi ja pahasti. Myös metallit ovat hyvinkin perus ilman mitään sen suurempia kikkailuja ja tuo harmaa panssarikin kaipaisi hiukkasen lisää kontrastia ainakin näin kuvien perusteella.

Ainut mistä oikeasti pidin tässä työssä on nuo isot savupiiput joissa vaihtuma vihreästä hohteesta metalliin on todella sujuvan oloinen.

Eipä sille voi mitään,
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”