Miten saada ihmiset ymmärtämään?
Miten saada ihmiset ymmärtämään?
Alkaa jo ottaa päähän, kun ihmiset ei ymmärrä Hammereiden päälle mitään, porukka huutaa "hei tuolla menee se miniatyyrihörhö!", jne. :x
Onko ajatuksia,mitä asialle voisi tehdä, ja miten?
Onko ajatuksia,mitä asialle voisi tehdä, ja miten?
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Helpoin konsti on kai kasvattaa itsestään sen verran paksunahkaista, että tuollainen ohi menee olkien kohautuksella. Se ei välttämättä helppoa ole, ja jos kyse on koulukiusaamisesta, niin sitä varten on opettajat ja opot.
Tietty suvaitsemattomuus on ihmisille ominainen ja varsin valitettava piirre.
Yritä sinä vain löytää niitä hyviä ystäviä, jotka ymmärtävät figujen päälle, niin sillä jo pitkälle pääsee...
Tietty suvaitsemattomuus on ihmisille ominainen ja varsin valitettava piirre.
Yritä sinä vain löytää niitä hyviä ystäviä, jotka ymmärtävät figujen päälle, niin sillä jo pitkälle pääsee...
Hmmh... esitelmiä, älä välitä, etsi parempaa seuraa...
... just... en kyllä tiedä mitä odotin vastaukseksi, mutta nuo olivat suoraan nuorten palstalta...
Ei, ei... pointti on siinä, että on vaan niin pelottava olemus, ettei kukaan uskalla tulla avautuun... ja vittuilun voittaa helposti olemmalla sen yläpuolella, eli ite vittuilemassa... kuka ymmärsi? *naurahtaa* Ja tuen tähänkin kohtaan edellä kirjoittanutta, että turpaan vaan... for the glory of the Hammer!
Tai yksinkertaisempaa, pidä pienempää profiilia tästä asiasta...
Ei, ei... pointti on siinä, että on vaan niin pelottava olemus, ettei kukaan uskalla tulla avautuun... ja vittuilun voittaa helposti olemmalla sen yläpuolella, eli ite vittuilemassa... kuka ymmärsi? *naurahtaa* Ja tuen tähänkin kohtaan edellä kirjoittanutta, että turpaan vaan... for the glory of the Hammer!
Tai yksinkertaisempaa, pidä pienempää profiilia tästä asiasta...
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Avain hyvään sosiaalielämään...Deceased kirjoitti:Ei, ei... pointti on siinä, että on vaan niin pelottava olemus, ettei kukaan uskalla tulla avautuun... ja vittuilun voittaa helposti olemmalla sen yläpuolella, eli ite vittuilemassa... kuka ymmärsi? *naurahtaa* Ja tuen tähänkin kohtaan edellä kirjoittanutta, että turpaan vaan... for the glory of the Hammer!
Huudat vaan takas et "Hei tuolla menee noi moponrunkuttajat/hinttikyykän harrastajat/ jotain mitä ne harrastaa ja jota on helppo herjata."
Okei et oo sillon heitä parempi ihminen... Mut hei... Who cares?
Tai sit vaan Ignoraat, sekin on ihan ok vaihtoehto.
Okei et oo sillon heitä parempi ihminen... Mut hei... Who cares?
Tai sit vaan Ignoraat, sekin on ihan ok vaihtoehto.
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.
niin meet aukomaan ***** homo ja sieltä tuppaa sata semmosta vaahtosammutinta vetämään sua turpaan. Kerava kulttuuria
tosin aika huonolla menestyksellä, mutta idea on tärkeä.
Mutta asiaan, no itteäni ei ole pahemmin kiusattu asiasta vaikka ite olen siitä kyllä kertonut, syynä voi olla iso koko :-) Mutta ihan harrastus sekin on eikä siinä ole mitään pahaa mopokin on lelu. Mutta voit kääntyä open puoleen tai kysyä ihan mikä on ongelma ku käy päätään aukomaan ettei ole parempaa tekemistä äijällä, ja sitten pyytää opea apuun. En mä ainakaan kauaa jaksais kuunnella jonkun haukkumisia, johtuu ehkä lyhyestä haukkumisenkestopinnasta, no jos sitä kauan jatkuisi hakisin opet tai vetäisin lättyyn. Sitäkin on tapahtunut, vaikkakin kadun sitä. Mutta ainakin menee jotenkin paksukalloisemmallekkin päähän.
Mutta asiaan, no itteäni ei ole pahemmin kiusattu asiasta vaikka ite olen siitä kyllä kertonut, syynä voi olla iso koko :-) Mutta ihan harrastus sekin on eikä siinä ole mitään pahaa mopokin on lelu. Mutta voit kääntyä open puoleen tai kysyä ihan mikä on ongelma ku käy päätään aukomaan ettei ole parempaa tekemistä äijällä, ja sitten pyytää opea apuun. En mä ainakaan kauaa jaksais kuunnella jonkun haukkumisia, johtuu ehkä lyhyestä haukkumisenkestopinnasta, no jos sitä kauan jatkuisi hakisin opet tai vetäisin lättyyn. Sitäkin on tapahtunut, vaikkakin kadun sitä. Mutta ainakin menee jotenkin paksukalloisemmallekkin päähän.
"Summon my army Lich"
-
Komrad Chipmunk
- Viesti:
Kaveri käyttää tuota aika hyvin hyväkseenDeceased kirjoitti: Tai yksinkertaisempaa, pidä pienempää profiilia tästä asiasta...
It's me! Stupidity in person! (aka. Kezmale)
Joo, no isona porukkana eräät ryhmäpelkurit ovat uskaltaneet tulla huutamaan nurkan takaa "Mitenkäs ne tinasotilaat". Mutta harvemmin ne yksinään satakiloiselle kaverille alkavat kovin kauheasti aukomaan. Olen kuitenkin melko rauhallinen sielu (rajansa kuitenkin kaikella).
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
-
Herra juusto
Olen itse pitänyt matalaa profiilia ja jos joku on nähnyt niin ne sanoo joko ihan hienoja tai ootsä pääsy yi leikki iästä.Mutta ei mitään vakavampaa.Se että mua ei kiusta saattaa liittyä mun kokoon ja judo harrastukseeni.Mulla on semmon "pahis" maine.
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
-
Asavarkull
Itse olen välttynyt koko Warhammer kiusaamiselta... Kaikki täys urvelot eivät tiedä asiasta ja ne jotka tietävät ovat kavereita tai harrastavat itse miniatyyrejä... Toki olen huomannut asian erittäin hyvin itsekkin ja annoinhan erään "Kaverini" Tehdä haukkumis topicin! (Iso virhe) Ei minusta kaikkien pitäisi olla niin herkkänahkaisia.. :? Mutta niinhän se on että maailma ei ole reilu.
Turpaan vetäminen on turhaa. Ne tietävät että se olit sinä ja tulevat perään joukolla. Toimi varjoissa. Sujauta rotanloukkuja niiden taskuihin. Räjäytä postilaatikko. Kaada jänniä kemikaaleja niiden reppuihin. Laksatiivia ruokaan.
Disclaimer: Tuo oli sitten vitsi, okei?
Disclaimer: Tuo oli sitten vitsi, okei?
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
-Steve Jackson
-
Skaven Lord
- Henri Ketonen
Mitä, turpaan huonoille. Nykynuoriso joka on syntynyt myöhemmin kuin 86 on niin lyhyttä ja pulleaa porukkaa ettei pitäisi olla turhan vaikeaa. Minä en ainakaan ole koskaan saanut turpaani. (En minä mitenkään erikoisen vahva ole, ja muutenkin olen n.190cm pitkä ja 60 kiloinen.) Rumien tyyppien mädillä kanamuniilla heitteleminen koulussa tosin saattaa johtaa hankaluuksiin. Laumassa liikkuvia pikku-ukkoja voi esim. potkia, kuristaa, purra, kynsiä jne.
Mutta eipä ole omakohtaisia kokemuksia figuruikuttamisesta, minä saan lähinnä kuulla baskeristani ja vielä tällä hetkellä hartioiden alapuolella roikkuviin hiuksiin. (Ropeista ja LARP:ista minä ylä-asteella sain kuulla) Niin ja nahkatakista (mitä ihmeen kummallista voi olla nahkatakissa?), johon vastaan "Eikö v**** köyhillä varallisuusvammaisilla ole rahaa kuin noihin v**** h*** verkkareihin ja rääsytakkiin, köyhät p**** rumat". Seuraavassa kohtauksessa joku koettaa saada kirkuvan tyypin (minun) kouria kurkultaan samalla kun muut tuijottavat kauhistuneina. Nyt lukiossa kukaan ei tunnu erikoisemmin oudoksuvan mitään mitä minä teen, saan siis ihan rauhassa pelata pinkillä GBA:lla Metroidia, lukea Transformersia, pitää typerää sydänheijastinta (laki vaatii heijastinta) ja mitä sattuu. Eikä se tarkoita sitä että minä syrjäytyisin johonkin nurkkaan synkisteleväksi maailmanlopun nörtiksi (tämmöiset ihmiset ovat niitä joiden tahdonvoima ei kestänyt), päin vastoin.
Jos tosin nyt satut olemaan ylä-asteella, niin minkäs teet. Koeta kestää lukioon asti, lukiolaiset eivät ole yhtä ahdasmielistä porukkaa (ainakaan täällä). Tuskin ainakaan perinteisessä mielessä kenenkään hakkaaminen kovin kannattavaa on, se saattaa meinaan maksaa, eikä muiden vammaisuudella oikeastaan ole niin paljon väliä että siitä maksaisi. Vähän vaikea sanoa mitä sinun pitäisi tehdä, riippuu iästäsi. Jos olet ylä-asteella niin ihan turha odottaa mitään hyvää, pikku-ukot ovat ahdasmielisimpiä paskiaisia mitä löytyy.
Jos olet erityisen sanavalmis ja nopea keksimään huonoja puolia ihmisissä, niin pään aukominen kannattaa. Ignore kuitenkin on huono vaihtoehto, oikeasti tuli tuotakin kokeiltua mutta kun toiset seisovat tiellä hihittelemässä niin ei ainakaan minunluontoni kestä. Isot ja lihavat tyypit ovat ongelmallisimpia, kannattaa varmaan pistää polvella munille/kuristaa/tökkiä silmiin/juosta lujaa jos ne käyvät päälle.
(Sori, vähän sekava tuli ja pikkuisen toistoa.)
(Tuo skavenlordin neuvo on muuten paras, mutta varmaan myöhäistä. Valehteleminen myös on kivaa ja kannattavaa.)
Mutta eipä ole omakohtaisia kokemuksia figuruikuttamisesta, minä saan lähinnä kuulla baskeristani ja vielä tällä hetkellä hartioiden alapuolella roikkuviin hiuksiin. (Ropeista ja LARP:ista minä ylä-asteella sain kuulla) Niin ja nahkatakista (mitä ihmeen kummallista voi olla nahkatakissa?), johon vastaan "Eikö v**** köyhillä varallisuusvammaisilla ole rahaa kuin noihin v**** h*** verkkareihin ja rääsytakkiin, köyhät p**** rumat". Seuraavassa kohtauksessa joku koettaa saada kirkuvan tyypin (minun) kouria kurkultaan samalla kun muut tuijottavat kauhistuneina. Nyt lukiossa kukaan ei tunnu erikoisemmin oudoksuvan mitään mitä minä teen, saan siis ihan rauhassa pelata pinkillä GBA:lla Metroidia, lukea Transformersia, pitää typerää sydänheijastinta (laki vaatii heijastinta) ja mitä sattuu. Eikä se tarkoita sitä että minä syrjäytyisin johonkin nurkkaan synkisteleväksi maailmanlopun nörtiksi (tämmöiset ihmiset ovat niitä joiden tahdonvoima ei kestänyt), päin vastoin.
Jos tosin nyt satut olemaan ylä-asteella, niin minkäs teet. Koeta kestää lukioon asti, lukiolaiset eivät ole yhtä ahdasmielistä porukkaa (ainakaan täällä). Tuskin ainakaan perinteisessä mielessä kenenkään hakkaaminen kovin kannattavaa on, se saattaa meinaan maksaa, eikä muiden vammaisuudella oikeastaan ole niin paljon väliä että siitä maksaisi. Vähän vaikea sanoa mitä sinun pitäisi tehdä, riippuu iästäsi. Jos olet ylä-asteella niin ihan turha odottaa mitään hyvää, pikku-ukot ovat ahdasmielisimpiä paskiaisia mitä löytyy.
Jos olet erityisen sanavalmis ja nopea keksimään huonoja puolia ihmisissä, niin pään aukominen kannattaa. Ignore kuitenkin on huono vaihtoehto, oikeasti tuli tuotakin kokeiltua mutta kun toiset seisovat tiellä hihittelemässä niin ei ainakaan minunluontoni kestä. Isot ja lihavat tyypit ovat ongelmallisimpia, kannattaa varmaan pistää polvella munille/kuristaa/tökkiä silmiin/juosta lujaa jos ne käyvät päälle.
(Sori, vähän sekava tuli ja pikkuisen toistoa.)
(Tuo skavenlordin neuvo on muuten paras, mutta varmaan myöhäistä. Valehteleminen myös on kivaa ja kannattavaa.)
zqmfgb
- Henri Ketonen