"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Daemon legions

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Crystania

Daemon legions

Viesti Kirjoittaja Crystania »

olen keräämässä tuota daemon legions ja johtajaksi ajattelin Lord of Change mut muuten tarvisin neuvoa mitä sinne kannattaa ostaa/hankkia
Kaaos hammeri

Viesti Kirjoittaja Kaaos hammeri »

Itse hankkisin horroreja ja flamereita ja myös screamereita.ja specialiksi kaaos knightei tzeentchsin markilla ja tzeenchin minoja.ja rareks chaos spawn (fire wyrms of tceenhc).Ja ota mitä itse haluat =) .
$$$$$ €€€€€ rahaaa....

Oikean elämän simpsonit: http://www.youtube.com/watch?v=49IDp76kjPw
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

No tuota, kun ei lähde törsäämään toisiin sankareihin eikä liikaa horroreihin niin on sangen vaikea tehdä tzeentch-legioonasta huonoa armeijaa.
Pikku

Viesti Kirjoittaja Pikku »

No riippuu tekeekö listaa SoC Daemonic Legionin pohjalta vai jotain omaa HoC:n pohjalta.
Joensuun Pöytäpeliyhdistys
opootti
Paikkakunta: Helsingin Jollas (kaupungin vuokrakämppä porhojen keskellä)

Viesti Kirjoittaja opootti »

Taitaa olla nuo change bringerit ja chariotit parhaimpia yksiköitä mitä d.legioonaan kannattaa ottaa. Eivät piekse ihan kaikkea, mutta pystyvät hyvän liikkuvuutensa takia valikoimaan uhrinsa. Niitä kannattaa ottaa mahdollisimman monta yksikköä. Horroreita siis tarvitset vähintään kaksi 10 porukkaa, jotta se olisi mahdollista.

Se mistä nuo teet on itsestäsi kiinni. Figuja niille ei ole, joten pääset varmasti konvertoimaan niitä.
...ja sit siel oli muitakin ja mä ajattelin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”