"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WH 40.k - Ork Warbiker and his little "Whoops!"

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
VonLexuza

WH 40.k - Ork Warbiker and his little "Whoops!"

Viesti Kirjoittaja VonLexuza »

Kyllä, tämä kuva ei olisi koskaan saanut syntyä. Ainakaan internettiin sitä ei olisi kannattanut laittaa, mutta minun kaverini ovat tunnetusti kovia ruinaamaan kaikkea kivaa, kuten: "Laita se kuva nettii, hei pliis. Mä rakastan suo, kultasheni jos laitat sen kuvan nettii! Pliis, oot mun paras kaveri, blaablaablaa!" Ei, kukaan voi vastustaa niin kauniita silmiä (tai niin etovaa naamaa) kuin kavereideni, joten pakkohan se tämäkin moka on mennä tekemään.

En tiedä toimiiko kuva odotetusti, mutta "'Ere it goes!":

http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?a ... 95&page=31

Tjuu-u, se kuvaa huonosti maalattua vanhaa Orc Warbiker figua, joka on sotamatkallaan törmännyt puuhun.
Maalauspuoli on todellakin karua, kuten kuvasta näkyy eikä itse kuvakaan mitään maailman parasta laatua ole, mutta saa luvan kelvata.
Oli vain pakko ottaa se! ;)

Ja kyllä, tuossa on muitakin sotakuviamme. Tosin tällä hetkellä siellä on vasta yhdestä pelistä, jossa oli Dark Elves VS Orcs & Goblins.

Sou Dakka! Dakka!
Skaven Lord

Viesti Kirjoittaja Skaven Lord »

Tuon war biken maalaus on kyllä aikas sekavaa ja huonoa mutta kyl tollanen ihan komea viritys ois johonkin matchiin kentälle
Behold the glory of my vermin horde
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

Juu onhan toi todella hieno mut se maalauson todellakin ei-niin-hieno. Joten suosittelisin kokeilla maalata toi uusiks nii sit se o Kaunis. Hienohan ja hyvin toteutettu idea se muuten on.
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

heh kiva kuva... ei kyllä mailman paras maalausjälki mutta on sitä huonompaakin nähty... voi ölkki palkaa
VonLexuza

Juu, siitä maalauksesta, heh.

Tuo on niitä ensimmäisiä maalattuja figujani, joita olen kokeillut. Maalausjälki on sen mukaista kyllä. :D
Enkä minä sitä jaksa maalata uudelleen, pitäisi maalata kaikkea muutakin, olen vain niin laiska.. Mitä vikaa on pelkästään pohjamaalatuissa örkeissä? ;)

Mutta, vaikka minua hävettääkin tuo maalausjälki, varsinkin kun pistää sen tänne, niin oli pakko tehdä tuo kuva. Aivan pakko! Pelit joskus tahtoo mennä hiukan humoristisiksi ja tuo on eräs lukuisista tuloksista. :oops:
factordunk

Viesti Kirjoittaja factordunk »

Täytyy sen verran sivuta aihetta, että tuo Vanguish oli hieno. litko ite maalannu, ku se maalipinta oli niin tasainen.

Ovela tuo warbike-juttu, ei siitä enempää
Edit: Liian hidas
VonLexuza

factordunk kirjoitti:Täytyy sen verran sivuta aihetta, että tuo Vanguish oli hieno. litko ite maalannu, ku se maalipinta oli niin tasainen.

Ovela tuo warbike-juttu, ei siitä enempää
Vanguish? Mikä? Kääks! Ei, minä otin vain maalia purkista pensselillä ja pistin sitä örkkiini. :D
Tuosta nyt on jo ainakin muutama vuosi aikaa kun maalasin sen, enkä silloin tiennyt mitään maalaamisesta. Jos nyt koittaisin maalata sen uudelleen, niin uskon todellakin saavani sen paremman näköiseksi kuin tuo. Mutta kun en koita, olen laiska..

Joten pyytäisin, älkää arvostelko maalaamistaitoani, katsokaa vain rumaa kuvaa, kiitos! ;)
factordunk

http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?album=9609&page=3

Siis toi Aston Martin-Vanguish. Huomasin myös, ettei se ollutkaan inun e-mail osoittesi siinä tuon kuvan alla, eli taitaa olla jonkun muun luomus, vai? :oops:
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

no enpä tiedä tuosta autosta, on se sen verran isompi skaala ja kun kattoo niin ei siinä esim. ohjaamoon oltu kovin panostettu.
"Summon my army Lich"
factordunk

Tolla autolla ei olekaan mitään tekemistä figupelien kanssa. Satuin vaan löytämään sieltä tuollaisen
VonLexuza

factordunk kirjoitti:http://photo.jippii.fi/fi/publicalbum?album=9609&page=3

Siis toi Aston Martin-Vanguish. Huomasin myös, ettei se ollutkaan inun e-mail osoittesi siinä tuon kuvan alla, eli taitaa olla jonkun muun luomus, vai? :oops:
Juu, syyttäkäämme Jippii.fi'n mahtavaa palvelua! ;)
Se toimii aina kun sitä huvittaa ja silloinkaan ei kunnolla. Huono paikka pitää noita kuvia.

Tietäisikö joku kertoa minulle jotain parempaa palvelua, jossa voisin pitää kuviani? Olisin todella kiitollinen jos voisin siirtää kuvani jonnekkin muualle kuin Jippii.fi-palvelimeen.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

VonLexuza

Aaah, kiitän! ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”