Leadbelcherit Khorneen DOW:ina
- Tearsqueeze
Leadbelcherit Khorneen DOW:ina
Terve!
Olen suunnitellut hankkivani leadbelchereitä palkkasotureiksi Khorneeni, siispä kysyisin: Onko tässä järkeä?
Suosittelisitteko jotain muuta ogrea spessuksi?
Ajattelin sentakia näitä leadbelchereitä, koska heillä on tulistus-aseet jota minun armeijassani ei ole.
Kommentteja suunnitelmasta, kenties parempia ideoita ja leadbelchereiden hyviä/huonoja puolia!
E: Jos ei kuulu tänne niin modet tietäköön toimenpiteen!
Olen suunnitellut hankkivani leadbelchereitä palkkasotureiksi Khorneeni, siispä kysyisin: Onko tässä järkeä?
Suosittelisitteko jotain muuta ogrea spessuksi?
Ajattelin sentakia näitä leadbelchereitä, koska heillä on tulistus-aseet jota minun armeijassani ei ole.
Kommentteja suunnitelmasta, kenties parempia ideoita ja leadbelchereiden hyviä/huonoja puolia!
E: Jos ei kuulu tänne niin modet tietäköön toimenpiteen!
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
-
Kaaos hammeri
- Tearsqueeze
Kiva, että pidit ideaani mukavana!Kaaos hammeri kirjoitti:Voisi olla riippuu vastustajasta kai...minusta ainakin kiva idea.
Tämä oli hyvä idea tätä voisi käyttää omassa armeijassakin
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
- Tearsqueeze
- Isompi Arska
Samaa mieltä. Leadbelcherit ovat hyviä, mutta suhteellisen kalliita. Lisäksi jos veinasit käyttää niitä nihti jyrän edessä sightiä blokkimassa, niin koirat ja spawni ovat käytännöllisempiä. MUTTA todella tyylikäs valinta voisivat olla. Jos siltä tuntuu, niin kyllä voisit huonomminkin pisteet käyttää. Kyllä on havaittu ihan toimiviksi.Xenon kirjoitti:ei
What's going on here? Back from the grave and crap.
- Ammusvarasto
- Viesti: