"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dryadien maalaus!

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Urgs

Dryadien maalaus!

Viesti Kirjoittaja Urgs »

Olen hankkimassa paketin dryadeja mutta en osaa päättää miten maalaan ne... army bookissa ja warhammerin sivuil oli jotain mut ei oikeen löytyny sopivii värei... ehdotuksia?
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

No jaa, tämän kai jo katsoitkin, mutta linkataan nyt silti. Dryadit ovat puuta joten luonnollisesti ne kannattaa maalata puun näköisiksi. Kerro ensin minkä näköisiä niistä haluaisit niin sen jälkeen voimme antaa tarkempia maalausneuvoja.
Urgs

Viesti Kirjoittaja Urgs »

no ainakin haluaisin että ne sopisivat loppu armeijaani... elfeille minun väri teema on : scab red, catachan green ja bestial brown pääväreinä
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Rogue

Viesti Kirjoittaja Rogue »

No värien sopiminen toisiinsa ei luulisi olevan suuri ongelma, ruskea kun neutraalina värinä sopii yhteen lähes kaiken kanssa. Minä lähtisin vetämään scorched brownista dark fleshiin, hieman kuten aikaisemman linkkini oikean alakulman Ty Finocchiaron "red pine" teemassa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”