Traits,advantages,drawbacks ja ynnä muut
- Space Killerz!!!
Traits,advantages,drawbacks ja ynnä muut
Mitä on traits,advantages,drawbacks,minor drawbacks ja noi? Voisiko joku selittää mullekki et mitä noi oikein meinaa?Mä oon ymmärtäny et niillä voi muokkailla armeijaa ja et niillä saa erilaisii lisä juttuja,niin kertokaas nyt sit mullekki mitä ne meinaa.
Space Marinet Jyrää!!!!!!!
Omistatko uusimman marine- kodeksin? Siellä asia on selitetty varsin perinpohjaisesti.
Traitit toimivat niin että jos haluat, voit valita niitä omaan armeijalistaasi, ja ne mahdollisesti muuttavat mitä valintoja voit ottaa kodeksista tai muuta vastaavaa. Esimerkiksi jos otat traitin "Heed the Wisdom of the Ancients" voit ottaa dreadnoughteja myös heavy supportiin mutta kaikkien elite- dredien on oltava venerableja. Drawbackit toimivat vastaavalla tavalla.
Kyseessä on siis täysin vapaaehtoinen valinta armeijaasi, eli jos et halua niitä niin ei ole pakko ottaa, varmaankin suositeltavaa aloittejalle olla valitsematta mitään niistä.
Traitit toimivat niin että jos haluat, voit valita niitä omaan armeijalistaasi, ja ne mahdollisesti muuttavat mitä valintoja voit ottaa kodeksista tai muuta vastaavaa. Esimerkiksi jos otat traitin "Heed the Wisdom of the Ancients" voit ottaa dreadnoughteja myös heavy supportiin mutta kaikkien elite- dredien on oltava venerableja. Drawbackit toimivat vastaavalla tavalla.
Kyseessä on siis täysin vapaaehtoinen valinta armeijaasi, eli jos et halua niitä niin ei ole pakko ottaa, varmaankin suositeltavaa aloittejalle olla valitsematta mitään niistä.
-
Darkmage7280
Älä käsitä väärin, Avaruus Tappajatttt!!!!, en halua vinoilla, mutta miten on englanninkielen laita? Olen havainnut että moni nuorempi (itse olen ikäloppu 27-v) harrastaja ei aina ole 100% sinut kirjasten enkun kanssa...
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Eli traitit on jaettu luokkiin. Jos otat yhden traitin jostain luokasta, joudut ottamaan myös minor drawbackin. Jos otat 2 traitia samasta luokasta, joudut ottamaan major drawbackin. Jos otat 2 traitia eri luokista joudut ottamaan sekä minor että major drawbackin.
Traitit parantavat armeijaa ja drawbackin huonontavat sitä.
Traitit parantavat armeijaa ja drawbackin huonontavat sitä.
- Space Killerz!!!
- The Captain
- Valvoja