-CannonballTauta vastaan pelatessa IG-pelaaja tarvitsee tappioittensa pöydältä poistamiseen lapion. Koeta siinä jyrätä massalla.
100% samaa mieltä, ikävä kyllä.
-CannonballTauta vastaan pelatessa IG-pelaaja tarvitsee tappioittensa pöydältä poistamiseen lapion. Koeta siinä jyrätä massalla.
Miten kaartilla edes voi hävitä taulle 0.0 nappaa drop troops doktriinin matkaan ja etenet hellhoundilla coverissa. Käristä coverit tyhjäks ja ala deeppaamaan.Darkmage7280 kirjoitti:-CannonballTauta vastaan pelatessa IG-pelaaja tarvitsee tappioittensa pöydältä poistamiseen lapion. Koeta siinä jyrätä massalla.
100% samaa mieltä, ikävä kyllä.
..kaartihan on tunnettu runsaasta rynnäköinnistään ja covereiden välttelystä, ja olen täysin samaa mieltä siittä että mariinien ei-robotti dreadnought olisi riittänyt tähän peliin.Darkmage7280 kirjoitti: Kuten sanottu, ei IG toivoton armeija ole, mutta muut armeijat vain ovat parempia. Mitä TAUhun tulee, pidän sitä itse hieman tyylittömänä "Hei mangafanit! Nyt on 40K:ssakin robottipukuja!", ja tylsänä "Me pojat istutaan ja ammutaan".
Öh? Tau on yksi helpoimmista vastustajista necroneille, kovan AP-aseistuksen ja ordnancen puuttuessa. Necroneilla tankitkin on helppo pudottaa ja niitä Taulla yleensä riittää. Mutta pidemmälle menevä keskustelu asiasta on varmaan toisen ketjun aiheitaZ7-852 kirjoitti:IG ei missään nimessä ole huono armeija eikä se ole tauta vastaan hävinnyt ennen kunnon ottelua. Jos verrataan necroneihin (jotka potkasevat tyhjää tauta vastaan liian nopeasti)
Se riippuu millainen kaartiarmeija marssii vastaanAnaheim kirjoitti:
..kaartihan on tunnettu runsaasta rynnäköinnistään ja covereiden välttelystä.
Miten battlesuitit liittyvät mangaan?Darkmage7280 kirjoitti: Kuten sanottu, ei IG toivoton armeija ole, mutta muut armeijat vain ovat parempia. Mitä TAUhun tulee, pidän sitä itse hieman tyylittömänä "Hei mangafanit! Nyt on 40K:ssakin robottipukuja!", ja tylsänä "Me pojat istutaan ja ammutaan".
Johan se jo wanhemman edikan aikoihin tiedettiinWighti kirjoitti:Taun "stand-and-shoot" taktiikat taitaavat olla enemmänkin menneitä nykyään. Ainakin se mielikuva mitä erinäistä Tau taktiikka threadeista saa on; "Mech, Mech ja vähän lisää Mechiä". Mobiili Tau on vain ylivoimaisesti tehokaampi kuin staattinen.
Jotenkin tulee semmoinen käsite kun lukee eri ihmisten mielipiteitä asiasta, että "Liikkuvuus = Assault".