Uusi kirja, uudet kujeet.
Eli High elffejä pukkaa.
Tässä ensimmäinen 750p armeija, jolla voitettiin welffit massacrella neljässä vuorossa (molemmilla siis uusi armeija).
Mage
- Level 2
- Elven steed
- Scroll
- Challener
High elf lore
(Sai varmaankin huonoimmat taiat: Walk beetween worlds ja Fury of khaine. Vastustajalla ei ollut magiaa, joten Drainikaan ei tepsinyt.)
Magen kamoista ja loreista vähän vinkkiä kaivattais.
Olen kuullut, että jalkaväki on aika huonoa, niin käytin sitten cavalrya.
5x Silver Helms
- HA
- shields
- FC
5x Silver Helms
- HA
- shields
- FC
(peruskaurat, toimi hyvin)
2x Tiranoc chariot
(kuolivat molemmat, mutta niin kuoli vastustajakin)
5x Shadow warriors
(Suht'koht' turhia? Ei mitään merkittävää pelistä)
Great Eagle
(Chargaili perusmassan taakse)
Dragon princet huomenna kokeiluun. Löytyykö mitään hyvää jalkväkeä? Kommentia, kommenttia
HE 750
Re: HE 750
Ihan hyvin. Minä olen päässyt kerran tasoihin pikkupelissä welffejä vastaan ja kaikki muut olen hävinny, suurimman osan massacrella.Justy kirjoitti: Eli High elffejä pukkaa.
Tässä ensimmäinen 750p armeija, jolla voitettiin welffit massacrella neljässä vuorossa (molemmilla siis uusi armeija).
Tuota noin. Jos siellä ei ole magiapuolustusta laisinkaan (käyttää kahta perusnoppaa), niin voisit kokeilla seuraavaa (kun otat kerran ne Dragon Princet mukaan).Mage
- Level 2
- Elven steed
- Scroll
- Challener
High elf lore
Mage
- Lv2
- Seer
- Channeler
- Silver Wand
- Elven Steed
TAI
Mage
- Lv2
- Channeler
- Silver Wand
- Ring of Fury
- Elven Steed
Ja loreksi suosittelen molemmissa tapauksissa: Lore of Fire.
Onhan se ainakin vielä - saa nähdä mitä muutoksia tulee uuden kirjan myötä (ilmestyy kuulemma marraskuun aikana).Olen kuullut, että jalkaväki on aika huonoa, niin käytin sitten cavalrya.
Shadow Warruista on vaikea saada tehoja irti, mutta ne toimivatkin yleensä maagien suojana. Minä tosin en pahemmin harrasta näitä, mut pelaan muutenkin oudoilla listoilla :o)5x Shadow warriors
(Suht'koht' turhia? Ei mitään merkittävää pelistä)
Näistä pidän. Lentäminen on mukavaa ja lintu riittää - yleensä - minimissään jumittamaan sotakoneen miehistön, mikä on aina hieno juttu. Toisekseen marssiblokkaamiseen ja muuhun häirintään (esim. ohjaa vastustajat huonoon asemaan) nämä ovat ihan parhaasta päästä koko warhammerissa - tietääkö joku parempaa?Great Eagle
(Chargaili perusmassan taakse)
Dragon Princet voisivat ottaa Banner of Sorceryn ja toiselle Silver Helmille Lion Standard tai Warbanner. Kysymykseen: Ei löydy.Dragon princet huomenna kokeiluun. Löytyykö mitään hyvää jalkväkeä? Kommentia, kommenttia