"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DG vai Daemonhunters?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
SMusta

Re: DG vai Daemonhunters?

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Haulla löytyy aika varmasti molempien armeijoiden hyviä ja huonoja puolia. Kannattaa aloittaa se kumman figut enemmän silmää miellyttävät. Ja kolme samaa aihetta oli varmaan tosi tarpeelista?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

Eikä DG:tä nyt juuri kannata alittaa, koska uusi codex tulee jo syksyllä.
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14

Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Jos DH:ta olet ottamassa niin kannattaa päättää kumpaa aiot kerätä? Radikaaleja vai puritaaneja? Eli haluatko Grey Knighteja ollenkaan. Radikaalilistaan et saa GK:ta ollenkaan ja niille voisin suositella että otat liittolaisiksi joko IG:tä tai Marineita. Ainakin paperilla tuo radikaalilista näyttää yksinään vähän onnettomalta. Joku muu osaa varmasti paremmin kertoa noista listojen eroista.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
samppuliini

Viesti Kirjoittaja samppuliini »

No joo tuosta hyvyydestä voidaan olla montaakin mieltä, mutta kyllähän näillä napeilla todellakin viitsii pelata pelkän hienoudenkin takia!
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Albifrons kirjoitti:No DH:t eivät ainakaan ole uudistumassa lähiaikoina kuten DG:t (?) vai mitä?
DH:n Codexi ei ole uudistumassa lähiaikoina.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”