"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

IG vs. Tau apua!

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
LaGas

IG vs. Tau apua!

Viesti Kirjoittaja LaGas »

Miten voisin voittaa mun kaverin jolla on 4 suittii, piranha, ethereal, 24 fire warruu ja 2 dronea
kun mulla itellä on 40 cadian shock trooppia, 5 ratt snipua ja 9 heavy teamia (6 valmiina, 3 osina)?

Jos yritän mennä ikkunoille, se hyppii flybasella ja ampuu kaikki ikkunoilla olevat. Jos menen lähikseen, se ampuu
tehokkaammin ja mulla ei ees oo armoria. Jos yritän ampua mortareilla, se menee seinien viereen ja muihin piiloihin
ja se saa osalle mun räjähteille coverin vaikka missä olis, joten: Mitä mä teen ja onko mulla mitään mahiksia????????????
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
vompovompatti

Re: IG vs. Tau apua!

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

Kasatkaa sääntöjen mukaiset ja yhtä suuret armeijat.

Tauta vastaan kannattaa joko pysyä mahdollisimman kaukana tai mennä lähikseen. Tee ihan perus lista kaartillesi, joita löytyy paljon armeijalistat-osiosta. Pelatkaa peli ja katso mikä toimi ja mikä ei ja korjaa listaasi.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Taktiikat”