Niin eli onko se battle for skull pass:in mukana tuleva sääntökirja yhtä hyvä kuin erikseen ostettava.? tai siis onko siinä yhtä paljon tietoa?
Sitten vielä toinen juttu eli kun olen aloittanut pelaamaan lizardmeneillä niin pitääkö minun armybookin lisäksi ostaa vielä se lustria kirja?
Kumpi sääntökirja?
Re: Kumpi sääntökirja?
Skull pass vihko on yhtä kattava sääntövihkonen kuin iso kirja eli ihan sama kumman ostat. Skull pass kulkee paremmin mukana mutta siinä isossa kirjassa on enemmän munaa
.
Lustria kirja ei liity juuri mitenkään liskoihin joten et tule tarvitsemaan sitä lisko armeijaa kasatessasi.
Lustria kirja ei liity juuri mitenkään liskoihin joten et tule tarvitsemaan sitä lisko armeijaa kasatessasi.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Skull Passissa ei kuitenkaan ole taustatarinaa eikä harrastusosiota. Itse omistan molemmat opukset.flagu kirjoitti:Skull pass vihko on yhtä kattava sääntövihkonen kuin iso kirja eli ihan sama kumman ostat. Skull pass kulkee paremmin mukana mutta siinä isossa kirjassa on enemmän munaa.
Ja Skull Passin sääntiksessä ei ole skenaarioita
- The Captain
- Valvoja
Perusskenaario löytyy pikkuisestakin, ja ne ison skenaariot eivät kovin kilpailukykyisiä ole.Shamppa kirjoitti:Ja Skull Passin sääntiksessä ei ole skenaarioita
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.