Juu suunnitteilla on aloittaa tämä WARMACHINE -peli ja siihen armeijaksi olen valinnut Cygnarin. Eli tässä on 320(Mangled metal), 350(duel), 500(rumble) ja 750(grand melee) listat joita suunnittelen hankkivani. Kerro toki mielipiteesi ja kerro miten sitä kuuluisi muuttaa.
320 pts. Mangled metal:
Faction: Cygnar
Army Points: 319/350
Victory Points: 11
Captain E. Dominic Darius
Centurion
Journeyman Warcaster
Hunter
350 pts. Duel
Army Points: 350/350
Victory Points: 12
Centurion
Hunter
Sword Knights (6)
500 pts. Rumble
Army Points: 493/500
Victory Points: 17
Centurion
Ironclad
Journeyman Warcaster
Hunter
Sword Knights (6)
Reinholdt, Gobber Speculator
750 pts. Grand melee
Army Points: 740/750
Victory Points: 27
Centurion
Ironclad
Journeyman Warcaster
Hunter
Stormsmith
Stormsmith
Stormsmith
Field Mechaniks (4)
Stormblades
Sword Knights (6)
Trencher Chain Gun Crew
Trenchers (6)
Reinholdt, Gobber Speculator
Cygnar armeija listoja. Tule ja kerro mielipiteesi!
-
Der Dexter
Re: Cygnar armeija listoja. Tule ja kerro mielipiteesi!
ainakin ihan mangled metal on vain warcaster ja hänen jaskansa, ei ketään muuta.
usein kuitenkin pelataan yhdellä soololla, ei siinä mitään, muta "virallinen" mangled se ei ihan ole...
ainakin 750 tasolla hämmentävän jaakkoja Dariukselle, kaveri kuitenkin melkolailla rokkaa niiden kanssa.
mutta mukavan vaihtelevia ja mielenkiintoisia, tasapainoisia.
usein kuitenkin pelataan yhdellä soololla, ei siinä mitään, muta "virallinen" mangled se ei ihan ole...
ainakin 750 tasolla hämmentävän jaakkoja Dariukselle, kaveri kuitenkin melkolailla rokkaa niiden kanssa.
mutta mukavan vaihtelevia ja mielenkiintoisia, tasapainoisia.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Nyt kyllä tuli sellainen olo ettei tuo Darius ole se valinta, kun heppu keventää kukkaroa 40€ verran niin ei hirveästi innosta. Eli listat taas kokonaan uusiksi. Mutta kertokaahan mielipiteitä Cygnarin eri warcastereistä, kun nyt menee vaihtoon hän. Itse olen niitä koittanut tutkiskella mutta mitään vastausta ei ole kuulunut.
Perusvarma valinta Cygnarille casteriksi on Haley. Tuolle Kaveriksi yksi lancer arccailemaan Chain Lightningiä niin ei voi kovin pieleen mennä. Mahdollisesti mukaa oman maun mukaan vielä yksi raskas jaakko, soolo tai pari, long gunnereita ja mahdollisesti jotain muuta infantryä jos pisteet antavat myöten. Haleyn armeijat tuppaavat ampumaan kovaa ja pakottamaan vihollisen tulemaan päälle. Temporal barrier hidastaa vihollisen etenemistä, joten defensiivisestä pelaamisesta pitävälle Haley on hyvä valinta. Haleyn spellilista on kokonaisuudessaan erittäin käyttökelponen ja mukana on hyvin vähän turhaa. Haleyn valtti on nimenomaan monipuolisuus: Chain Lightnin tappaa infantryä ja Scramblella hoidellaan vihollisen jaskat.
Caine on enemmän sooloiluun keskittynyt caster. Ampuu erittäin kovaa ja tappaa yksinään monta infantrymodelia vuorossa. Cainen kanssa ei välttämättä tarvitse peluuttaa jaskoja lainkaan, mutta halutessaan cainellekin voi laittaa kaveriksi lancerin ( arc noodi ) tai jonkun heavy jaskan. Tehokkain tapa heavy jaskan sisällyttämiseen caine armeijaan on mielestäni Defenderin ohjustaminen Journeyman warcasterilla.
Stryker on myös melkoisen perusvarma valinta. Strykerillä pelaaminen keskittyy yleensä hyvin pitkälti earth quakella kikkailuun. Tätä varten lancer on ehdoton valinta. Itse en strykeriä kovin usein ole käyttänyt, mutta kyllä sillä pitäisi pärjätä ihan siinä missä kahdella yllä olevalla casterillakin, vaikkei ehkä paperilla ihan yhtä juustoiselta näytäkkään.
Siegestä minulla on myös hyviä kokemuksia. Fox Hole toimii melkein täydellisenä suojana kaikkea aoe-tulitusta vastaan ( erityisesti Menothilta näitä löytyy ). Muitakin hyviä spellejä löytyy, mutta itsellä tuo Fox Hole on ollut kaikista eniten käytössä. Muu focus kuluu yleensä Rocket Cannonilla ammuskeluun ja jaskojen ohjastamiseen. Fiitti vuorolla Siegen armeija laittaa vastustajan melko pahaan kuntoon.
Nemolla en ole koskaan pelannut, joten siitä en osaa antaa kommenttia.
Caine on enemmän sooloiluun keskittynyt caster. Ampuu erittäin kovaa ja tappaa yksinään monta infantrymodelia vuorossa. Cainen kanssa ei välttämättä tarvitse peluuttaa jaskoja lainkaan, mutta halutessaan cainellekin voi laittaa kaveriksi lancerin ( arc noodi ) tai jonkun heavy jaskan. Tehokkain tapa heavy jaskan sisällyttämiseen caine armeijaan on mielestäni Defenderin ohjustaminen Journeyman warcasterilla.
Stryker on myös melkoisen perusvarma valinta. Strykerillä pelaaminen keskittyy yleensä hyvin pitkälti earth quakella kikkailuun. Tätä varten lancer on ehdoton valinta. Itse en strykeriä kovin usein ole käyttänyt, mutta kyllä sillä pitäisi pärjätä ihan siinä missä kahdella yllä olevalla casterillakin, vaikkei ehkä paperilla ihan yhtä juustoiselta näytäkkään.
Siegestä minulla on myös hyviä kokemuksia. Fox Hole toimii melkein täydellisenä suojana kaikkea aoe-tulitusta vastaan ( erityisesti Menothilta näitä löytyy ). Muitakin hyviä spellejä löytyy, mutta itsellä tuo Fox Hole on ollut kaikista eniten käytössä. Muu focus kuluu yleensä Rocket Cannonilla ammuskeluun ja jaskojen ohjastamiseen. Fiitti vuorolla Siegen armeija laittaa vastustajan melko pahaan kuntoon.
Nemolla en ole koskaan pelannut, joten siitä en osaa antaa kommenttia.