"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Voittamattomat Tyrkyt 1500

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
togottaja

Voittamattomat Tyrkyt 1500

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Heippa kaikille! Tässä on ensimmäinen Tyranid listani. Tällä haetaan hauskoja pelejä ja kohtalaista tehokkuutta. Risut ja ruusut tervetulleita!

HQ

Hive Tyrant 188
2xScything Talons
Winged, Toxin sacs, Flesh Hooks,
Warp Field
Armoton tappaja

Brood Lord 93
Extended Carapace, Flesh Hooks, Toxin sacs

Retinue: 8 Genestealers 160
Extended Carapace
aiheuttavat painetta vastustajalle ja ovat kovia lähikseen päästyään

ELITE

3 Warriors 105
Extended Carapace, Rending Claws, Scything Talons, Leaping
kovia lähiksessa

3 Warriors 105
Extended Carapace, Rending Claws, Scything Talons, Leaping
kovia lähiksessa

TROOP

10 Termagants 90
Toxin Sacs, Flesh Borers
Päätin ottaa tällaisen sniikkichoisen ensimmäiseksi troopiksi

10 Hormagaunts 110
Adrenal Glands(+I)
Perushormiksia, toinen troopvalinta

5 Ripper Swarm 100
Winged
Jotkut voivat pitää näitä vitsinä mutta luulen että voisivat toimiakkin metsästämässä pieniä mariiniryhmiä ja varsinkin pidättelemässä

FAST ATTACK

2 Raveners 80
Scything Talons & Rending Claws
kovia lähiksessa ja ehkä deeppaavat ilkeisiin paikkoihin

Ravener 40
Scything Talons & Rending Claws
kovia lähiksessa ja ehkä deeppaavat ilkeisiin paikkoihin

3 Bio Acid Mines 36
kiva 36 pisteen valinta! Tankkeja yritetään. :)

HEAVY SUPPORT

Carnifex 148
Echanted Sences, Venom Cannon & Barbed Strangler
tulivoimaa

Carnifex 168
Echanted Sences, Venom Cannon & Barbed Strangler, Bonded Exoskeleton
tulivoimaa

Zoanthrope 65
Warp Blast, Synapse Creature
tulivoimaa

TOTAL: 1488
Pullamursu

Re: Voittamattomat Tyrkyt 1500

Viesti Kirjoittaja Pullamursu »

Olet tainnut ottaa vähän mallia eräästä henkilöstä, mutta muuten tuo lista näyttää ihan hyvältä. :)
Mursulit tulevat ja syövät meidät kaikki !.......
togottaja

Pullamursu kirjoitti:Olet tainnut ottaa vähän mallia eräästä henkilöstä, mutta muuten tuo lista näyttää ihan hyvältä. :)
Tuo ei kerro mitään, etenkään listasta!
goggeli

Viesti Kirjoittaja goggeli »

näyttää kieltämättä minun listaltani mutta siksi se on todella hyvä :D esim heavy supportit on minulla vain vähän enemmän buustittu ja hivellä 2 x twin-linked devouver paitsi että minulla on kaksin kertainen määrä gauntteja eli gauntteja vähän enemmän lihamuuriksi ja kaikki möllit niiden taakse toisaalta ota huomioon että hormagauntit ovat nopeampia kuin terma/spine gauntit joten ne erilleen näyttää tankin tuhoamiseen olevan hyvät vehkeet ja pinningistä on myös hyötyä esim ig:tä vastaan . synapcea riittää ainakin noin vähäiselle gauntti ryhmälle . eli kaikin puolin hyvä lista.
M: da/sm ja orcs and goblins
Astma

Viesti Kirjoittaja Astma »

Hmm.. Toimivan näköistä tekstiä, pakko myöntää.
Broodlordille voisi laittaa sen täydet 10 geneä (vai saiko niitä jopa enemmän?)
goggeli kirjoitti:näyttää kieltämättä minun listaltani...
Eikä näytä.
Sip2 kirjoitti:nain gwn turnauksissa
togottaja

goggeli kirjoitti:näyttää kieltämättä minun listaltani mutta siksi se on todella hyvä :D esim heavy supportit on minulla vain vähän enemmän buustittu ja hivellä 2 x twin-linked devouver paitsi että minulla on kaksin kertainen määrä gauntteja eli gauntteja vähän enemmän lihamuuriksi ja kaikki möllit niiden taakse toisaalta ota huomioon että hormagauntit ovat nopeampia kuin terma/spine gauntit joten ne erilleen näyttää tankin tuhoamiseen olevan hyvät vehkeet ja pinningistä on myös hyötyä esim ig:tä vastaan . synapcea riittää ainakin noin vähäiselle gauntti ryhmälle . eli kaikin puolin hyvä lista.
Ymmärrän. Mutta ihmekkös tuo, kun näyttää samalta. Molemmat on käyttänyt tiettyjä toimivia vaihtoehtoja(ainoita oikeita). Jos olisin halunnut hakea enemmän tehokkuutta, olisin minäkin armotta antanut ne devourerit hivelle ja ottanut enemmän gauntteja! :D
merimakkara

Viesti Kirjoittaja merimakkara »

Toimivalta listaltahan tuo näyttää, ja huomasin että satsaat aika paljon termagauntteihin. 90pistettä gaunteista jotka suolataan ja suolistetaan aikas nopeasti, koska useimmat perus jannut kuten marinet, firewarriorit, ja mitä niitä nyt on jotka ampuvat yli 12tuumaa toisin kuin termagauntit (6+save on nimittäin aika laiha lohtu kun melkein joka aseen kuti tulee siitä läpi). Sen sijaan että käytät 90pts. Kymmeneen turpo tuunattuun 12tuumaa ampuvaan pahvialieniin voisit käyttää 50pts. kymmeneen 12tuumaa ampuvaan, osumat rerollaavaan, ja lihakilveksi soveltuvaan pahvialieniin.
Vaikka itse varmaan ottaisin trooppiin pelkästään 15 genestealeria, sillä kyllä ne paremmin marineja metsästävät kuin nuo ripperit jotka tapetaan parilla missile laakilla jos vihollinen nyt erehtyisi tuhlaamaan vuorojaan niiden ampumiseen.
(tähän trooppi aiheen lopuksi voisin kertoa kuinka tapoin kymmenellä genellä 5 terminaattoria vaikka ne pääsivät ampumaan stealereista puolet jo ennen aikojaan ;), huikeaa eikö totta).

Fasteista ottaisin ehkä sporet pois, ja niistä tulevilla pisteillä ottaisin jotain kivaa hive tyrantille. esim. toxin miasma ja adrenal gland (+1WS). Ja jos saat vielä jostain raavittuapisteitä toiseen tai/ja kolmanteen zoanthropeen niin se olisi aina plussaa. (nipistä vaikka toinen warru rymä olemattomiin sillä sinuula olisi ohjeideni mukaan sen verran genestealereita että eiköhän ne siivuttaisi jo marinen poikineen :)).

Ja jos vielä saisit oikein raapimalla raapien jostain pisteitä fexien lisäsuojaukseen niin se ei olisi pahitteeksi.

(annan nyt vinkkejä HUOM. oman kokemukseni perusteella, ja en väitä listaa huonoksi vaan olisin itse tehnyt siitä hieman heavy support ja ISO mösö painotteisen).
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Eivätkös ripperit ole fast attackia jos niillä on siivet?
Joten liikaa fast attack yksiköitä.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
goggeli

mikäs ne fast attackeiksi muuttaisi ne liikkuvat vain 12" eihän hive siivilläkään ole fast attcak ;D
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

Codexissa sanotaan näin: '' Rippers that choose the winged biomorph become Fast Attack choices...'' tyranid codex s.41 biomorphien alla.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
goggeli

:o tohan on uusi juttu . kiitos kun korjasit virheen ;D
Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

Miksi annat toiselle carnifexille kestävyyttä kun se on ampuja?
Anna ennemmin reinforced chiting niin saat lisä w sille kun, sitä kumminkin ammutaan kovilla aseilla.
Isoisä

Viesti Kirjoittaja Isoisä »

Pohdiskelin itse tuossa hetkisen noita flesh hookseja enkä itse oikein ymmärtänyt että mikä hyöty niissä nyt on lähiksessä jos pystyisitte valaisemaan asiaa koska olette varmasti kokeneempia tyrkky pelaajia kuin minä :)
Yarrrrr , me hearties.
Kurimus

Viesti Kirjoittaja Kurimus »

Isoisä kirjoitti:Pohdiskelin itse tuossa hetkisen noita flesh hookseja enkä itse oikein ymmärtänyt että mikä hyöty niissä nyt on lähiksessä jos pystyisitte valaisemaan asiaa koska olette varmasti kokeneempia tyrkky pelaajia kuin minä :)
Toimivat kuin Frag-kranaatit, ja niiden säännöt löydät varmasti itsekin sääntökirjasta ;) . Tämän lisäksi antavat mahdollisuuden kiivetä seiniä pitkin.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
Isoisä

Viesti Kirjoittaja Isoisä »

Aivan aivan no kyllähän ne sitte ovat aivan käteviä :)
Yarrrrr , me hearties.
togottaja

Hehhehhee. Tuo merimakkaran puhe mun termaganteista sai ylipuhuttua mutta kaikki kommentit ajavat päin sitä yhtä ja ainoata(suunnilleen) tyrkkylistaa, jolla voittaa pelejä. Mutta Sporet on pakko varmaan poistaa, kun ripperit vie fast attack choisen. En kuitenkaan olisi huolissani ripperien joutumisesta sinko tuleen. Onko hauskempaa kuultu: Mariinipelaaja tulittaa rippereitä viidellä singolla(Lentävän Hive Tyrantin lähestyessä perässä)! :D
Tuo Bonded Exoskeleton oli puhdas väärinkäsitys, kun en muistanut, mikä niistä antaa woundia. :D Se siis menee vaihtoon. Toisaalta voisin heittää menemään ja yhteisylijäämäpisteillä saan Zoanthropen.
Listaa korjaillaan kun jaksaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”