ropecon 2007 tapahtumia?
- denied one
Re: ropecon 2007 tapahtumia?
samal että saako tos yö maalaukses välineet lainaks?
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
the daemonic legion
Re: ropecon 2007
Maalauspajoissa on kaikki tarvittava paikan päällä. Eli siveltimet, maalit yms. ja myös pohjamaalatun figun. Omia tarvikkeita voi toki tuoda paikalle jos haluaa.Möhkelö kirjoitti:Moips, minäkin pölähdän paikan päälle vieläpä ensimmäistä kertaani ja uutena naamana kun tulen, niin vähän epäselvyyksiä tuossa ilmeni. Tarkoittavatko nuo maalauspajat joissa saa tarvikkeet paikan päällä, että minun tarvitsee tuoda vain esim. pohjamaalattu ukko, jota voin mestarin opastuksella maalata?
Toki kannattaa tuoda omia töitä esille, mitäs siinä muka häviäisi? Saa itselleen selkeän päämäärän, johon yrittää laittaa parastaan ja ylittää itsensä. Samaten jälkikäteen voi kysellä tuomareiden mielipiteitä työstä ja vinkkejä, mitä kannattaisi opetella yms. Lisäksi huomioitava on, että 'Conissa on mahdollisuus saada tyylistä kunniamaininta, eli vaikka teknisesti ei maalaus luonnistuisi täydellisesti, niin mikäli visio on vahva ja sitä saa välitettyä kuitenkin työssään, niin voi moisen ansaita.Taitaa olla turha osallistua maalauskilpailuun silloin, jos oman työn pääpaino on konversiossa, eikä maalaus ole hääppöistä. Sillä olen saanut hankituksi whirlwindin ja siihen about 50€ edestä elektroniikkaa. Kun tuo maalausjälki on mitä on...
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Ainakin lamppuja ja pöytiä saadaan conin puolesta, pensseleitä ja maaleja pyritään varmaan myös järjestämään. Tänä vuonna yömaalaus pidetään Polissa eli samassa tilassa jossa muutkin maalaustyöpajat järjestetään, joten sikäli luulisin että välineitä löytyy.denied one kirjoitti:samal että saako tos yö maalaukses välineet lainaks?
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
Kolmastoista
- Peliporukkavalvoja
Minäkin olen tänä vuonna ensimmäistä kertaa 'coniin tulossa. Viime vuonna itse asiassa piti jo tulla, mutta kaveri oli katsonut päivämäärän viikolla väärin, ja sitten sunnuntaina huomattiin "ai, se ropecon meni jo." Jospa kuitenkin tänä vuonna pääsisin oikeaan aikaan paikalle. Vähän offtopicina, kun ei figuihin liity, mutta aiheeseen kumminkin: Onko kenelläkään tietoa PJ:stä joka aikoo johtaa pelin Shadowrun nelosta ropeconissa? Itse olen päässyt ainoastaan johtamaan pelejä SR4:ssä täälläpäin, ja olisi hauska päästä joskus itsekin juoksentelemaan varjoissa.
- 13
- 13
Hankala sanoa, paikanpäällä on kyllä lista virallisista ropeista joista voit tarkistaa mitä ropeja on tarjolla.Kolmentoista Mestari kirjoitti:Minäkin olen tänä vuonna ensimmäistä kertaa 'coniin tulossa. Viime vuonna itse asiassa piti jo tulla, mutta kaveri oli katsonut päivämäärän viikolla väärin, ja sitten sunnuntaina huomattiin "ai, se ropecon meni jo." Jospa kuitenkin tänä vuonna pääsisin oikeaan aikaan paikalle. Vähän offtopicina, kun ei figuihin liity, mutta aiheeseen kumminkin: Onko kenelläkään tietoa PJ:stä joka aikoo johtaa pelin Shadowrun nelosta ropeconissa? Itse olen päässyt ainoastaan johtamaan pelejä SR4:ssä täälläpäin, ja olisi hauska päästä joskus itsekin juoksentelemaan varjoissa.
- 13
Itse ainakin olen lupautunut vetämään Dungeons & Dragons 2.laitosta.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- denied one
kysyn vielä että löytyykö maalaus pajoista spray maaleja pohjamaalaukseen jos tuo oman figun?
the daemonic legion
the daemonic legion
- samppuliini
Onkos kellään mielessä järjestää 40k mega battlea? Tämmönen olisi vaikka itsekin kiva järkätä jos pöydät saisi lainattua/vuokrattua? Esim. Sm vs Csm? Tai "hyvät" vs "pahat" maailmat kohtaavat yhdellä planeetalla ja toisen osapuolen on kuoltava!
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- denied one
mä voisin ainakin tuoda mun marsut mukaansamppuliini kirjoitti:Onkos kellään mielessä järjestää 40k mega battlea? Tämmönen olisi vaikka itsekin kiva järkätä jos pöydät saisi lainattua/vuokrattua? Esim. Sm vs Csm? Tai "hyvät" vs "pahat" maailmat kohtaavat yhdellä planeetalla ja toisen osapuolen on kuoltava!
the daemonic legion
the daemonic legion
- samppuliini
Tämähän on aika paljon siitä kiini lähtevätkö kaverit auttamaan ja löytyvätkö pöydät ja tilat?
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Tuokaa figut pohjamaalattuina. Työpajoissa on rajoitettu aika kuitenkin ja olisi sääli alkaa haaskata siitä osaa siihen, että osa kävisi pohjamaalaamassa nappinsa ulkona (sisätiloissahan ei spray-maalia käytetä).denied one kirjoitti:kysyn vielä että löytyykö maalaus pajoista spray maaleja pohjamaalaukseen jos tuo oman figun?
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Täydennetäänpä edellistä vastausta
Toivottavaa siis on, ett figut tuodaan pohjamaalattuina paikalle, jos omia figuja haluaa maalata. Kuitenkin mahdollisuus 'Conissa pohjamaalaukseen voi järjestyä. Tälläisissä tapauksissa tulisi ottaa yhteyttä figuinfoon reilusti ennen työpajaa.Matti kirjoitti:Tuokaa figut pohjamaalattuina. Työpajoissa on rajoitettu aika kuitenkin ja olisi sääli alkaa haaskata siitä osaa siihen, että osa kävisi pohjamaalaamassa nappinsa ulkona (sisätiloissahan ei spray-maalia käytetä).denied one kirjoitti:kysyn vielä että löytyykö maalaus pajoista spray maaleja pohjamaalaukseen jos tuo oman figun?
- denied one
kumpana yönä yömaalaus on pe-la vai la-su?
the daemonic legion
the daemonic legion
pe-la.denied one kirjoitti:kumpana yönä yömaalaus on pe-la vai la-su?
Conin ohjelma julkaistiin verkkosivuilla tänään, joten sinne vain tiirailemaan. Figuohjelma on tässä: http://conbase.ropecon.fi/programs/public?group=5
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- denied one
tuol sivuil lukee et se olis la-su
the daemonic legion
the daemonic legion
eikä lue, silmäsi valehtelivat.denied one kirjoitti:tuol sivuil lukee et se olis la-su
(Siis joo, se oli vahinko. Korjasin sen - oikea aika on tosiaan pe-la.)
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
- denied one
sitä minäkin.just kun aattelin et jättäis 1 työn maalattavaks kilpailuun mut olis ollu aika huono maalata kun työ olis pitäny jättää jo päivällä
the daemonic legion
the daemonic legion
- denied one
mä kysyisin vähän off-topiccina että onko la-su välisenä yönä enää mitään 1 jälkeen?
the daemonic legion
the daemonic legion
Aiheeseen liittyen biisi jota voidaan sitten luukuttaa 'Conissa.
http://www.ropecon.fi/conbiisi.php
Mitens sen Sotu-meetin kanssa?
http://www.ropecon.fi/conbiisi.php
Mitens sen Sotu-meetin kanssa?
- denied one
kiinnostusta ainakin löytyy.pitäis vaan sopia aika ja paikka
the daemonic legion
the daemonic legion
Hei,
tämän vuoden figupuolen ohjelmakartat ovat tässä, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan missä mikäkin ohjelma tulee sijaitsemaan:
Perjantai: Sali 2 ja Sali 3.
Lauantai: Sali 2 ja Sali 3.
Sunnuntai: Sali 2 ja Sali 3.
tämän vuoden figupuolen ohjelmakartat ovat tässä, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan missä mikäkin ohjelma tulee sijaitsemaan:
Perjantai: Sali 2 ja Sali 3.
Lauantai: Sali 2 ja Sali 3.
Sunnuntai: Sali 2 ja Sali 3.