"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

battlewagon

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
möhkäle

battlewagon

Viesti Kirjoittaja möhkäle »

Minulla on örkki codex, mutta en löydä battlewagonin tietoja meinaan muita tietoja kuin sen pellit niin voiko joku auttaa??
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
MacKeke

Re: battlewagon

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Eipä siinä muuta sen erikoisempaa ole, kaikki muutkin (Aseoptiot, transport capacity yms.) ovat siinä Battlewagonin entryssä.
möhkäle

MacKeke kirjoitti:Eipä siinä muuta sen erikoisempaa ole, kaikki muutkin (Aseoptiot, transport capacity yms.) ovat siinä Battlewagonin entryssä.
Ööh...hain sitä, että joku vihjaisisi millä sivulla ne tiedot ovat tai kertoisi suoraan mitä aseita se kantaa...... noh tyydytään tähän kiitos.
MacKeke

Noh, oletuksena oli se että jos tiedät mistä sen panssariarvot näkee niin luulisi sen itse entryn sijainti olevan tiedossa.
möhkäle

MacKeke kirjoitti:Noh, oletuksena oli se että jos tiedät mistä sen panssariarvot näkee niin luulisi sen itse entryn sijainti olevan tiedossa.
Oops se battlewagon oli heavy supportin toisella puolella kiitos, mutta en löydö wartruckin tetoja mistään.
MacKeke

Ne on taas HQ osiossa, Warboss sivun alareunassa muistaakseni.
möhkäle

MacKeke kirjoitti:Ne on taas HQ osiossa, Warboss sivun alareunassa muistaakseni.
kiitos!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”