niin olin miettinyt että voisi aloittaa jonkun faba armeijan mutta en tiennyt minkä.no katselin hiukan kaikkia armeijoita läpi ja kokeilin monia.ja lopuksi tulin siihen lopputulokseen että kaaos on (minun mielestä)tehokkain ja monipuolisin,mutta empirellä on hienomman figut,no mietin siinä jonkin aikaan ja sitten se idea iski,teen kaaos armeijan empiren figuista.eli jos hiukan konvertoisi niin voisi saada ihan näyttävän armeijan,alustavasti olisin ajatellut
state troops=warrior of chaos
Militia Regiment=marauders of chaos
greatswords=chosens
knigthly order=(yllätys.yllätys)knights of chaos
spawn of chaos=green stuff ja random osia
tossa olisi mitä olen miettinyt jo.heroiksi en ole vielä keksinyt mitään.niin mitä luulette.olisiko tämmönen mahdollinen.ja ideoita saa antaa jos tulee
(älkää ihmetelkö jos on kirjoitus virheitä.korjaan ne heti huomen aamulla)
chaos empire armeija
- denied one
chaos empire armeija
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
Re: chaos empire armeija
Sanoisinko että aika outo idea. Pelaisit nyt vain vaikka kaamos teemaista Empireä, jooko?.. Lisäksi ainakaan state troopit eivät käy mitenkään tuohon kaamoswarriorin stattiriviin. Maraudereita, tai ei mitään.
What's going on here? Back from the grave and crap.
- Tearsqueeze
Jiihuu, tuohan on hauska idea! Sinun on kuitenkin suunniteltava fluffi, joka on edes sen verran uskottava, että kehtaat liikuttaa chaosempireitäsi pöydällä. "chaosin mutatoimia empireitä" ei taida riittää.
Itse ajattelin, että engineer rautahepolla olisi suht helppo konffata Khornen Juggernauttia ratsastavaksi lordiksi.
Itse ajattelin, että engineer rautahepolla olisi suht helppo konffata Khornen Juggernauttia ratsastavaksi lordiksi.
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
Ei. Tuohan on melkein yhtä paha kun käyttäisi snotlingi figua blood dragon vamppyyrinä...Tearsqueeze kirjoitti:Itse ajattelin, että engineer rautahepolla olisi suht helppo konffata Khornen Juggernauttia ratsastavaksi lordiksi.
State trooppeja et saa mitenkään näyttämään tarpeeksi kovilta oikeuttamaan warrioreiden statteja. Muuten tämä voisi ehkä mennä läpikin jos syynä olisi joku muu kuin "Kaaos on tehokkaampi" ja figut olisi oikeasti konvertoitu näyttämään siltä mitä ne esittävät, mutta tällöin ne eivät enää näyttäisikään ollenkaan niiltä alkuperäisiltä. Sitäpaitsi kaaos warriorit on täyttä kuraa.
- PyramidOmega
"With the will of the Dark Gods anything is possible. Tuolle idealle kehtaa nostaa no hattua. Toteutus onkin sitten aivan toinen seikka. Älähän unohda näyttää kuvia, jahka ensimmäiset figut valmistuvat.