"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hydrasoturi, RMM:ää isolla N:llä

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Hydrasoturi, RMM:ää isolla N:llä

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Moips.

Joitakin nappeja on galtsuun mm. tullut esiteltyä, mutta tuntuu, ettei siellä juurikaan anneta palautetta, joten ehkäpä sotuunkin voisi vaihteeksi laittaa napin.

RMM:ää olen harjoittanut jo jonkin aikaa enemmänkin syventyen sen toimintaperiaatteisiin joten hyödynsin Mid-Norien Hydrasoturia koekaniinina tässä hommassa. Ihan tyytyväinen olen jälkeen ja pöydälle kelpanee, mikäli minulta kysyttäisiin. Kuitenkin aina löytyy muita ihmisiä jakamaan mielipiteet miten työ on onnistunut ja missä olisi selvästi parannettavaa, jotenka siksi tänne tämän nyt laitan. Kuvat nyt ovat mitä ovat. Ensimmäisiä, mitkä itse olen ottanut, joten laatukin on sen arvoinen.

http://s38.photobucket.com/albums/e122/ ... soturi.jpg

Kritisoikaa, bashatkaa ja takokaa lyttyyn, miten vain, otan sen mielelläni vastaan.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Migutti

Re: Hydrasoturi, RMM:ää isolla N:llä

Viesti Kirjoittaja Migutti »

Hieno figuhan tuo on, selvahan se, mutta en osaa RMM kommentoida, kun en tieda mika on.
Jester

Viesti Kirjoittaja Jester »

Tyylikästä... kerrohan millä maaleilla maalasit ton ''ruosteen''?

-S
//:Sedit://vois nuita iteki ostella kun nuitalöytynee pari kaapista...
Viimeksi muokannut Jester, Su 05.08.2007 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
OMGZone
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Hienoa työtä, tosin kuvista ei saa tarpeeksi selvää. Jos kokeilisit valkoista taustaa vasten kuvat ottaa ?
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

riimumestari kirjoitti:Hienoa työtä, tosin kuvista ei saa tarpeeksi selvää. Jos kokeilisit valkoista taustaa vasten kuvat ottaa ?
Ai. Ja minun mielestäni tämä oli selvempi tausta, kuin valkoinen, koska väri ei sekoittunut korostuksiin vaan oli kaikkia sävyjä huomioiva. Noh, pitää tosiaan vielä harjoitella tätä kuvausta, joten kiitokset ehdotuksesta. :)

Ruoste on reseptiltään tällaista:
Vermin Brown 4/10 (Citadel), Snot Green 2/10 (Citadel), Smokey Ink 2/10 (VGC) ja Thinner+vesilitkua pari tippaa mukaan. Tällä sitten läträilin ja lisäsin jälkeenpäin vielä vermin brownia lisää tuoden punaisuutta hieman mukaan.

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Migutti kirjoitti:Hieno figuhan tuo on, selvahan se, mutta en osaa RMM kommentoida, kun en tieda mika on.
RMM = Real-Metallic-Metal tai jotain, eli siis metallimaaleilla toteutettua metallia, päinvastainen Non-Metallic-Metal tyyliin verrattuna, jossa metalli maalataan harmaitten eri sävyillä.
Tässä ruosteen tekemiseen on käytetty siis RMM-tekniikkaa.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”