"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ropeconin WFB-turnausraportteja?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Gene Steeler

Ropeconin WFB-turnausraportteja?

Viesti Kirjoittaja Gene Steeler »

Tulokset on jo saatu.

Kootut selitykset, whinetykset ja voittajien egoilut?
Mikä on suomen nykytaso ja minkä hajuisella juustolla voitto saatiin?
Kertokaa meille jotka emme päässeet mukaan!
Sumppi Ry - Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Heavy Gear Blitz!
Jara

Re: Ropeconin WFB-turnausraportteja?

Viesti Kirjoittaja Jara »

No ok, peluutin tällä kertaa helffejä ja huomasin ettei ne ollutkaan täyttä kuraa rajoituksista huolimatta (ja cavalryhordellahan siellä pelattiin). Hävisin pari peliä minorilla, 2 drawia ja yks massacre voitto. Olen sijoitukseeni suht tyytyväinen ottaen huomioon alle vuoden pelikokemukseni tältä alalta. Ja jos jotain kiinostaa niin olin paras helffi pelaaja koko whole faking turnauksessa, tais olla joku 33 sija? Viimeisen pelin pelasin yhtä pahinta mahdollista vastustajaa vastaan eli kaaoksen mortaalia (kaikkine chosen knighteineen). Olen erittäin tyytyväinen saatuani drawin siitäkin pelistä. Paitsi, että kyllähän se vähän miestä syö kun olisin yltänyt minor victoryyn jos olisi ollut esimerkiksi yksi silverhelmi lisää kentällä tai jos lopputulokset olisi mennyt suoraan sääntökirjan taulukon mukaan (jäi muuten 30 vp:tä vajaaks siitä voitosta).
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”