Wood Elves 1000pts
Wood Elves 1000pts
Tällänen siitä nyt sitte tuli, pääsee kokeilee miten käytännössä toimii, nopeita joukkoja puuttuu mutta ei voi mitään ku ei oo kerinny maalaamaan. seuraavaksi maalaukseen menee Glade Riderit. Varsinkin Noblen varustus mietityttää, joten jos on hyviä ideoita yleensäkin koko listaa ajatellen niin kertokaa toki.
Heroes:
Noble
- Great Weapon
- Light Armour
- Shield
- Alter Kindred
- The Oaken Armour
158pts
SpellSinger (General)
- Level 2
- Dispel scroll
150pts
Core:
8 Dryads
- Branch Nymph
108pts
8 Dryads
96
8 Dryads
96
8 Dryads
96
Special:
8 Wardancer
- Musician
151pts
Rare:
6 Waywatcher
144pts
Total: 999pts
Heroes:
Noble
- Great Weapon
- Light Armour
- Shield
- Alter Kindred
- The Oaken Armour
158pts
SpellSinger (General)
- Level 2
- Dispel scroll
150pts
Core:
8 Dryads
- Branch Nymph
108pts
8 Dryads
96
8 Dryads
96
8 Dryads
96
Special:
8 Wardancer
- Musician
151pts
Rare:
6 Waywatcher
144pts
Total: 999pts
Viimeksi muokannut Petja, La 29.09.2007 20:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bolt-thrower: http://www.youtube.com/watch?v=2Bc-ZC1EF18
- Teh_pwnerer
Re: Wood Elves 1000pts
Tuohan olikin helppo vastaus. Noblelle HoDA ja pipo (Helm of the hunt) tai vaihtehtoiseksi Stone of Crystal Mere ja pipo, riippuu haluatko 3d6 maagista S4 nuolta vai hyvän lähisheron.
Spellsingerille ottaisin steedin. Jos ei oo ratsastavaa heroa, konffaa ja maalaa Glade Riderista sellainen. Poistat vain sen keihään pään ja maalaat eri tavalla niin johan on hieno
Ottaisin myös yhden dryad porukan pois ja yhden Waywatcherin. Sitten poistaisin kohtuullisen turhan Branc nymphin. Tilalle ottaisin 5x Wild Riders (Glader ridereista kunhan saat maalattua) Jos haluat lipun taiu champion (mieluummin lippu) poistat vianyhden Wardancerin
Spellsingerille ottaisin steedin. Jos ei oo ratsastavaa heroa, konffaa ja maalaa Glade Riderista sellainen. Poistat vain sen keihään pään ja maalaat eri tavalla niin johan on hieno
Ottaisin myös yhden dryad porukan pois ja yhden Waywatcherin. Sitten poistaisin kohtuullisen turhan Branc nymphin. Tilalle ottaisin 5x Wild Riders (Glader ridereista kunhan saat maalattua) Jos haluat lipun taiu champion (mieluummin lippu) poistat vianyhden Wardancerin
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Harjoitus peli metsä haltiat vs. yö hiidet:llä on enemmän lukijoita kuin Matin Ohjeita taisteluraporttien kirjoittamiseen <^_^>
Hevosella menee line of sightit aika pahasti, eikä se kuutosen seivi hirveästi lämmitä. Tokihan sillä pääsee 4"/8" kovempaa...
Perus alternoble mikä ei tule kellekään yllärinä toiminee ihan hyvin (kuvailtu yllä, aseena se perus GW tietty), singerille vaikka rulla? Tarviiko dryadit välttämättä nymphiä, ennemmin champpa tai muusikko noihin haltiaryhmiin vaikka.
Perus alternoble mikä ei tule kellekään yllärinä toiminee ihan hyvin (kuvailtu yllä, aseena se perus GW tietty), singerille vaikka rulla? Tarviiko dryadit välttämättä nymphiä, ennemmin champpa tai muusikko noihin haltiaryhmiin vaikka.
-
General Eurond
Eikös se ollut niin, että jos figulla on great wepa niin se ei voi kantaa kilpeä.Petja kirjoitti:Tällänen siitä nyt sitte tuli, pääsee kokeilee miten käytännössä toimii, nopeita joukkoja puuttuu mutta ei voi mitään ku ei oo kerinny maalaamaan. seuraavaksi maalaukseen menee Glade Riderit. Varsinkin Noblen varustus mietityttää, joten jos on hyviä ideoita yleensäkin koko listaa ajatellen niin kertokaa toki.
Heroes:
Noble
- Great Weapon
- Light Armour
- Shield
- Alter Kindred
- The Oaken Armour
158
Minulla on haltian aistit.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Minulla on Kurnouksen voimat.
Minulla on Ihsan viisaus.
Minulla on Lorenin suojelus.
Enkä vieläkään ole täydellinen.
Mahtavaa asetta ei voi vain käyttää lähitaistelussa samalla kuin kilpeä, mutta toki sitä kilpeä voi käyttää taikomista ja ampumista vastaan. Myöskin voi aina valita käyttääkö mahtavaa asetta vai käsiase+kilpi yhdistelmää.General Eurond kirjoitti:Eikös se ollut niin, että jos figulla on great wepa niin se ei voi kantaa kilpeä.Petja kirjoitti:Tällänen siitä nyt sitte tuli, pääsee kokeilee miten käytännössä toimii, nopeita joukkoja puuttuu mutta ei voi mitään ku ei oo kerinny maalaamaan. seuraavaksi maalaukseen menee Glade Riderit. Varsinkin Noblen varustus mietityttää, joten jos on hyviä ideoita yleensäkin koko listaa ajatellen niin kertokaa toki.
Heroes:
Noble
- Great Weapon
- Light Armour
- Shield
- Alter Kindred
- The Oaken Armour
158
No pain no gain.
- Teh_pwnerer
Mihin singeri sitä Lossia tarttis kun senhän ei tartte nähä suurimpaan osaan taioista, olla vain 18 tuuman päässä
http://sotavasara.net/keskustelu/viewforum.php?f=17
Eli itse tekisin näin:
Alterille Oaken armourin tilalle HoDA&Helm.
Spellsingerille puutanssipilli (Calaingor's Stave) tai rulla tuon orbin tilalle, ymmärtääkseni alle 2K peleissä ei paljoa taikaa tule neljällä nopalla
.
Dryadit kahteen ryhmään, 10 ja 11.
Waywatcerit poies.
Tilalle 5 Wild Rideria Full commandilla, todella kovaksi todettu setti ja 10 Glade Guardia (ovat must)
Tulos olisi 997p ja kova jengi
Alterille Oaken armourin tilalle HoDA&Helm.
Spellsingerille puutanssipilli (Calaingor's Stave) tai rulla tuon orbin tilalle, ymmärtääkseni alle 2K peleissä ei paljoa taikaa tule neljällä nopalla
Dryadit kahteen ryhmään, 10 ja 11.
Waywatcerit poies.
Tilalle 5 Wild Rideria Full commandilla, todella kovaksi todettu setti ja 10 Glade Guardia (ovat must)
Tulos olisi 997p ja kova jengi
-Sami
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.