Uutta ja tulevaa

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Mer'siles

Re: Uutta ja tulevaa

Viesti Kirjoittaja Mer'siles »

Mutta eihän tuola lue missään että pitää olle 3-6 minimissään. Minä ainakin näen tällaisen tekstin sielä:
All the fighters in Confrontation are part of units, groups of one or more fighters sharing the same category (infantry, cavalry, creature, war machine or titan; see below). Each unit is represented by a card (see further), which lists their main in-game characteristics. The combination of all a player’s units is known as his company.
Minä ainakin käsitin tuon niin että unitit voi olla vaikka sen 1 figun kokoisia. Tai sitten se 3 mikä useissa blistereissä näyttää tulevan.

No joo, täytyy nyt kattella. Luultavasti tulee figuja osteltua ihan maalattavaksi, mutta mihinkään pre paintti muoviin en rupea rahojani pistämään. D:
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Order of the Banners kertoo millaisia yksiköitä kyseisen armeijan organisaatioon saa... Armeijalistoista/kirjoista sitten saa selville kunkin yksikön tyypin ja rankin, joiden mukaan noita orderin slotteja täytetään. Samaisesta lähteestä löytyy myös yksikön minimikoko ja hinta tälle minimisetille, samat maksimikokoiselle ja lisäukkojen hinnat, unohtamatta yksikön mahdollisia optioita erikoistaistelijoihin (warrior-maagit ja monkit, lipunkantajat ja pillipiiparit jne.). Tämän lisäksi kyseisestä paikasta löytyy myös yksiköiden ja armeijan erikoiskyvyt, taiat, ihmeet, sekä kaiken muun turhan tauhkan.

Normaalit minimikoot yksikköille ainakin ihmisen kokoisille janttereille tuntuisi pyörivän tuolla 6-8 jannun pintaan... Eli ragi-laatikkoa ihan perusmokkereille ja paria blisteriä veteraaneille sun muille...

Itse kyllä varmaan tulen tätä testaamaan jahka alkemistitkin saavat listansa joskus kuukausien ja vuosien päästä, jos vain saan jonkun näistä paikallisista pakotettua mukaan...

Ja jos joku ei tosiaan vielä ole huomanna, niin Jellonat ja Lurkit on saanunna omat satsinsa pihalle kanssa jo...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Mer'siles

Siis joo tuon verran tajusin siitä banneri hommasta mutta esimerkin lukemisen jälkeen menin sekaisin. Niitä slottejahan oli siinä:

Infantry(x)
Infantry(x,xx)
Infantry(xx,xxx)

Ja ukko otti 3, x rankin jalkaväki unittia. Miten se on mahdollista kun kolmos riviin saa vain xx ja xxx rankkeja?

Jos se minimi koko tosiaan on se 6 niin sitten onkin vähän huonompi juttu jos joutuu käyttämään tupla kappaleita figuista, mutta ainahan voi konvertoida, vaikka se metalleilla onkin vähän hankalaa. Turnauskelpoisen armeijan hintakin nousee äkkiä. :(
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Veikkaisin tosin, että alkemistit saanevat listansa koniin mennessä.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Mer'siles kirjoitti:Ja ukko otti 3, x rankin jalkaväki unittia. Miten se on mahdollista kun kolmos riviin saa vain xx ja xxx rankkeja?
Tuo on vain jäänne tuon säännöstöjen työkappaleen (cordien prewikka-versio siisen) samaisesta esimerkistä, jossa tuossa kolmannessakin infantry-slotissa oli mahdollista ottaa rank I jalkaväkeä siihen. Nyt kun nuo vähän virallisemmat armeijalistat tulivat ulos, niin tuota orderia oli muutettu hiukan ja esimerkki oli jäänyt päivittämättä tekstin osalta. Ei mitään sen kummallisempaa.

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Ai niin, ennenkuin unehtuu niin... Tuolla voi käydä pällistelemässä lokakuussa tulevaa AT-43 -kamaa:
http://en-forum.at-43.com/viewtopic.php ... sc&start=0
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Silveri

Yayy... lisää Red Blokkia!
tnjrp
Viesti:

Say Eeeek!

Karman preproductionia ja muuta herkkua GenCon Indyssä, tarjoaa Tabletop Gaming News:
Mer'siles

Hoi, en ole ennen hirveesti tykännyt näistä at-43 figuista, mutta noi karmanithan näyttää jo aika hyvältä. Noita voisi ostella ihan vaan maalattavaksikin jos en saa kavereita houkuteltua pelaamaan.
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

R:n pojat päivittäny julkasu listaa!
http://www.rackham.fr/index.php?option= ... Itemid=237
Vahvistaa haluja alottaa AT-43, mutta mua kiinnostas tietää että miks hitossa noi smg kaverit ampuu 0 aimilla?
Onko se siks että ne pystys ampuu vain ihan lähelle vai typo?
hyytsi

Viesti Kirjoittaja hyytsi »

Lukkimus kirjoitti:R:n pojat päivittäny julkasu listaa!
http://www.rackham.fr/index.php?option= ... Itemid=237
Vahvistaa haluja alottaa AT-43, mutta mua kiinnostas tietää että miks hitossa noi smg kaverit ampuu 0 aimilla?
Onko se siks että ne pystys ampuu vain ihan lähelle vai typo?
Vallankumouksen Vapaustaistelijat eivät vaan ole saaneet niin roimaa koulutusta aseidensa käytössä, mutta korvaavat tämän puutteen tulinopeudella. Läheltähän noi on aika mainioita, mutta ovat varmaan pääasiallisesti raketinheittimen kantajina. Krasnyt ampuvat vähän paremmin, mutta raketinheittimiä ei saa yksikköön yhtä montaa ja kun vaihtoehtona on maanmainiot kranaatinheittimet niin mitä turhaa.

En ole näköjään ainut joka kattelee Red Blokia sillä silmällä. Harmi vain että jalkaväki on rahassa kallista ja sitä tarvitaan _paljon_.
en tunne kipua
Lukkimus

hyytsi kirjoitti:En ole näköjään ainut joka kattelee Red Blokia sillä silmällä. Harmi vain että jalkaväki on rahassa kallista ja sitä tarvitaan _paljon_.
Jep, ite ku on miettiny 1 Krasny squadi w/ max lkm, sgt, 3xgl, medic & mechanic ja RPG squadi w/ max lkm, sgt, 3 rpg, medic & mechanic, niin laskeskelin sellasta 120€ plus postikulut! siihen sitten viä varmaan strider, 3/6 kolossia ja sitten kolosien määrästä riippune yks yhen tähen jalkaväki ja jompi kumpi kommando porukka, näillä alkaa hiukan hirvittään.
Muuten, eikös tuota Urodia, siis sitä strideriä joka tulee Manon & Odin paketissa, niin eikös se mene Hetmanista?
hyytsi

Lukkimus kirjoitti: Muuten, eikös tuota Urodia, siis sitä strideriä joka tulee Manon & Odin paketissa, niin eikös se mene Hetmanista?
Strider on customoitu siten että kumpikin ohjaaja mahtuisi sisään, eli on tavallista kookkaampi. Mutta tuskin kukaan valittaa, jos tuota käyttää Hetmanina. Losin suhteen kävelijä vaan näkyy hieman herkemmin.

Frontline tuntuu siedettävältä vaihtoehdolta, kun armeijan voi muodostaa Stridereista ja tuoda paljon rautaa pöydälle. Muutama eliittiyksikkö täyttämään niin johan on hieno armeija kasassa.
en tunne kipua
Lukkimus

hyytsi kirjoitti:Frontline tuntuu siedettävältä vaihtoehdolta, kun armeijan voi muodostaa Stridereista ja tuoda paljon rautaa pöydälle.
Joo, niin kuulostaa :D tuli mieleen seuraava heti: Dotch Yaga, Hetman, 6 xStrieliz kolossus & 3x RPG Kolossus! Siinä on armoured company! pienin armori 12, suurin 17, pienin weapon strena 4 mutta sekin on gl, suurin taas 18! Tosin siinä menettää tyylikästä jalkaväkee :(
hyytsi kirjoitti:Strider on customoitu siten että kumpikin ohjaaja mahtuisi sisään, eli on tavallista kookkaampi. Mutta tuskin kukaan valittaa, jos tuota käyttää Hetmanina. Losin suhteen kävelijä vaan näkyy hieman herkemmin.
No tuo on onneks muovia joten sen voi veistellä veke. Olen kuitenkin kohtuu luottavainen taitoihini.
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Vastaan jammer TacArmseja pointterilla ja min 3. defender snakea. ^^ Pari ryhmällistä jammereita paukuttaa yagaa niin alkaa puntit tutisemaan ja lopuksi seuraa tarpeeksi raketteja koko kylän tarpeisiin. Tietysti piilosta tarjoiltuna. :) Kolossuksilta ei tainnut gyroskooppeja löytyä joten eipä suuremmin pelota.

Kiva kun ensi kuussa toi uusi strider tulossa UNAllekin. Saas sitten näkee. Ei kenelläkään mitään kunnollista previewiä olisi mistään?
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
tnjrp
Viesti:

Ihan apinana

Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

AT-43 julkaisuja uusimmasta Rackhamin uutiskirjeestä
HERO BOX : Colonel G. Stark
http://www.rackham-store.com/boutique_u ... g=1&num=48
Red Blok Unit Box : NAKOVALNY
U.N.A. Unit Box: Jam TacArms
Therians Unit Box : Assault goliaths

Ja tällaiset onn lisätty Confrontation-sivuille:
Ladattavat Fontit eri Confrontation kansoille
http://www.rackham.fr/index.php?option= ... &Itemid=84
Silveri

Toim. huom. mielenkiintoisena pointtina tuossa fonttilistassa on mukana drunet. Ei siis sinänsä mitään, onhan nuo fontit olleet saatavilla jo pitkään erinäisistä lähteistä, mutta puhehan kuitenkin R:lla on ollut drunejen poistumisesta armeijana...
Gamecynic

Viesti Kirjoittaja Gamecynic »

Kuvia uudesta Griffinien Starter Setistä:
http://www.tabletopgamingnews.com/?p=9751

Eivät ihan toivottomia, Abelia lukuunottamatta.
(jos nyt oikein hakemalla hakee jotain positiivista muovifiguista verrattuna metallisiin niin se on keihäät - metallikeihäät saavat aina hien otsalle kun ovat niin herkkiä katkeamaan)
Viimeksi muokannut Gamecynic, Su 09.09.2007 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hyytsi

Spaes Guhrillas!

Karmaaneista taitaa tulla aikamoinen myyntitykki.
en tunne kipua
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”