eldar 500pts
- kersantti pippuri
eldar 500pts
laittakaapa tänne hyvä eldar 500pisteen armejia.
- Half-breed
Re: eldar 500pts
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mitä jos TEKISIT ITSE SELLAISEN!? Eikö ole aika tönkköä vain pyytää listaa??kersantti pippuri kirjoitti:laittakaapa tänne hyvä eldar 500pisteen armejia.
Rakkaudella, Yliannos
Bannia Sotavasarasta: 4 kertaa!
- kersantti pippuri
sanoin että mikäs olisi hyvä lista?
Itse asiassa sanoit näin:kersantti pippuri kirjoitti:sanoin että mikäs olisi hyvä lista?
Mutta ei siitä sen enempää. Anteeksi, jos loukkasin.kersantti pippuri kirjoitti:laittakaapa tänne hyvä eldar 500pisteen armejia.
Rakkaudella, Yliannos
-
DrPullasorsa
Jos vinkkejä kaivataan, niin niitä voi kysellä, mutta älkää nyt hyvät ihmiset ja Xenot alkako pyytämään valmiita listoja.
Hakua hakua.
Hakua hakua.
Näitä sattuu...
Ei, ei, EIIIIIII!!!!! ei näin!!!! Mene käyttämään sitä perhanan hakua kun täällä sellainen on.
1: oikeassa yläreunassa on teksti etsi...
2: kirjoita siihen eldar 500
3: paina etsi
4: Katso mikä valinnoistasi on hyvä.
Ai niin, jos pyydät armeijalistaa, älä sano: "Eldar 500". Sano "Tarvitsen armeijantekoapua Hassuille teknohaltioille XD 500pistettä niinQ olen evo n00b joka ei tiedä mistään mitään XD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111"
1: oikeassa yläreunassa on teksti etsi...
2: kirjoita siihen eldar 500
3: paina etsi
4: Katso mikä valinnoistasi on hyvä.
Ai niin, jos pyydät armeijalistaa, älä sano: "Eldar 500". Sano "Tarvitsen armeijantekoapua Hassuille teknohaltioille XD 500pistettä niinQ olen evo n00b joka ei tiedä mistään mitään XD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111"
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
Tässä ihmiset näette aivan väärän asenteen aloittelijaa kohtaan. Ei sitä tarvitse alkaa ##t#uilla, vaikka ko. henkilö ottaisikin päähän. Itse asiaan en voi juuri auttaa, kun en eldareista mitään tiedä. Koita vaikka sitä hakua.leevizer kirjoitti:.
Viimeksi muokannut helke, Pe 14.09.2007 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Death to the false Emperor!
Ehkä, mutta on se aika hemmetin ärsyttävää kun eräät ei tajua sitä tosiasiaa että sääntökirjan ja haun (Ja armeijalistojen teon) opettelu voisi olla hyödyllistä.helke kirjoitti:Tässä ihmiset näette aivan väärän asenteen aloittelijaa kohtaan. Ei sitä tarvitse alkaa vittuilla, vaikka ko. henkilö ottaisikin päähän. Itse asiaan en voi juuri auttaa, kun en eldareista mitään tiedä. Koita vaikka sitä hakua.leevizer kirjoitti:.
Armo(uri)a ei anneta!
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-
DrPullasorsa
Näin on, mutta ongelmana on se, että jotkut aloittelijat, eivät yritä tehdä mitään itse yms. ja spammaavat foorumia.helke kirjoitti:Tässä ihmiset näette aivan väärän asenteen aloittelijaa kohtaan. Ei sitä tarvitse alkaa vittuilla, vaikka ko. henkilö ottaisikin päähän. Itse asiaan en voi juuri auttaa, kun en eldareista mitään tiedä. Koita vaikka sitä hakua.leevizer kirjoitti:.
Ja nyt ei aleta tappelemaan tästä asiasta.
Näitä sattuu...
Ei aleta tappeleen kun suuri inkvisiittori pullasorsa niin sanooPullasorsa kirjoitti:Näin on, mutta ongelmana on se, että jotkut aloittelijat, eivät yritä tehdä mitään itse yms. ja spammaavat foorumia.helke kirjoitti:Tässä ihmiset näette aivan väärän asenteen aloittelijaa kohtaan. Ei sitä tarvitse alkaa vittuilla, vaikka ko. henkilö ottaisikin päähän. Itse asiaan en voi juuri auttaa, kun en eldareista mitään tiedä. Koita vaikka sitä hakua.leevizer kirjoitti:.
Ja nyt ei aleta tappelemaan tästä asiasta.
Armo(uri)a ei anneta!