"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mihin valaa ja mitä?!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Jester

mihin valaa ja mitä?!

Viesti Kirjoittaja Jester »

Joo nyt kiinnostais tuo valaminen, mutta en tiedä mihin valaa ja miten kun niuta muita topicceja lueskelin, niin ei siinä mainittu kakspuolisesta muotista eli on siinä hommassa kaksi muottia erikseen puoliksi ja puolet liimataan sitten kiinni mun ajattelin tehdä isonettuja marineita, kun nuita mäliksen isoja marsuja kattelin. joten jhälp!
Ps: ja kyllä etsin haulla valaminen muuta ei ollut apua joten kerokaahan mihin on hyvä valaa ja mitä?

-Kommenttia kiitos
-H
Hands_of_blue kirjoitti: Varoituksen mukaan kyseinen työkalu nimittäin saattaa aiheuttaa syöpää ja lapsettomuutta Californian osavaltiossa
OMGZone
Maatsi

Re: mihin valaa ja mitä?!

Viesti Kirjoittaja Maatsi »

Hovinarri kirjoitti:Joo nyt kiinnostais tuo valaminen, mutta en tiedä mihin valaa ja miten kun niuta muita topicceja lueskelin, niin ei siinä mainittu kakspuolisesta muotista eli on siinä hommassa kaksi muottia erikseen puoliksi ja puolet liimataan sitten kiinni mun ajattelin tehdä isonettuja marineita, kun nuita mäliksen isoja marsuja kattelin. joten jhälp!
Ps: ja kyllä etsin haulla valaminen muuta ei ollut apua joten kerokaahan mihin on hyvä valaa ja mitä?

-Kommenttia kiitos
-H
Netti on melkein puolillaan artikkeleita silikonimuoteista ja valumuoveista (resiineistä), joten Guugeli käyttöön ja etsimään! IPMS:N Suomen foorumilta löytyy haulla tietoa, samoin Sotun haulla esim. tämä. Vaihtoehtoja on todella runsaasti, itse kehottaisin suuntaamaan askeleet esim. Hobby Pointiin tai jos netistä tilaaminen onnistuu, niin etsimään ulkomaan elävien saiteilta valmiita paketteja, joissa on mallivahat, muottisilikonit ja valumuovit samassa paketissa. Näistä esimerkkinä tämä.

Uskoisin että jotkut Sotulaisistakin ovat ko. lajia kokeilleet, joten aineita saattaa hyvinkin löytyä pieniä määriä nurkista. Onnea kokeiluihin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”