"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

hyvä armeeja mulle

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
nobody

hyvä armeeja mulle

Viesti Kirjoittaja nobody »

noniin taas sitä haluttais uuta armeejaa kuten aina :D mutta nytten kerron minkälaisen sen pitäisi olla:

Hienot figut
hyviä JA huonja lähitaistelioita tai ampujoita
hyvä cavalry (tai saa olla myös kelpo)
maksaa paljon pisteitä (olen TODELLA laiska maalamaan figuja :))
armeeja jolla on hauska pelata ja että siihen ei kyllästy
halpoja sotakoneita
hyvät herot ja lordit

noniin siinä kaikki! :D eli onko jokin armeeja tuollainen?? jos ei niin mikä on lähimpänä sitä?

kiitos vastauksissta jo etukäteen :D
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
Lassek

Re: hyvä armeeja mulle

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Tuli mieleen nyt eniten kaaos.

Lähitaistelijat tosi hyviä tai ainakin aika hyviä. "Huonoja" tykinruokajoukkojakin löytyy ihan reilusti. Ampujia ei ole taas kovinkaan paljoa, kevyt ratsuväki lähinnä nakkelee jotain kirveitä, ellei lasketa tähän sotakoneita.
Ratsuväki hyvää
Ne on pisteissä kalliita.
Herot ja lordit on hyviä

sotakoneita on vähän tuota harvemmassa, Hellcannon ja palkkasoturitykit. Kai chariotit lasketaan? Ne on ainakin halpoja ja niitä saa paljon...
nobody

Viesti Kirjoittaja nobody »

ok, eli mennen sitä chaosia katselemaan
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

Tosin chaos on kyllä rahassa kallis.
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Rizky kirjoitti:Tosin chaos on kyllä rahassa kallis.
No sehän riippuu kokonaan siitä miten armejansa kokoaa ja käytettyjen figujen käyttäminen halventaa hommaa kummasti.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ei kyllä sen kalliimpi kuin muutkaan... nappulat on yksittäin kai kalliimpia, mutta niitä tarvitaan vähemmän, eli tilanne on plusmiinus nolla. Jos kekkaa vähän huokeampia figuja joltain toiselta firmalta (ritarit vaikka Gamezonelta), niin sekin auttaa...
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Ogret ainakin ovat todella vähälukuinen armeija ja lyövät melko lujaa. (Bull charge, hrrr....) Cavalrya ei juurikaan ole, mutta mokomat juoksevat melko vauhdilla, eli aika mobiili armeija on kyseessä. Figut ovat omasta mielestäni hienoja, itseasiassa niin hienoja että lisäilen todennäköisesti mercenary-ogreja omaan örkkiarmeijaani. Sotakoneita ei ole kuin se yksi scraplauncher, mutta leadbelcherit tykittävät nätisti ja ovat hienon näköisiä.
Todennäköisesti myös ihan hauska armeija, jota voi helposti konvertoida eikä siihen kyllästyne ihan heti.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Galeios kirjoitti:Ogret ainakin ovat todella vähälukuinen armeija ja lyövät melko lujaa. (Bull charge, hrrr....) Cavalrya ei juurikaan ole, mutta mokomat juoksevat melko vauhdilla, eli aika mobiili armeija on kyseessä. Figut ovat omasta mielestäni hienoja, itseasiassa niin hienoja että lisäilen todennäköisesti mercenary-ogreja omaan örkkiarmeijaani. Sotakoneita ei ole kuin se yksi scraplauncher, mutta leadbelcherit tykittävät nätisti ja ovat hienon näköisiä.
Todennäköisesti myös ihan hauska armeija, jota voi helposti konvertoida eikä siihen kyllästyne ihan heti.
Ja sitten vielä että, herot ja lordit ovat hemmetin hyviä (ja kalliita) ja niiden oma maagi (Butcher) hakkaa vaikka empairen heroja helposti... Ja ei sitten pidä unohtaa gnoblareita, jotka maksavat 2p per hlö
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Rautamaha

Viesti Kirjoittaja Rautamaha »

On ogreilla sitä cavalryakin, nimittäin Rhinox Riderit.Mutta niitä saa vain ostettua Forgelta, mutta niitä voi tehdä itsekkin.
Ja jos haluat halpoja kaaos ritareita, osta vaikka empire/bretonnia ratsumies boksi ja pistä niille ukkeleille kaaoksen kamaa.
Fellows, there's a troll among us.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”