"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hell Dorado Demoneja ja Mercenaryja (päivitetty 23.6.)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Hammerheart

Hell Dorado Demoneja ja Mercenaryja (päivitetty 23.6.)

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Hell Dorado-napit ovat vaan niiiin pop. Aivan loistavia.

Elikkästä, ensin kolme laiskuudesta kirottua. Nämä ovat aika inhottavan näköisiä veikkosia jo valmiiksi, mutta pyrin semmoiseen hieman sairaaseen ulkoasuun violeteilla ja keltaisilla sävyillä tuohon ihoon. Vallan valmiita ja lakattuja ovatten.

Kuva
Kuva

Kuva
Kuva

Kuva
Kuva

Ja sitten vielä langennut enkeli Asaliah. Mekko on jotakuinkin väkerretty, mutta iho ja hiukset ja jalusta eivät.

Kuva

Kommenttia?
Viimeksi muokannut Hammerheart, Ma 23.06.2008 20:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Tuhis

Re: Hell Dorado Demoneja

Viesti Kirjoittaja Tuhis »

Sairailta näyttävät... mutta hienoja ovat :D Baset on vaan aika tylsiä, mun mielestä.
Alle kirjoitus on yhdys sana.
BOOM!
Marathon!
Tuska

Viesti Kirjoittaja Tuska »

Kivan näkösiä, koska saadan se itse pukki maalattua?
Pitäs varmaan pian koota omat Kadotettu niin jos pääsis pelailemaan.
Pseudok kirjoitti:Dogmaattiset raamatullisenkuuloiset kärjistetyt mielipiteet ovat aika lol.
Hammerheart

Proggis etenee hitaasti, mutta verkkaisesti.

Asaliahin sain valmiiksi, muttei se nyt ihan nappiin mennyt. Olisi pitänyt tehdä jotain väriliukua tai freehandejä tai jotain. Mutta onpahan paholaismaisen oranssi tukka.

Kuva

Toisena sitten Vihasta kirottu. Lähdin hakemaan hieman erilaista lookkia kuin Asmodee jättämällä veriroiskeet pois ja maalaamalla housut likaisen valkoisiksi mustan sijaan. Tuommoinen siitä tuli:

Kuva
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ihan oevlia

Eikun mä diggaan Asaliaa. Tukka on kivan rapsakka, kaavut kanssa, suu on hienostunut. Silmät mustina palloina ei ihan uppoa, kun jotenkin mieltäisi että langenneella enkelillä ne voisivat olla erilaiset kuin alemmilla mörmöteillä. Kasvojen iho on vähän epämääräsesti tehty, mutta varmaankin luonnossa ei enää huomaa mitään.

Raivon pärstästä ja metalleista tyksin tosi paljon, ihoonkin soisi nähdyn samanlainen vaiva. Toisessa kädessä on hillittömät valusaumat näkyvissä, mutta sun ratkaisu goren ja sen muun töhkän suhteen on mun mielestä toimiva.
Hammerheart

Lassek kirjoitti:Silmät mustina palloina ei ihan uppoa, kun jotenkin mieltäisi että langenneella enkelillä ne voisivat olla erilaiset kuin alemmilla mörmöteillä.
Jep, ne on oikeasti siniset ja niissä on valkoinen keskusta, mutta kuva sörssi värit siltä osin. Alemmillä ötöillä tosiaan on pelkkää mustaa. Mutta siis juu, olisi kyllä voinut jotain enemmän erilaista kokeilla.
Toisessa kädessä on hillittömät valusaumat näkyvissä
Niinpä. Livenä sitä ei huomaa juuri ollenkaa, enkä oikeasti maalatessani tajunnut, että se oli siinä (tai oikeastaan luulin sitä tuon kankaan saumaksi). Jotenkin se paistaa ihan hurjasti tuossa kuvassa. Kuva
röde

Viesti Kirjoittaja röde »

musta aika sairaita ja sitähän juuri tavoittelit. hienoja joka puolin ja musta baset on aika hienoja.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

kauniita figuja kaikki, noi demonit sopis plaguebearereiks fabaan jos olis oikeella basella :), mitäs sillä on väliä, jos näillä voi jotain muuta peliä pelata. noi kyl on ihan jostai 80-luvun kauhuleffasta :D

noi ton enkelin hiukset on kyl ihanat. tykkään mutenki punapäistä :D.
röde

Viesti Kirjoittaja röde »

Isompi Arska kirjoitti: tykkään mutenki punapäistä :D.
minunkin mielestä nuo kävis 80-luvun kauhuleffoihin. ninhän me kaikki pidäme punapäistä.xD
Hemuz

Viesti Kirjoittaja Hemuz »

aika siistejä noi on... modattuja kenties? mutta mikä tommone alusta oikein on ja mistä semmosia saa? koristekäyttöönkö? sori tyhmistä kysymyksistä.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Nuo on tuon pelin baseja. Ne tulee figujen mukana.
Luumumehu on soturien juomaa
Hammerheart

No niin, ensimmäinen Mercenary on valmis, elikkästä Nomade Squamate olisi kyseessä:

Kuva
Kuva
Kuva

Tein korostuksista aika tuommoiset hienovaraiset, joka ikävä kyllä ei ole paras vaihtoehto valokuviin. Housuihin on esmes blendattu neljällä eri tummuisella siniharmaalla, mutta kuvissa se ei oikein näy (etenkin kun tein ne korostukset sen mukaan, että valo tulisi ylhäältä ja sitten kuvaustilanteessa tosiaan sojotin kirkkaalla lampulla suoraan ylhäältä - kaikki vaaleus siis ei ole pelkkää lamppuheijastusta *huokaus*).
Silveri

Re: Hell Dorado Demoneja ja Mercenaryja (päivitetty 30.5.)

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Sulla on basetettu noi väärin. Pitäisi olla lumialustalla.

(HH sai jotain maalattua = helvetti jäätyi)

Tykkään erityisen paljon tosta nomadista
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Hammerheart

Silveri kirjoitti:(HH sai jotain maalattua = helvetti jäätyi)
Ei ummarra. Olenhan mä maalanut Alkemy-poppoon ja Blood Bowl-jengin ja vähän Confroa ja Epicciä tässä nyt jokusen kuukauden sisällä.
Silveri

Pitänee sitten varmaankin muuttaa pahasti jumiutunutta käsitystäni teitin maalausnopeudesta.. :)
Hammerheart

Re: Hell Dorado Demoneja ja Mercenaryja (päivitetty 23.6.)

Doppelsöldner Mercenaryilleni. Koetin ihan tosissani pyrkiä parhaaseeni tämän figun kohdalla, mutta säät eivät oikein suosineet valokuvausta. Phohhoh. Ruohon näemmä unohdin jalustaan lisätä - pitää se vielä puuhata.

Kuva
Kuva
Kuva
Silveri

Ohhoh.. pirun hieno panssari ja tuosta kullasta olen suorastaan hätkähtynyt. Muutoin sama ongelma, kuin figuillasi yleensä, eli et ole kasvoja highlightinyt tarpeeksi - nykyinen linja mennee sitten realismin puolelle, mutta ainakin valokuvat näyttäisivät vakuuttavamimlta, jos highlightit olisivat myös ihon ja hiusten suhteen kirkkaammat. Syvyysvaikutelman luomiseksi olisit voinut myös miettiä tuon chainmailin tekemistä hieman tummemmalla sävyllä, että erottuisi platemailista.

Parasta kuitenkin mitä tuotoksistasi tähän asti olen nähnyt (ja niitä on muutama tultu katsottua)
Hammerheart

Silveri kirjoitti:Ohhoh.. pirun hieno panssari ja tuosta kullasta olen suorastaan hätkähtynyt. Muutoin sama ongelma, kuin figuillasi yleensä, eli et ole kasvoja highlightinyt tarpeeksi - nykyinen linja mennee sitten realismin puolelle, mutta ainakin valokuvat näyttäisivät vakuuttavamimlta, jos highlightit olisivat myös ihon ja hiusten suhteen kirkkaammat.
Tanned flesh, johon litkuilla varjot, siihen dwarf flesh ja siihen elf flesh. Kuvat kyllä sotkevat, koska oikeat varjot ovat yhdestä ainoasta valonlähteestä johtuen niin voimakkaat, mutta en minä nyt ihan puhdasta valkoista kyllä ajatellut tämmöisten raavaiden jätkien ihoon laittaa.
Syvyysvaikutelman luomiseksi olisit voinut myös miettiä tuon chainmailin tekemistä hieman tummemmalla sävyllä, että erottuisi platemailista.
Tuo on kyllä erinomainen pointti ja idea - pitääkin kokeilla sitä tuohon toiseen Doppeliin.
Weeman

Viesti Kirjoittaja Weeman »

Itse en tiedämistä pelistä ovat. Realistisilta nämä näyttävät ja taas on yksi elävä todiste että hienoa saa mys ilman superhyperextreme-higlighteilla. Mutta katselin vaan tota viimistä figua että hervoton miekka sillä on ja sit sillon on tommonen räppänä kilpi.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Weeman kirjoitti:Itse en tiedämistä pelistä ovat.
"Hell Dorado" arvaas. Juu tuo ritari mikä lie on komea haarniska on kaunis.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”