Galeios kirjoitti:Omaa kysymystä tähän väliin. Pikkuveli heitti pahan ongelman: kumpi voittaa rehellisessä käsirysyssä, greater daemon vai täysikasvuinen lohikäärme? Vastausta kaivattaisiin niin fluffin kuin sääntöjenkin osalta.
Itse laittaisin rahani likoon suurdemonin puolesta: kipua tuntematon, tunteeton ja täysin väsymätön, kuolematon demonijörri vastaan olento, jonka elämä on muiden kuolevaisten tapaan riippuvainen verestä, tuosta elämän eliksiiristä (poikkeuksena tietenkin epäkuollut lohikäärme), sekä moinen kamppailu vaatisi mahdottomasti energiaa, mitä demoneista löytyy loputtomiin.
Mielestäni pelipuolella tilanne kallistuisi jälleen suurdemonin puoleen: mokomat maksavat pisteissä noin kaksinkertaisen määrän lohareihin verrattuna, mikä kertookin jo suurdemonien tehosta, ja yleensä se lohikäärmeiden tehokkuus tulee siitä lohari + ratsastaja(t) -kombosta, mutta nyt olikin kyse vain itse loharin ja demonin välisestä kamppailusta. Suurdemonin riskinä on tietenkin se hokkuspokkuskatoamistemppu, kuin taas lohari voikin pinkoa häntä koipien välissä karkuun.
Eipä siitä sen enempää, oli minulla oma kysymyksenikin. Objective markereita ajattelin Nurgle-armeijalleni väsäillä, mutta onko niille jokin tietty beissikoko, jos ei, niin mikä olisi se hyvä yleispätevä koko markereille? Ostettuani demoneita FB:hen, minun kaappini kuhiseekin turhista 40k-baseista, ne kai kelpaisivat objective markerien baseiksi?