Hq
Inquisitor Lord (96)
-Hammerhand
-Rosarius
-Frag g's
-Plasma Pistol
Retinue (126)
-2xCrusaders
-Vet. w/ flamer
-Acolyte w/ Brazier, Carapace
-Acolyte w/ storm bolter, Carapace
-Excruciator
-Sage
@SamiJumppanen: Inquisitorista ei ollut ikinä tarkoitus tehdä mitään lähitaistelöhirviötä, vaan enemmänkin cc-orientoitunut, vapaiden pisteiden rajoissa, joten en näe syytä tehdä varsinaisia muutoksia itse Inquisitoriin. Retinuen suhteen olen kyllä avoin ehdotuksille.
Canoness (122)
-Blessed Weapon
-Bolt Pistol
-Jump Pack
-Rosarius
-Frag g's
@Sami: Niistä bookeista sen verran. En tiedä olenko aloittelija vai en, vasta vuosihan tässä siskoja on mukana ollut. Mutta ainakin sen pelikokemusten pohjalta olen huomannut, että book on hieman overestimated, saa sillä samalla hinnalla hyödyllisempääkin kamaa. Mutta tämähän on mielipidekysymys
ja sen hyödyllisyys nyt riippuu armeijasta ja eritoten pelityylistä. Mutta itse en ole nähnyt sitä omalle armeijalleni välttämättömäksi, vaikka olen sitä joskus käyttänytkin.
Elites
Eversor Assassin (95)
Vindicare vaihdettu Eversoriin, joka on IMO kyllä parempi kuin Vindy, vaikka pidänkin henkilökohtaisesti enemmän Vindicaresta figuna
Celestian Squad (98)
-5xCelestians
-Hvy Bolter
-Storm Bolter
-1xVet.
Celestian Squad (98)
-see above
Troops
SoB squad (151)
-9x Sisters
-Flamer
-Flamer
-Vet. w/ Plasma Pistol
IST-1 (80)
-4xTroopers
-Flamer
-Vet. w/ Combi-Plas
IST-2 (70)
-5xTroopers
-Meltagun
-Meltagun
IST-3 (60)
-5xTroopers
-Plasmagun
IST-4 (70)
-5xTroopers
-GL
-Plasmagun
IST-3 Veteraani pudotettu, IST-1 Vet. jää, sillä Combi-Plas on hyvä olla, kaiken varalta. GL ja Flamer tulee kyllä pudotettua, jahka ostan Melta/Plasma-Trooper blisterin
Fast Attack
Seraphim Squad (137)
-4xSeraphims
-Flamer
-1xVet w/ power weapon
Eviscerator voisi olla ihan hyödyllinen idea, riippuu siitä tuomitsenko sen hyöty/hinta-suhteen liian kalliiksi, kun kuitenkin näillä näkymin vastaan tulee IG:tä ja Eldareita, saattaa Eviscerator olla vähän overkilliä käyttää sitä Toughness 3:a vastaan
Heavy Support
Exorcist (150)
-Extra Armour
-Storm Bolter
Krak-makkara, HK-Mssl pudotettu
Orbital Bombardment (70)
-Lance Strike
Total Points: 1424 pts
(Kummalle yksikölle kannattaisi ennemmin antaa Rhino, Siskoille vai IST-2:selle? Ja mitä niillä ylimääräisellä 26 pisteellä kannattaisi?)
Vielä ei ole tiedossa mitä lopuilla pisteillä tehdään, että ehdotuksia saa heittää. Sieltä kyllä takuulla tulee "Hommaa Rhino". Senpä varmaan teenkin, mutta se sitten riippuu eri tekijöistä. Jos oiekin kohdalleen sattuu budjetti, niin voipa sitä harkita että leikkaisi listaa ja hommaisi IST-joukoille
muutaman Rhinon myös.
Lista pyrkii olemaan suht koht tasapainoinen, parhaimmillaan 'lähellä, mutta ei naamalla'. Liian lähelle etenkään ei kannata tunkea kun voi tulla Bombardmentit niskaan. Mukana muutama yksikkö tuomassa lähitaistelu-potentiaalia, ja muutama yksikkö tuomassa kantamaa.
Heittäkäähän nyt sitten niitä kuuluisia risuja ja ruusuja.