"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liskot 2k (taas kerran)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Eorl Nuori

Liskot 2k (taas kerran)

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Tälläisellä on pari viime peliä tullut pelattua:

Lord & Heroes

Saurus Oldblood 298p.
-LA
-Shield
-Sword of Might
-Aura of Quetzl
-BSo Itzl
-BSo Sotek
-BMotOO
-Cold One

Saurus Scar-Veteran 148p.
-LA
-Shield
-GW
-CotJW
-BSo Quetzl
-BSo Sotek

Saurus Scar-Veteran 152p.
-LA
-BSB
-War Banner
-BSo Quetzl

Core:

12x Skink 72p.
-Blowpipe

10x Skink 60p.
-Blowpipe

10x Skink 60p.
-Javelin&Shield

10x Skink 70p.
-Blowpipe
-Scout

15x Saurus Warrior 210p.
-FC

15x Saurus Warrior 210p.
-FC

Special:

3x Kroxigor

3x Terradon

5x Saurus Cavalry 245p.
-Musician
-Standard Bearear
-Huachi´s Blessed Totem

Rare:

3x Salamander Hunting Packs 195p.

Pist. Yht.:1999p.

Ihan kotipeleihin tehty, joten magiapuollustusta en tarvitse. Mahdollisiin turnauksiin lähtiessäni vaihdan BSB:n rullakuskiin.
Varsinaisia parannusehdotuksia en tarvitse (huonoin tulos tällä listalla on Solid Victory minulle :D), mutta kertokaa toki mielipiteenne.
Drago^

Re: Liskot 2k (taas kerran)

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Noh oldiksen mahtimiekan voisi vaihtaa burning bladeen, -2AS toimii S6 paremmin ritareita vastaan ja varsinkin T3 ritarit hajoavat tämän edessä. Tämä toisi tuolle saurus cavarly yksikölle (jos siellä nyt menee) sitä anti-armour save iskua mitä kyseinen yksikkö tarvitsee. Tuli on tietenkin myös kätevä aina satunnaisissa tapauksissa joissa kohdataan regeneraatiota tai flammablea.

IMO bsb on minun makuun hieman liian riskialtis vaikka onkin kaveripeleihin, kumminkin tuossa on potentiaalisesti 352VP 1+ armourin kanssa, vähänkin isompi S sattuu kovasti.

Lista näyttää ihan kunnolliselta minusta pientä viilailua lukuunottamatta, mutta hyvä jos toimii. Millaiset on muutes kokemukset noiden 15 sauruksen yksiköiden kanssa? En ole itse koskaan kokeillut mokomia, liian pieni staattinen reso minun makuun ja jos halutaan pelata MSU listalla niin otan yleensä vain puhtaasti 12 kokoisiksi.
No pain no gain.
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Drago^ kirjoitti:Noh oldiksen mahtimiekan voisi vaihtaa burning bladeen, -2AS toimii S6 paremmin ritareita vastaan ja varsinkin T3 ritarit hajoavat tämän edessä. Tämä toisi tuolle saurus cavarly yksikölle (jos siellä nyt menee) sitä anti-armour save iskua mitä kyseinen yksikkö tarvitsee. Tuli on tietenkin myös kätevä aina satunnaisissa tapauksissa joissa kohdataan regeneraatiota tai flammablea.
Muuten kohtalaisen hyvä idea paitsi, että vastassa on Örkkeja ja Ogreja, joten ritareita ei ole odotettavissa.
IMO bsb on minun makuun hieman liian riskialtis vaikka onkin kaveripeleihin, kumminkin tuossa on potentiaalisesti 352VP 1+ armourin kanssa, vähänkin isompi S sattuu kovasti.
Itseänikin aluksi hieman pelotti BSB:n puolesta, mutta hyvin on selvinnyt. Wardi oli tarkoitus laittaa, mutta pisteet loppuivat kesken.
Millaiset on muutes kokemukset noiden 15 sauruksen yksiköiden kanssa? En ole itse koskaan kokeillut mokomia, liian pieni staattinen reso minun makuun ja jos halutaan pelata MSU listalla niin otan yleensä vain puhtaasti 12 kokoisiksi.
No toiseen mätkästään bösbi niin löytyy sitten resoakin :). Noilla saa onneksi aika hyvin tappoja, niin saa sitä resoa sitten taistelussa. Ogreja vastaan meinaa kyllä joskus tehdä tiukkaa, kun ei saa lyötyä takaisin. Mitä muuten tarkoittaa MSU?
Tyranni

Viesti Kirjoittaja Tyranni »

Eorl Nuori kirjoitti:Mitä muuten tarkoittaa MSU?
''Multiple small units'' Eli paljon pieniä yksiköitä... Käytän ainakin ogreilla tehokkaasti
"I Speak Spanish to God, Italian to Women, French to Men, and German to My Horse"
- Charles V
http://fi4.gloryoffellowland.com/?ref_a=asdius
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”